بیوگرافی و عکس های بائه سوزی

تولد: 10 دسامبر 1994

ملیت: کره جنوبی

سن: 26 سال

شناخته شده: به بائه سوجی نیز شناخته میشود

محل تولد: منظقه بوک، گوانگجو، کره جنوبی

شغل: خواننده، بازیگر

پدر: بائه وان یونگ

مادر: جئونگ هیون سوک


بائه سوزی بازیگر و خواننده اهل کره جنوبیه که قبل از بازیگری عضور گروه موسیقی معروف دختر کره بوده. اون که توی گوانگجوی کره جنوبی به دنیا اومد و بزرگ شد، همیشه میدونست از زندگیش چی میخواد و هدفش مشخص بود (چیزی که خیلی کم و نادره). بعداز بزرگ شدنش اون توی مدرسه هنرهای نمایشی سئول تحصیل کرد و کار خودش رو به عنوان مدل مرکز خرید توی سن 15 سالگی شروع کرد. اون توی نمایش شکار استعدادها شرکت کرد و اوایل خیلی خوی پیش رفت. اما طبق گفته خودش نتونست در برابر کاملا استعداد خودش رو نشون بده و حذف شد. اما این باعث دلسردی اون نشد و بعدها یه گروه دخترانه miss A تشکیل داد. اون بعداز موفقیت توی موسیقی، بازیگری رو با بازی توی فیلم های معماری 101 و صدای گل ، سریال های غیرقابل کنترل فوند و عشق من از ستاره آغاز کرد. توی سال 2017 سوزی اولین آلبوم انفرادی خودش رو به اسم بله؟نه؟ و برنامه تلویزیونی جدیدش با عنوان در حالی که خواب بودید، انتشار کرد. 

دوران کودکی و اوایل زندگی

بائه سوزی که دختر بائه وان یونگ و جئونگ هیون سوکه، یه خواهر بزرگتر و یه برادر کوچکتر داره.

اون توی اوایل زندگی خودش عاشق موسیقی شد و به هر نوع موسیقی ای گوش میداد؛ از موسیقی کلاسیک کره گرفته تا آهنگ های غربی.

والدینش کاملا از خواسته ها و آرزوهای دخترشون حمایت کردن. حتی وقتی که سوزی گفت میخواد توی دانشگاه هنرهای سئول شرکت کنه، پدر و مادرش کاملا حمایتش کردن و پشتشو گرفتن. و سوزی هم سخت تلاش کرد تا مهارت های خودش رو در زمینه بازیگری و مجریگری افزایش بده. 

ظاهر و قیافه ی زیبای اون بهش توی کارهای مدلینگ خیلی کمک کرد. اون برای مدل سازی برای مارک های مختلف سخت تلاش کرد و وقتی هم فارغ التحصیل شد، تو زمینه ی موسیقی فعالیتش رو شروع کرد. 

اگرچه اون با استعداد بود اما توی اولین قدمش شکست خورد. وقتی که توی مسابقه ی شکار استعداهای کره شرکت کرد تقریبا اوایل موفق بود. اما بعدا نتونست برنده بشه و توی دوره ی اول حذف شد. 

اما همین حضورش توی این مسابقه باعث کارآموز شدن اون توی آژانس بزرگ استعداد یابی JYP Entertainment شد. وقتی که دوره ی آموزشیش به پایان رسید، با فی و جی آشنا شد و اونها یه گروه سه نفره دخترونه به اسم miss A تشکیل دادن. مدتی بعد هم مین به گروه پیوست و توی مارس 2010 گروه کاملا آماده شروع کار شد. 

حرفه

گروه miss A سفر موسیقی خودش رو توی چین شروع کرد و یه ضبط و اجرای آهنگ تبلیغاتی سامسونگ الکترونیس با عنوان «دوباره عشق» انجام دادن.

این گروه اولین فعالیت رسمی خودش رو با تک آهنگ «دختر بد دختر خوب» شروع کرد. این آهنگ بین جوانان کره خیلی مورد توجه قرار گرفت و miss A به تبلیغ این آهنگ توی سراسر کشور ادامه داد و تو اواخر سال 2010، یه تک آهنگ دیگه ارائه کردن به اسم «نفس بکش». 

اواسط سال 2011 این گروه اولین آلبوم خودش رو به اسم «کلاس A» دادن که یه موفقیت مهم و بزرگ تجاری بود و گروه برای تبلیغ آلبوم خودشون یه کنسرت سراسری اجرا کردن. توی همون سال گروه برای یه مدت کوتاه مدت با تور به چین سفر کردن و با سرمایه گذاری بعدی، یه آلبوم استودیویی با عنوان «Touch» ارائه دادن و توی سال 2012 به کره برگشتن. 

به غیراز موسیقی سوزی خودش رو به کارهای دیگه ای مشغول میکرد. اون به عنوان میزبان مراسم های زیاد اهدای جوایز و نمایش های موسیقی مثل «Show»، هسته موسیقی، M، شمارش معکوس، جوایز موسیقی سئول و جوایز دیسک طلایی حضور داشت. کم کم سوزی محبوب شد و پیشنهادات بازیگری رو پذیرفت. 

تو ژانویه 2012 سوزی اولین بازی خودش رو توی Dream High که یه سریال دبیرستانی از SBS بود، انجام داد. همچنین اون یه OST رسمی با عنوان «کودک زمستانی» اجرا کرد. این درام توی کره و سطح بین الملل خیلی محبوب شد. طرفداران این درام همچنان زیاد شدند تا اینکه سوزی دو جایزه برای بازی توی این سریال توی مراسم جوایز KBS Drama دریافت کرد. 

در سال 2012 سوزی با بازی توی فیلم معماری 101 اولین بازی خودش رو توی فیلم انجام داد. اون توی این فیلم نقش جوونی نقش اصلی رو بر عهده داشت. این فیلم به یه موفقیت بزرگ دست پیدا کرد و از بازی سوزی تجلیل گسترده ای به عمل اومد. 

باز هم توی سال 2012 سوزی توی یه سریال واقعی به اسم «شکست ناپذیر 2» و درام «بزرگ» هم بازی کرد. اگر اون توی کارهای موسیقیش خیلی دیده شد اما جایگاهش به عنوان بازیگر هنوز خیلی محم نشده. 

توی سال 2013 اون توی یه درام اکشن و تاریخی به اسم «کتاب خانوادگی گو» ظاهر شد و خیلی مورد ستایش قرار گرفت. اون برای این سریال از مراسم جوایز MBC Drama و Top Excellence تونست جوایزی رو دریافت کنه که این یه چیز خیلی نادر برای یه بازیگر جوونه. همینطور جوایز بین المللی درام سئول هم از اون به عنوان بازیگر برجسته تجلیل کردن. 

درسال 2015 سوزی توی یه فیلم به اسم «صدای یک گل» ظاهر شد، که داستلن این سریال بر اساس زندگی زنی به اسم جین چائه سون، اولین خواننده زن کره ای ساخته شده بود. وقتی که این فیلم اکران شد با استقبال خوبی روبه رو شد. 

سوزی در اوایل سال 2016 با همکاری بائک هیون یه تک آهنگ به اسم «رویا» ساختن که آهنگ خیلی زود ریتم صعودی به خودش گرفت. جوایز موسیقی Ment آسیا از این آهنگ به عنوان بهترین تلاش مشترک تقدیر کرد. 

بعد سوزی برای اولین بار Uncontrollably Found رو ساخت و دو تا آهنگ با عنوان OST منتشر کرد. و در سال 2016 مجسمه مومی سوزی توی Madam Tussaud Hong Kong رونمایی شد و اون خیلی مشهور شد چون اولین کسی بود که مجسمه مومی خودش رو توی موزه جهان به نمایش میگذاشت. 

از سال 2017 اون روی حرفه موسیقی انفرادی خودش متمرکز شد و اولین آلبوم انفرادیش رو با عنوان «بله؟ نه؟» انتشار کرد. و بعداز اون سوزی توی نمایش «در حالی که خواب بودید» هم دیده شد و این نمایش از سپتامبر 2017 روی آنتن رفت. 

زندگی شخصی

توی مارس 2015 تایید شد که سوزی با لی مین هو رابطه داره و باهم قرار میذارن. 

سوزی بیشتر از همه به ماشین علاقه داره و الان یه کوپه BMW Mini داره که خودش به عنوان هدیه 20 سالگی برای خودش خریده. همینطور اون یه ماشین برای پدرش خریده و برای مادرش هم یه کافه باز کرده. 

سوزی بعداز اینکه توی فیلم معماری 101 باز کرده، به خاطر ظاهر زیباش لقب اولین عشق کره رو دریافت کرد. 

اینم از بیوگرافی این بازیگر. دوستان حتما نظر بدین. 

بیوگرافی بعدی، یئون وو جین...به زودی....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون

ممنون از بیوگرافی عالیت. سوزی رو خیلی دوست دارم 😍 جزو بهترین بازیگرهای منه. اگه تونستی بازم ازش عکس بذار.

خیلی ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم 
سر فرصت میذارم

شیما جون به نظر شما سوزی بازیش خوبه؟

آخه نظر بیشتری ها رو خوندم می‌گفتند خوب نیست

توی اولین سریالش که رویای بلند بود خودش هم گفته بد بازی کرده چون شخصیت خشکی داره

من یه چند قسمت از سریال هنگامی که تو خواب بودی رو ازش دیدم اونجا کیوت و خوشگل بود😍

کلا به نظرم به دختر های کره ای موی کوتاه خیلی میاد سوزی هم تو اون سریال موهاش کوتاه گوگولی شده🥰

تازگیا دارم سریال رویای بلند ازش میبینم اونجا هم خوشگله ولی نقشش مغرور و خشکه زیاد ازش خوشم نمیاد تو رویای بلند

ولی یه چیزی ته دلم مونده بذار بگم راحت شم

به نظرم سوزی خیلی بی حیا هستش، من نقد سریال بی خانمان از نیلوفر خوندم و می‌گفت توی اون قسمت های طنز با دو تا مرد کیس رفته 😐

حالا دیدم تو سریال ها یه دختر تو بغل دو تا مرد بره ولی نه دیگه با دو تا مرد کیس بره😔

تو سریال رویای بلند هم اینجوری بود از رویای بلند یه میکس دیدم و اونجا هم ...

تازه تو رویای بلند 17 سالش بود یه ذره خجالت، شرم ...

ولش کن ولی کلاً زیاد ازش خوشم نمیاد

من از سوزی فقط کتاب خانوادگی گو رو دیدم. بازیش خوب بود و به دلم نشست.
چون ازش سریالایی که گفتی رو ندیدم نمی تونم نظر بدم. اما خوب اون کار اصلیش توی موسیقیه. شاید به همین دلیله که توی بازیگری خوب نیست.
سوزی بازیش خوبه ولی نمیشه گفت عالیه. فقط خوبه

ولی من کاملا خلاف نظر شما رو دارم. سوزی یکی از بهترین بازیگر های کره جنوبیه و خیلی بازیشو دوست دارم. 

البته بیشتر کارهای موسیقیشو دوست دارم ولی توی بازیگری هم بهترینه.

 

منم بازیشو دوست دارم ولی دیگه نه خیلی زیاد

حالا شاید خیلی ها پیدا بشن بگن من دارم بچه بازی و مثبت بازی در میارم که به این جور چیزها گیر میدم چون اونا دین و اعتقادات شون با ما فرق می‌کنه ، ولی حقیقت اینکه برای خود بازیگرا هم راحت نیست اون سکانس ها رو برن

بالاخره خجالت میکشن و کات میخوره و ...

بعد خود مردم کره هم بوسه براشون یه چیز با ارزش هست و نشونه وفاداری می‌دونن پس نباید اینجوری استفاده بشه

بله میدونم حرفه اصلیش خوانندگی ، ولی خیلی سریال و فیلم بازی کرده با خیلی از بازیگرای معروف هم بازی بوده

این بستگی به نظر و فکر هر کسی داره که درباره هر بازیگری چجوری قضاوت کنه. 
دین و اعتقادات فرق دارن و شاید همه ی این تفاوت ها برای همین باشه.

اعتقادات شون فرق می‌کنه ولی باز نزدیکه به ما

و من نمیتونم با این قضیه کنار بیام ، بگذریم

من بازی پارک مین یانگ و لی جی ایون یا همون آیو رو بیشتر دوست دارم

شیما جون سراغ سریال آجوشی من رفتی؟ من اونجا انقد آیو رو دوست دارم، خیلی مظلومه ، تبدیل به دخترم شده😍 

مین یانگ هم که همیشه دخترمه و دوستش دارم🥰

:)
اگه حقیقتشو بخوای من زیاد از آیو خوشم نمیاد. حتی چند قسمت از هتل دل لونا رو دیدم ولی از بازی آیو خوشم نیومد و دراپ کردم.
 قبل از دیدن آجوشی من ازش چندتا میکس دیدم و داستانشو خوندم. راستش فک کردم زیادی غمگینه و خیلی از موضوعش خوشم نیومد. شاید بعدا ببینمش اما الان زیاد موضوعشو دوست ندارم

خب آی یو هم مثل سوزی حرفه اصلیش خوانندگی،

ولی نسبت به هم سن و سال های خودش خوبه😍

تو رویای بلند هم هستش ، اونجا خیلی گوگولیه🥰

:) بله حق با شماست
خانم زهرا
شما که گفتی توی رویای بلند خشک و مغرور بود مطمئنا این کار نویسنده و کارگردانه که شخصیتشو اونطور طراحی کردن قرار نیست وقتی که بهش گفتن باید نقش خشک بازی کنی لبخند بزنه و نیششو تا اخر باز کنه

در ضمن گفتین که توی بی خانمان با دو تا مرد کیس رفته اگه ی کیدراما باشی توی هر نوع ژانری با هر موضوعی کیس و شاید صحنه های باز باشه و جزو اصول سریال هاشون هست ولی اینکه سوزی همزمان با دو تا مرد کیس رفته تو سریال کاملا اشتباهه بنظرم بجای اینکه به نظرات بقیه توجه منی خودت سریالو ببین


تازه اگه پشت صحنه مون کیسو دیده باشی کلی خجالت کشیده

و همینظور گفتین که لی مین یانگ و ایو خوبن و از این کار نمی کنن پس مشخصه که سریالهاشونو کامل ندیدی چون اونها مخصوصا ایو صحنه های بازشون و کیساشون و به قول شما تو بغل مردا رفتشنشون خیلی بیشتر از سوزی هستش

اعتقاداتم برای خودت مهترمه ولی حق نداری بقیه رو باهاش سرکوب کی خیلی ها توی ایران هستن که چادر میپوشن و نماز میخونن ولی بدترین و کثیف ترین ادمای زمینن

در ضمن یکم بیشتر به سریال ها و اهنگ های سوزی توجه نشون بدهو بعد بیا نظر بده چون سوزی چه تو خوانندگی چه تو بازیگری بهترینه خیلیییی بهتر از پارک مین یانگ و آیو
سوزی اولین عشق ملته

در جواب سوجی

عزیزم من خودم از این نظراتی که دادم پشیمونم و من اون موقع ها بیشتر از روی نظرات مردم تصمیم می‌گرفتم به هر حال چه تو انتخاب سریال و بازیگر و نقد میخوندم و کامنت میخوندم و از رو نظرات و کامنت ها و نقد ها تصمیم می‌گرفتم هر چند که میدونم کارم اشتباه بوده و باید خودم سریال ببینم و راجب سریال و بازیگر ها نظر بدم... چون سلیقه ها و نظرات فرق می‌کنه و هرکس سلیقه و نظرات خودش رو داره... ممکنه یه سریال کلی آدم دوست داشته باشن اما تو سبک و سلیقه من نباشه مثل سریال آجوشی من و تاریخ آرتدال و منشی کیم چشه و تو فوق العاده ای و دلباخته در شهر و... و یه بازیگر باشه که طرفدار کمی داشته باشه اما من دوستش داشته باشم مثل چه سو بین.

من یه زمانی آیو رو دوست داشتم ولی الان دیگه نه.. نظر آدم به مرور زمان تغییر میکنه. من الان اتفاقاً از آیو خوشم نمیاد چون از نقش ها و سریال هاش خوشم نمیاد. در مورد پارک مین یانگ هم دوستش دارم ولی طرفدارش نیستم.

من اون موقع نظرات منفی زیادی راجب سوزی خوندم و هنوز هم میخونم که میگن تو سریال هاش خشک بازی میکنه و بازی بلد نیست! حالا خودم در این مورد نظری ندارم چون به هر حال من خودم بازیگر نیستم که بخوام از بازیش ایراد بگیرم. زیاد هم ازش سریال و فیلم ندیدم. فقط سریال کتاب خانواده گو و چند قسمت از هنگامی که تو خواب بودی و سریال استارت آپ به صورت دوبله دیدم... من فن این خانم نیستم و همه فیلم و سریال هاش نمی‌خوام دنبال کنم ولی الان دوستش دارم و به نظرم کیوت و با نمک و دوست داشتنی هستش. همین طور اینکه چند تا کار با هم انجام میده مثل همون بازیگری و خوانندگی و مثلا خیره و.. معلومه که دختر زرنگیه به هر حال که این خانم در حق من هیچ بدی نکرده که من بخوام ازش بدم بیاد و الان دوستش دارم و بابت نظرات اون موقع ام متاسفم.

ولی هنوز هم یه عده هستند که میگن تو حرفه خوانندگی بهتر کار میکنه تا بازیگری. و خیلی ها هم میگن تو سریال بی خانمان خوب نبود و خوب بازی نکرد به هر حال نظر ها و سلیقه ها فرق داره.

بعضی ها هم بخاطر اینکه سوزی دوسال با لی مین هو قرار میذاشته و بعد سوزی و لی مین هو با هم کات کردن بخاطر همین از سوزی خوششون نمیاد و میگن مشکل از سوزی بوده.. هر چند که لی مین هو کلا با خیلی ها قرار میذاره و کات میکنه دوست دختر هم زیاد داشته و من که کلا از لی مین هو خوشم نمیاد پس برام مهم نیست که یه مدت با لی مین هو بوده. بعد کات کردن با لی مین هو، سوزی 4 ماه با لی دونگ ووک قرار میذاشته که بعدش با اونم کات کرده و خیلی ها بخاطر اینکه با این دونفر قرار گذاشته و بعدش کات کرده بهش هیت میدن و برای من مهم نیست چون زندگی خصوصی و شخصی خودشه. در ضمن لی دونگ ووک 12 سال از سوزی بزرگتر بوده اصلا از اولش نباید با هم قرار میذاشتن!

ولی من خودم وقتی چند تا از آهنگ های سوزی رو گوش دادم وقتی دیدم سوزی با دوتا از بازیگر های مورد علاقه ام یعنی کیم وو بین و لی جونگ سوک همبازی بوده وقتی دیدم قیافه اش هم خوبه خوش رفتاره با همه با طرفدارهاش پس تصمیم گرفتم به نظرات منفی که درباره اش خوندم توجه نکنم و دوستش داشته باشم.

به هر حال میدونم که نظرات اون موقع من خیلی مسخره بوده چون به هر حال بازیگرن دیگه و من باید بتونم فرهنگ یه کشور دیگه رو درک کنم و نباید به صحنه و اینا کاری داشته باشم ولی من واقعا حساسم و وقتی از یه بازیگر یه فیلم یا سریال صحنه دار میبینم واقعا ازش بدم میاد مثل کیم جی وون تو دلباخته در شهر و دست خودم نیست من وقتی کیس های قسمت دوم دلباخته در شهر دیدم از کیم جی وون بدم اومد و دیگه ازش خوشم نمیاد و کارهاش دنبال نمیکنم. ولی مثلاً من تو سریال آقای ملکه هم دیدم که مثلاً شین هه سان تو این سریال با دوتا مرد صحنه کیس داشت ولی الان از شین هه سان بدم نمیاد و دوستش دارم چون شین هه سان واقعا عالیه و خیلی خوب بازی میکنه و اینم فرهنگ کره ست و برای کره ای ها عادیه و من باید بتونم فرهنگ یک کشور دیگه رو درک کنم وقتی دارم از اون کشور سریال می‌بینم.

در کل نظرات من عجیب غریبه چون من از لی مین هو و نام جو هیوک و جی چانگ ووک که کلی طرفدار دارن خوشم نمیاد کلا زیاد درگیر نظرات من نشو من واقعا منظور بدی ندارم 😂💛

در جواب زهرا

 

خیلی خوبه که خودتون هم میدونین نظرات اشتباهی دادین

سوزی تا حالا بیست تا جایزه بهترین بازیگر زن رو گرفنه برای بی خانمان جایزه بهترین بازیگر و بهترین کامل رو گرفت برای وقتی تو خواب بودی جایزه محبوب ترین رو برای معماری ۱۰۱ جایزه بکسانگ گرفت و .....

و کسایی که میگن سوزی خوب بازی نمیکنه قطعا از حسادته

ولی شما یک جیزی میگین دارین میگین شین هه سان و کیم جی وون هردوتاشون توی سریالاشون با دو تا مرد بود ولی من از کیم جی وون بدم میاد اما از شین هه سان نه

به نظرم این اشتباهه

تازه همه سکانس های کیسی که میرن واقعی نیست که اکثرا رو فوتوشاپ میکنن

شنبه ۳۰ مهر ۰۱ , ۱۶:۴۸ دختر دهه هشتادی.

دعوا نکنین.

به هر حال هرکی نظری داره دیگه.

خانم بائه سوزی جز بازیگرها موردعلاقه منن، ولی خب ممکنه کسی از ایشون خوشش میاد و من درک میکنم💚( از دست این کیبورد آخرش سرمو میکوبم به دیوار😐)

 

کاری به نظر بقیه ندارم ولی سوزی خیلی عشقه 

اگه یکی از فیلم ها با نا (وقتی تو خواب بودی ) رو ببینید کلا نظرتان عوض میشه 

برای کسایی که میم سوزی خوب نیست واقعا از ته دل متاسفم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan