سو یه جی

منتظر نظراتتونم.....

تصاویر بعدی از سریال چینی نیروانا در آتش...به زودی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جون خیلی ممنونم 🌹

خیلی خوشحال شدم ازش عکس گذاشتید 😍😍

من تنها سریالی که ازش دیدم مشکلی نیست خوب نباشی بود که تو اونجا همه چیش عالی بود از تیپ و قیافه و استایل بگیر تا شخصیتش تو سریال و همین طور بازیش😍😍😍😍

یعنی جوری که تبدیل شد به بازیگر مورد علاقه من 😍

بازم ممنون که درخواستم انجام دادی🙏👍

خواهش میکنم عزیزم
من هیچ سریالی ازش ندیدم فقط میدونم توی هوارانگ و همین مشکلی نیست خوب نباشی بازی کرده
😘😘

سریال هورانگش فکر نمیکنم عالی باشه، اما این سریالش واقعا عالی بود 😍

از بهترین و پر طرفدار ترین سریال های سال 2020

و پر مفهوم و جذاب و آموزنده 😍

البته بازهم به شرطی که سطح توقع زیادی بالا نباشه

من نظر بعضی ها رو میخوندم به خاطر سطح توقع بالاشون جذبش نشدن😐

و زوج هنریش هم بی نظیر بود 😍

شیما جون پیشنهاد میکنم وقت داشتی ببینش😍

مرسی از پیشنهادت اما فعلا دارم آجوشی من و نسل خورشید رو نگاه میکنم. اگه وقت کردم و موضوعش برام جذاب بود شاید ببینمش

آره اول باید اونا رو تموم کنید بعد برید سراغ یه سریال دیگه😄

منم بدم میاد از این سریال بپرم به اون سریال عین این میمونه که از این شاخه بپری به اون شاخه😂

من حالا اگه از یه سریال خوشم بیاد حذفش نمیکنم که بعداً بشینم دوره اش کنم😅

شاید چند قسمت اولش زیاد جالب نباشه اما هر چی جلوتر می‌ره بهتر میشه

ممنونم 😍

دقیقا منم همینجوریم.
من همیشه هر سریالو تا پایانش می بینم. حتی اگه خیلی مزخرف باشه نمیتونم نصفه ولش کنم

شما هم مثل من عادت دارید سریال مورد علاقه تون دوره کنید؟😅

پس دیدن این سریال ها رو شروع کردید 😍

منم دوست دارم این سریال ها رو ببینم ولی باید بذارمش برای بعد کنکور 😔

کلا همه برنامه ریزی هام برای سریال ها بهم خورد 😂

انشاالله سال 1401 که کنکور دادم راحت شدم میشینم نسل خورشید و آجوشی من میبینم 😍

امسال که همین تاریخ آرتدال ببینم هنر کردم😂😅

شیما جون برام دعا کن از فاز سریال ها بیام بیرون برم سمت درس ها😅😂

البته فیلم هم نبینم به وبلاگ شما سر میزنم و پست هاتون رو میبینم و نظر میذارم 😍 

مرسی⁦⁦♥️⁩

شما هم مثل من عادت دارید سریال مورد علاقه تون دوره کنید؟😅

پس دیدن این سریال ها رو شروع کردید 😍

منم دوست دارم این سریال ها رو ببینم ولی باید بذارمش برای بعد کنکور 😔

کلا همه برنامه ریزی هام برای سریال ها بهم خورد 😂

انشاالله سال 1401 که کنکور دادم راحت شدم میشینم نسل خورشید و آجوشی من میبینم 😍

امسال که همین تاریخ آرتدال ببینم هنر کردم😂😅

شیما جون برام دعا کن از فاز سریال ها بیام بیرون برم سمت درس ها😅😂

البته فیلم هم نبینم به وبلاگ شما سر میزنم و پست هاتون رو میبینم و نظر میذارم 😍 

مرسی⁦⁦♥️⁩

آره.
آجوشی من قسمت اولم ولی نسل خورشید خیلی جلوئم دلم میخواد زودتر تمومش کنم
امیدوارم کنکور قبول شی. 
برات دعا میکنم.
لطف داری بهم ❤

عکسا خیلی قشنگن

میشه از کیم سوهیون و سونگ ایل گوک هم عکس بذاری.

اگه تونستی حتما بذار

مرسی
سر فرصت میذارم

این بازیگرو نمی شناسم. میشه بگین توی چه سریال هایی بازی کرده؟

بازیگر سریال های مشکلی نیست خوب نباشی، نجاتم بده و وکیل بی قانونه

ریدم دهنش یک آشغالی بیش نیست

خانم ملیکامن ری*دم تو خودت و جد و آبادت

ببخشید؛ خانم نازی و خانم ملیکا خواهش میکنم فحاشی نکنید و احترام همدیگرو حفظ کنید❤

 

👍👍👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan