معرفی سریال کره ای ملکه هفت روزه

داستان سریال

شین چه کیونگ دختر وزیر اعظم چوسانه (شین سوگیون) که پدر و مادرش به خاطر پیشگویی که درباره ش شده اون به همراه دایه ش از پایتخت به روستا فرستادن. چه کیونگ سیزده سال اونجا بزرگ شده بدون اینکه دلیلش رو بدونه. یه روز اون تصمیم میگیره که بره به پایتخت و هرجوری که شده اونجا پیش پدر و مادرش بمونه. پس لباس پسرونه می پوشه و با یه قایق به پایتخت میرسه. 

ادامه مطلب

توی بازار چوسان اون شاهزاده لی یوک (برادر کوچکتر پادشاه) رو می بینه.به خاطر اتفاقایی اونا از هم بدشون میاد و هرکدومشون میخوان وقتیکه دوباره همو دیدن، حسابی اتفاقای بینشون رو جبران کنن. غافل از اینکه بدونن قراره با هم ازدواج بکنن. 

از طرفی پادشاه (لی یونگ) که پدرش قبل از مردنش وصیت کرده بود وقتیکه یوک بزرگ شد، تاج و تخت رو به اون بده، به خاطر عصبانیت و آرامش گرفتن بدون محافظانش، از قصر میره بیرون. چه کیونگ هم فکر میکنه که پادشاه شاهزاده جین سونگه و دنبالش میره تا اینکه سر از یه رودخونه در میاره. 

خلاصه اتفاقات میگذرن تا اینکه ملکه مادر و شاهزاده جین سونگ (لی یوک) برای دادن نامه ی ازدواج به خونه ی وزیر اعظم میرن. وزیر اعظم و همسرش نمیخوان که چه کیونگ با شاهزاده ازدواج بکنه چون توی سرنوشتش اومده که اگه چه کیونگ با خانواده سلطنتی یا اشراف چوسان وصلت بکنه، موجب فروپاشی اون خانواده میشه. اما چه کیونگ خودش با این ازدواج موافقه و پیخواد با ازدواج کردنش به پدر و مادرش ثابت کنه که لیاقت زندگی توی پایتخت رو داره.

یه روز چه کیونگ و شاهزاده جین سونگ با هم قرار میذارن تا شاهزاده جین سونک دزدی رو که جیب چه کیونگ رو زده پیدا کنه، در قبال این اونا دیگه با هم ازدواج نکنن. اما دست بر قضا اینجاس که شاهزاده و چه کیونگ عاشق هم میشن و داستان عاشقانه ی ما با تمام فراز و فرود هاش شروع میشه.....

بازیگران سریال.....

پارک مین یانگ در نقش شین چه کیونگ (بعداً ملکه دان کیونگ)

یئون وو جین در نقش شاهزاده جین سونگ، لی یوک (بعداً پادشاه جونگ جونگ)

لی دونگ کون در نقش لی یونگ (پادشاه یونسانگون)

گو بو گیول در نقش میونگ هه

خانواده سلطنتی.....

دو جی وون در نقش ملکه دواگر جاسون (مادر لی یوک)

سونگ جی این در نقش ملکه شین (همسر پادشان یونسانگون و خواهر شین سوگیون)

سون یون سئو در نقش بانو جانگ (معشوقه پادشاه)

وزرای دربار.....

جانگ هیون سونگ در نقش شین سوگیون (پدر چه کیونگ و برادر بزرگتر ملکه شین)

کانگ شین ایل در نقش ایم سا هونگ (وزیر نزدیک پادشاه یونسانگون)

پارک وون سانگ در نقش پارک وون جانگ (وزیر دربار و یار لی یوک)

هوانگ چانگ سون در نقش سونو (دوست چه کیونگ و لی یوک)

کیم جونگ یونگ در نقش بانو کوون (همسر شین سوگیون و مادر چه کیونگ)

در مارس 2017 اعلام شد که پارک مین یانگ قرار است با کارگردان برای تولید سریال ملکه هفت روزه همکاری کنه. ملکه هفت روزه سومین همکاری پارک مین یانگ و بود. قبلا اونا توی سریال های هیلر و شکوه جین همکاری کرده بودن.

قبل از پخش سریال ملکه هفت روزه، پارک مین یانگ گفت که این سریال هم مثل مهتاب نقاشی شده عاشقانه است و می تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

منتظر نظراتتون هستم

معرفی بعدی، سریال امپراطور دریا.......به زودی.........

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سریالش محشر بود ولی حیف غمگین بود.

 

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan