معرفی سریال شمن بزرگ گا دو شیم

شمن بزرگ گا دو شیم یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی کیم سارون و نام دا روم است. این سریال اولین سریال معمایی فانتزی اصلی Kakao TV است و در 30 جولای 2021 ساعت 20:00 برای اولین بار پخش شد، همچنین سه ساعت بعد از یک وب سایت پخش محلی دیگر، Watcha پخش میشد. همچنین در سطح بین المللی توسط IQIYI (در آسیای جنوب سرقی و تایوان) و توسط Viki (در آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه و هند) توزیع شد.

داستان

گا دو شیم (کیم سارون) دختر 18 ساله ای که با سرنوشت شمن شدن به دنیا آمده، سعی میکند یک زندگی عادی داشته باشد. مادربزرگش به او میگوید که اگر بتواند از 18 سالگی جان سالم به در ببرد، پس از آن میتواند یک زندگی عادی داشته باشد. بعدا وقتی مادربزرگش به مادرش میگوید که روحی را برای گرفتن آن از دست داده بود، در دبیرستان سونگ یانگ پیدا کرده، و از مادر دو شیم میخواهد که به آن مدرسه منتقل شود. دو شیم به دبیرستان جدید منتقل میشود و با نا وو سو (نام دا روم) آشنا میشود. نا وو سو که خوشتیپ است، نمرات عالی میگیرد و از خانواده ای ثروتمند است. او پس از ملاقات با گا دو شیم که مادربزرگش او را برای مدتی تسخیر کرده است، توانایی دیدن ارواح شیطانی را به دست می آورد. در نهایت نا وو دو و گا دو شیم باهم دوست میشوند. روجی که در مدرسه آنها وجود دارد، درواقع روح شیطانی است است و دانش آموزانی را که کمترین نمره را میگیرند تسخیر میکند، و معمولا باعث خودکشی آنها میشود. این ترس از گرفتن نمره پایین ممکن است جان آنها را بگیرد و باعث شود دانش آموزان سخت تر درس بخوانند و و آنها مدرسه شان را به یکی از معتبرترین مدارس تبدیل کند. اما نا وو سو متوجه میشود دانش آموز بعدی که در این تله می افتد، در واقع دوست خودش کیم ایل نام است که کمترین نمره را به دست آورده است. نا وو سو و گا دو شیم تصمیم میگیرند که او را نجات دهند. و با کمک هیون سو (یکی دیگر از روح دانش آموزان مرده، همچنین قربانی این روح شیطانی که جان خود را از دست دادو اکنون با گا دو شیم دوست شده است) ایل نام را در امان نگه میدارند. در حالیکه آنها (وو سو و دو شیم) روحیه ای را که دوستانشان را از مدرسه میبرد، از بین میرند. در همین حین هیون سو به دو شیم میگوید که در واقع این مدیر مدرسه است که پشت همه ی این هاست و دو شیم به او مشکوک است که مادربزرگش را کشته است. بعدا دو شیم و وو سو با روح مبارزه میکنند و مدیر را از بین میبرند. سپس آنها زندگی مدرسه ای خود را بدون ترس از مرگ آغاز میکنند. آنها با ایل نام آشنا میشوند و هیون سو برای ملاقات با مادرش میرود.

بازیگران

*کیم سارون در نقش گا دو شیم

  جو شی یون در نقش بچگی گا دو شیم

نوجوانی که توانایی دیدن ارواح را دارد. مادربزرگش درحالیکه یک روح شیطانی را به دام انداخته بود، از دنیا رفت که او را نسبت به ارواح سرد و بی تفاوت کرد. درحالیکه دو شیم با وو سو متحد میشود تا ارواح شیطانی را از بین ببرد، عاشقش میشود.

*نام دا روم در نقش نا وو سو

   همکلاسی دو شیم. او از خانواده ای ثروتمند است. او پس از یک حادثه کوچک توانایی دیدن ارواح را پیدا میکند و بعدا عاشق دو شیم میشود.

*یو سون هو در نقش هیون سو

   یک روح بی گناه که به خاطر روح شیطانی مرد. او منتظر ملاقات با مادرش است و اوایل دوشیم را آزار میداد، اما بعدا به او کمک میکند.

*مون سونگ کون در نقش کیونگ پیل

   مدیر مدرسه وو شیم و وو سو که رازی درون خودش دارد.

*یون سوک هوا در نقش میو شیم

   مادربزرگ دو شیم و مادر هیو شیم. او روحی است که درحال گرفتن یک روح شیطانی مرد.

*به هه سون در نقش هیو شیم

   یک شمن و مادر دو شیم. با اینکه به نظر مادی گرا به نظر میرسد، از دخترش مراقبت میکند.

*یون جونگ هون در نقش کیم ایل نام

   او بهترین دوست وو سو است که بر درس خواندن تمرکز نمیکند. او به مادرش در مدیریت غرفه کوچکش کمک میکند.

تولید

شمن بزرگ گا دو شیم توسط Kakao Entertainment، نویسندگی برادران جو، کارگردانی پارک هو جین، و تولید شده توسط MAYS Entertainment ساخته شد. این اولین درام معمایی فانتزی Kakao TV است.در 27 آوریل 2021 رسانه ها گزارش دادند که کیم سارون درحال مذاکره برای بازی در این سریال است. آژانس او تایید کرد که او با دید مثبت این پیشنهاد را بررسی میکند. در 6 می کیم سارون با نام دا روم همبازی شد. در همان روز Kakao Entertainment اعلام کرد که با برنامه ریزی برای شروع فیلمبرداری در ماه می و اولین نمایش آن در نیمه دوم سال، تولید کامل را آغاز میکنند. یو سون هو رسما در 24 ژوئن به بازیگران پیوست.

عکس ها و ویدیو های خواندن فیلمنامه در تاریخ 3 جولای به اشتراک گذاشته شدند. در 9 جولای، اولین تیزر سریال و و پوستر منتشر شد و اعلام شد که قسمت 1 و 2 در 30 جولای ساعت 20:00 به وقت کره منتشر خواهند شد.

معرفی بعدی، سریال یک ادیسه کره ای 

زندگی در تاریخ...ایران...کره

بنظرم جالبه ولی فعلا نمیخوام ببینمش.

نظر شما در مورد این سریال چیه؟

نمیدونم من زیاد این سریال نمی پسندم

من دیدمش 

تخیلی بود و به نظرم جالب نمیومد 

و دوست دارم به اونایی که این پیامو میخونن چند تا فیلم معرفی کنم 

خون شیرین 

دبلیو 

وینچنزو

دو بونگ سون زن قوی 

امیدوارم اینا رو ببینین و لذت ببرین

 

خیلی عالی بود من خودم بشدت این فیلم رو پیشنهاد میکنم خودمم روی وونامسو.   وهیون سو کراشم 😁😆😭🫂😂❤️😘🫰 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan