ترانه های شاد فارسی

این پست تعلق داره به ترانه های فارسی. من چنتا ترانه شاد میذارم، امیدوارم که خوشتون بیاد و لینکش هم میذارم. اگه دوس داشتین دانلودشون کنین. همینطور منتظر نظرات شما هم هستم. اگه ترانه دیگه ای میخواین حتما تو بخش نظرات بگین. و یا درباره خوب یا بد بودن ترانه های این پست نظراتتون رو بگین.

به ادامه مطلب برین.....

 

👆این ترانه از خانم شهلا سرشار هست. اسم ترانه هست «چین زلف»

 

 

ترانه بالا ترکیبیه. ترانه اولی بی کلامه به اسم «پاچ لیلی» و دومی «عزیز بشین» به کنارم از خانم شهلا سرشار.

 

ترانه بعدی از حمید هیراده. اسم ترانه ش «جذابه»

 


و آخرین ترانه از آقای منصور هست به اسم «عزیز دلم»

ممنون از اطلاعات مفیدتون به ما هم سری برنید.

خواهش میکنم
حتما

چه غافلگیری منطقی بود بین این همه مطلب کره ای اهنگ ایرانی ! 

 

مناسبت اش چی بود فضول شدم خدا منو ببخشه ایشالا

 

 

اگه جز خاطرات خوبه ایشالا همیشه خوش بگذره خانم 

 

اهنگ محبوب من اون زمان سلام از نوش افرین بود .

 

شما چطور اهنگ محبوب تون چی بود ؟

 

یادش بخیر واقعا

گاهی اوقات تنوع هم داریم
من زیاد فارسی گوش نمیدم واسه همین مورد علاقه فارسی ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan