نسل خورشید

سونگ جونگ کی توی سریال نسل خورشید

منتظر نظرات جذابتون هستم

عکس های بعدی، از سو یه جی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویر عالی بود 😍

سونگ جونگ کی خیلی بی بی فیس هستش 🥰

هنوزم باورم نمیشه 35 سالشه 😂

اون موقع که این سریال بازی میکرد 31 سالش بود اما تو این عکس ها به نظرم 23 یا 24 سال هم بهش میخوره 😅

این سریال ندیدم ولی تعریف شو خیلی شنیدم 😍

باید سریال خیلی خوبی باشه😍

ممنونم از تصاویر زیبا تون😊🌹

 

ممنون
:)
من فقط یه قسمت از این سریالو دیدم دیگه فرصت نشد ادامه بدم. اما اگه وقت کنم حتما بقیه‌شم نگاه میکنم
خواهش میکنم

سلام شیما جون

خیلی ممنونم که درخواستم انجام دادی.

واقعا تصاویر زیبایی هستن. سریال نسل خورشید تا تونجایی که دیدم به اوج خودش رسیده.

واقعا عالین تصاویرت. ممنون

سلام
خواهش میکنم
من فقط قسمت اولشو دیدم ولی خیلی دوست دارم بقیه شم ببینم

راستی اگه سریالای دیگه ای از سونگ جونگ کی سراغ داری لطفا بهم معرفی کن

من فقط تاریخ آرتدال و نسل خورشید رو ازش دیدم ولی بقیه سریالایی که بازی کرده اینان 👇:
وینچنزو
 رسوایی سونگ کیون کوان
 مرد بی گناه
رفتگر های فضایی
پسر گرگ نما

شیما جون اگه زحمتی نیست از سو یه جی بازیگر سریال مشکلی نیست خوب نباشی عکس بذار

خیلی دوستش دارم 😍

تو این سریال عالی بازی کرد 😍

اگه وقت کردم میذارم

مرسی عزیزم 😍

حتما بذار 

ممنونم 🥰

خواهش میکنم 😘

سریالش عالیه خیلی قشنگیه 😍هر چی تعریف کنم کنه 

منم موافقم

اخه چقدر تو جذابی جونگ کی من ❤

موافقم.... :)

تو لپ تاپم یه میکس عکس دارم از سونگ جونگ کی با یه آهنگ شاد ایرانی قشنگ هر از گاهی نگاه میکنم و میگم آخه تو چرا اینقدر زیبا و نازی سونگ جونگ کی؟😍😅 خیلی حس خوبی بهم میده نگاه کردن میکس عکسش😂😍

سونگ جونگ کی واقعا بی نظیره هم خودش، هم بازیش، هم سریال هاش، هم نقش هاش...💚

کلا خیلی کیوت و مهربونه 💚💛🧡💙💜

 

عشق منه عوم:)))))))

یس یس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan