بستن مو برای هانبوک

 حتما نظر بدید

پست بعدی، جواب سوالات علوم تکمیلی هفتم (بخش چهارم)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

واقعا دستت درد نکنه شیمای عزیز

انقد دنبال اینا گشتم که دیگه خسته شدم

نمیدونستم تو توی وبت داریشون

بازممرسی

خواهش میکنم گلم
خوشحالم بدرد بخور بودن

خیلی بستنشون سخته

من بودم موهامو باز میزاشتم یا ساده میبستم برامم مهم نبود بقیه چی میگن

من برعکس دوست دارم موهامو اینجوری ببندم

سلام 

اول ممنون راجع به توضیحات دیگه ای که درباره ی سریال ها میزاری 

و ممنون میشم اگه اسم گل سرهاشونم بگی🌹

سلام گلم میشه مدل مو مثل دونگی و جونگ میونگ رو هم بزاری آخه مدلش با این اولی فرق داشت اگ نمیدونی برو عکساشونو بزن ببین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan