تولد جونگ ریو وون

از این به بعد یه قسمت دیگه به وبلاگ اضافه میکنم به اسم «تبریک گفتن تولد بازیگران». این بخش شامل تبریک گفتن تولد بازیگرانیه که من می شناسم و ازشون بازی دیدم. و البته بازیگرایی که شما می شناسین و می تونین توی بخش نظرات بهم معرفی کنین تا تولدشون رو تبریک بگم. البته این پست همچین خشک و خالیم نیست. با هر پست شما می تونین با یه بازیگر جدید آشنا بشین و اگر هم دوست داشتین کارهاشو بهتون میگم و ازش سریال ببینین. و اینطوری هم به دیگران کمک می کنیم تا از بازیگر مورد علاقشون سریال ببینن.

و اینکه نظرتون رو درباره این بازیگر بگین. آیا موافقین بازهم از این بازیگر پست بذارم یانه؟ من با نظرات شما این بخش از وبلاگ رو تغییر میدم و کم و زیادش می کنم.

ادامه مطلب.......

اولین بازیگری که می خوام امروز تولدشو تبریک بگم، جونگ ریو وون هست. اون متولد 21 ژانویه 1981 (1 بهمن 1359) هست. امروز تولد 40 سالگی شه. تولدت مبارک جونگ ریو وون. 

و منتظر نظرات بی نظیر شما هستم.....

تولد بعدی، تولد لی یونگ آئه.......به زودی......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ماشالا چهل سالشه؟ اصلا بهش نمیخوره

منم شاخ درآورده بودم

تولد پارک مین یانگ رو هم بذار

تولدش ۴ مارس بود. دیگه دو ماه گذشته مگه سال بعد 😁

سلام شیما جون

میشه تولد کیم جی وون و سونگ جونگ کی و یونا و لی دونگ ووک رو هم بذارید؟

ببخشید اینقدر درخواست دادم 😅

اگه نتونستی هم اشکال نداره

فقط دوست داشتم بدونم تاریخ تولدشون به شمسی چی میشه

مرسی

 

سلام عزیزم
حتما میذارم. البته به شرطی که هنوز تاریخ تولدشون نگذشته باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan