بیوگرافی کیم یو جونگ

نام: کیم یو جونگ

تاریخ تولد: 22 سپتامبر 1999

مکان تولد: سئول، کره جنوبی

سن: 23 سال

ملیت: کره ای

شغل: بازیگر، مجری و مدل

کیم یو جونگ از سنین پایین در کانون توجه بوده است. او تنها 5 سال داشت که به عنوان مدل در یک برند شیرینی پزی کار میکرد.

این دختر جوان از سال 2003 بازیگری را آغاز کرد و در فیلم ها و سریال های معروف بسیاری حضور پیدا کرد. طولی نکشید که او به یکی از شناخته شده ترین بازیگران کودک تبدیل شد.

یو جونگ تا زمانیکه در کلاس پنجم بود، در 13 سریال و 15 فیلم بازی کرد.

او در سال 2008 اولین جایزه خود را به عنوان جایزه بهترین بازیگر زن کودک برای بازی در سریال اکشن و ماجراجویی ایلجیما، دریافت کرد.

این بازیگر پس از رسیدن به موفقیت های بزرگ در سنین پایین، از سال 2010 شروع به بازی کردن نقش های اصلی کرد.

در این مدت او اولین نقش اصلی خود را بدست آورد و دیگر بازیگر نوجوانی شخصیت های اصلی نبود. او در سریال کینه: شورش به ایفای نقش پرداخت.

تا سال 2012 او به اوج جدیدی از محبوبیت در حرفه بازیگری خود رسید.

این اتفاق پس از بازی او در درام فانتزی خورشید و ماه افتاد. برای این او نامزدهای زیادی در چهل و هشتمین جوایز هنری باکسانگ کسب کرد.

او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر زن جوان در جوایز درام ام بی سی شد.

یو جونگ اولین نقش اصلی بزرگسال خود را در سال 2016 دریافت کرد. او در سریال تاریخی به اسم مهتاب نقاشی شده با ابر بازی کرد.

این درام در بین تماشاگران کره حنوبی محبوب شد و حتی باعث ایجاد هیاهوی معروف به سندروم مهتاب شد. 

او برای بازیگری خود برنده جایزه عالی، بازیگر نقش اول زن در جوایز درام کی بی اس شد.

سریال ها

سال نام
2004 نقطه انجماد
2006 متشکرم زندگی
2006 لبخند خرس عروسکی
2006 ساعت پرنسس
2006 خواهر دوست داشتنی من
2007 خوشگل
2007 آژانس استعلام فراری
2007 بخش قلب
2008 ایلجیما
2008 رقبای قدرتمند
2008 نقاش باد
2009 قابیل و هابیل
2009 ملکه سوندوک
2009 تامرا، جزیره
2009 وسوسه یک فرشته
2010 دونگ یی
2010 جاده شماره 1
2010 کینه: شورش گومیهو
2010 شعله های آرزو
2010 گل کدو تنبل خالص
2011 مامان، متاسفم
2011 سرنوشت یک مبارز
2012 خورشید و ماه
2012 ملکه می
2013 رنگین کمان طلایی
2014 خواننده سرگردان
2014 در مخفی
2015 مامان عصبانی
2016 مهتاب نقاشی شده با ابر
2018 حالا با عشق تمیز کن
2020 فروشگاه ست بیول تازه کار
2021 عاشقان آسمان سرخ

نظر یادتون نره

بیوگرافی بعدی، بیوگرافی پارک یون هی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

من کیم یو جونگ رو خیلی دوست دارم.

ازش سزیال های:افسانه خورشید و ماه،دونگی،ایلجیما،بخش قلب،سرنوشت یک مبارز و فروشگاه ست بیول تازه کار رو دیدم.

سریال های در مخفی،عشق زیر نور مهتاب توی لیستمه.

الان هم دارم سریال عاشقان اسمان سرخ رو نگاه میکنم.

بنظرم کیم یو جونگ یکی از بهترین بازیگرای کره ایه و من از بچگی فیلم هاش رو نگاه میکردم.

ممنون♡♡♡

 

 

سلام
با احترام به نظرت ستایش جان، ولی من از کیم یو جونگ زیاد خوشم نمیاد. خیلی ها هستن دوسش دارن ولی من واقعا نمیتونم باهاش ارتباط بر قرار کنم

بله میدونم قبلا هم گفته بودین.

به نظر من هر کسی یه نظری داره نظر همه هم محترمه.

قربون درک و شعورت

شیما جون میشه از کیم یو جونگ و جی چانگ ووک توی ست بیول تازه عکس بزارین.

 

حتما، در آینده میذارم

ممنون من واقعا زوج این سریال رو دوست دارم‌‌.بنظرم جی چانگ ووک و کیم یوجونگ خیلی به هم میان.♡

داستانش هم برام خیلی جذابه.

این سریال یکی از بهترین سریال های طنز بود که تا حالا دیده بودم و بازی کیم یو جونگ توی این سریال رو هم بیشتر از سریال های دیگش دوست دارم.💖

 

......

دوسش دارم خیلییییی پرنس زیبا ❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘

حالا هرکی عشق زیرنور مهتاب رو نددیده بره ببینه چون قشنگه من کع خیلی دوسش دلشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan