نقد سریال پادشاه عاشق

اول از هرچیزی باید بگم که من نقد های زیادی درباره این سریال خوندم. خوب یه سریشون از سریال تعریف کردن و یه سری هم از سریال انتقاد کردن. اما من با هیچکدوم از این نقد ها موافق نیستم. چون فک میکنم سریال نه محشر بود و نه افتضاح. فقط ارزش دیدن داشت.

سعی کردم نقد این سریال رو کوتاه بنویسم تا زیاد از خوندنش خسته نشین.

چیزی که این سریال رو از بقیه سریال ها متمایز میکرد، داستان سریال بود. داستانی که توی اون، دوستی بالاتر از عشق بود. دوستی بین سه نفر که حاضر بودن جونشون رو هم برای هم بدن. 

داستان سریال

این سریال داستان ولیعهد جوون گوریو رو روایت میکنه که دو دوست بسیار نزدیک و وفادار داره (رین و سان). اون و رین عاشق سان هستن و برای به دست آوردنش هر کاری میکنن....

خلاصه و نقدی بر این سریال

پادشاه عاشق درمورد ولیعهدیه که عاشق یه زن میشه و دوستش هم عاشق اون زن میشه. چیزی که توی این سریال منو جذب کرد بازیگرانش بودن. مثل بازیگر نقش ولیعهد. و همینطور داستان پر پیچ و خمی که باعث میشه تا آخر سریال رو نگاه کنیم. اما چیزی که این سریال رو به یادماندنی میکنه، عشق و دوستی بین سه شخصیت هست. بر خلاف سریال های دیگه توی این سریال میتونیم دلیل عشقی که بین شخصیت ها هست رو بفهمیم و درک کنیم. و وقتی که داریم سریال رو می بینیم مدام سعی میکنیم فکر هایی که توی سر شخصیت ها هست رو بخونیم.

و توی این سریال بیننده هم دو تا نقش مرد رو دوست ‌داره و هم نقش زن رو پس نمی تونیم انتخاب کنیم که کدوم یکی باید به کدوم برسه. 

پس با وجود این همه نقاط قوت، چرا سریال دست کم گرفته شده؟ و تقریبا دلیلش رو هم میدونم. چون پادشاه عاشق یه سریال غمگین و اندوهگینه و با همه ی اتفاقاتی که هنگام سریال افتاد، ماهم با اتفاقات رابطه برقرار میکنیم و گاهی اوقات قلبمون خیلی خیلی به درد میاد. و کسانی هم که این سریالو دیدن، با پایانش چندان رابطه خوبی نتونستن برقرار کنن. 

نکته بعدی اینکه دوستی بین این سه تا شخصیت اونقدر قویه که دیگه عاشقانه اینجا هیچ اهمیتی نداره و این رابطه ی این سه نفره که بیننده رو به خودش جذب میکنه. اما بزرگترین مشکل اینجاس که ما دوست داریم که همیشه زوج های سریال بهم برسن و همین دلیل باعث ریتم پاین این سریال شد. 

اما اینم بگم که سریال چندتا نقاط ضعف هم داشت. مثل اینکه توی بیشتر سکانس ها دلیل اتفاقات سریال رو نمی فهمیدیم. مثلا اصلا متوجه نشدم که چرا ملکه به ولیعهد کمک کرد تا اسم سان رو از لیست خراج ها در بیاره.

و اینکه اوایل چهره ی بازیگران برام جدید بود و احساس میکردم بازی یونا زیاد به دلم نمی نشینه. اما هرچی که سریال جلوتر رفت تونستم رابطه بهتری با سریال برقرار کنم. 

خوب پس باید بگم که اگه شما عاشق عاشقان ماه هستین، این سریال رو هم بهتون پیشنهاد میکنم. داستان این سریال با عاشقان ماه کاملا متفاوته اما میتونه احساسات یکسانی رو براتون ایجاد کنه. من بعداز اینکه سریال پادشاه عاشق رو تموم کردم فهمیدم که دل سنگ میخواد که این سریال رو تا آخر ببینیم. و تا این حجم غم و اندوه هم برای سریال مناسب نیست و میتونه کاری کنه که بیننده از سریال متنفر بشه. 

و دوباره میگم که این سریال داستان سه تا دوست رو بازگو میکنه. اگه از این نوع داستان ها دوست دارین، این سریال رو پیشنهاد میکنم.

و می خوام که به سریال نمره 8.5 رو بدم.و دلیل این نمره نقاط ضعفی بود که گفتم.

نظر فراموش نشه!

نقد بعدی، سریال نسل خورشید

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون

میشه بگید این سریال چند قسمت چند دقیقه ای بود؟

من احساس میکنم شما زود این سریال تموم کردید بخاطر همین پرسیدم😅

بعد این سریال چه سریالی میخواین ببینید؟

به نظرم یکم استراحت کنید و بعد سریال مشکلی نیست خوب نباشی شروع کنید

سریال کمی طنز هم هست و پایانش هم هپی اندینگه

اگر هم خواستید در موردش تحقیق کنید عالیه😍

 

سلام
چون بیکارم و این یه فرصته سعی میکنم زود زود سریالا رو تموم کنم. در واقع 24 قسمت 1 ساعتیه که تبدیلش کردن به 48 قسمت 30 دقیقه ای.
میخوام بعد از این سریال آجوشی من رو ببینم. مشکلی نیست خوب نباشی هم قشنگه اما فعلا قصد دیدن ندارم

باشه، مرسی 

بعد این سریال یه سریال مدرن لازمه😅

و آجوشی من یه سریال دارک و غم انگیز فوق العاده ست من قسمت اول شو دیدم به نظرم خوب بود

این سریال کلیشه ای نیست و متفاوته

 

 

 

قطعا همینطوره، امیدوارم آجوشی من هم زیبا باشه و منو جذب کنه

سلام شیما جون

خوبی؟ چه خبر؟ چیکار میکنی؟

دیدن سریال آجوشی من شروع نکردی؟

 

 

 

سلام زهرا جون
خوبم، تو چطوری؟
نه، هنوز شروع نکردم. فک کنم آخر هفته دیگه شروع کنم

ممنونم مرسی⁦♥️⁩

منم میخوام دیدن سریال تاریخ آرتدال شروع کنم

به شدت هوس یه سریال تاریخی کردم😍

 

خواهش میکنم
چه خوب، تاریخ آرتدال خیلی قشنگ و جذابه. حتما ازش لذت میبرین

شما خبر دارید تاریخ آرتدال چند فصل و چند قسمته؟

آخه شنیدم نیمه تموم مونده

 

سه فصلش درست شده که هر فصلش شش قسمته
به خاطر کرونا نیمه متوقفش کردن ولی قطعا دوباره ادامه شو میسازن چون نیمه کاره‌س

سلام منم چند قسمتی دیدم ازش سریال عالی و بی‌نظیر حقا این کره ای ها هم در اقتصاد و صنعت سینمایی و سریالی پیشرفت کردن شاید خیلی هم هزینه نکن مثل سریال گیم اف ترونز اما فکر کنم برا ما ایرانی ها ی جورایی جذاب داستان های سریال هاشون 

 

کاملا با نظرتون موافقم. کره ای ها همونطور که توی ساخت سریال پیشرفت کردن، بازیگرای خیلی خوبی هم دارن. که خیلی خوب بازی میکنن
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۷:۴۳ دخی کیپاپر و کیدرامر

حتما میبینم مطمئنم عاشقش میشم💖💖💖

هم داستانش عالیه 

هم مثل عاشقان ماهه پایانش منم که عاشق چیزای غمگینم 

و سریال بدون صحنه احساسی و گریه آور یا عاشقانه زیاد خوشم نمیاد 

سریال ایرانی نقطه چین رو به همین دلیل دوست نداشتم

ولی من الان خیلی این سریال رو دوست ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan