تبریک تولد ایم یونا

خیلی وقت بود که در خصوص این موضوع مطلبی نداشتیم.

امروز نوبت میرسه به تولد ایم یونا، یه بازیگر زیبا و دوست داشتنی.

برای خوندن و بررسی تولد ایم یونا

برین به ادامه مطلب

ایم یونا توی 30 مه 1990 معادل چهارشنبه 9 خرداد 1369 به دنیا اومد. اون توی یئوندونگ پوگوی سئول متولد شد. 

امروز تولد 31 سالگی ایم یونا، این بازیگر محبوب هست. تولدشو تبریک میگم وامیدوارم براش روز خوبی باشه.

شما هم نظراتتون رو با من به اشتراک بذارین

تولد بعدی، تولد کیم وو بین...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام

خیلی خوش حال شدم این پست تون دیدم😍

به نظر منم خیلی ناز و خوشگله 🥰

تا حالا ازش سریالی ندیدم اما میدونم تو باران عشق با جانگ گیون سوک هم بازی بوده یه چند تا میکس از سریالش دیدم و زوجش به دلم نشستند

تو سریال کی 2 با جی چانگ ووک هم بازی بوده که اون سریالش هم ندیدم

تو پادشاه عاشق هم بازی کرده

اما نظر منفی زیاد داره یعنی خیلی ها میگن بازیش خوب نیست ولی خب من خودم به شخصه اگه یه بازیگری رو دوست داشته باشم بازیش هم دوست دارم اما اگه از یه بازیگری خوشم نیاد اصلا بازیش به دلم نمیشینه

ولی در کل من دوستش دارم 😍 پس اگه در آینده سریالی ازش دیدم از بازیش هم خوشم میاد

مرسی از پست زیبا تون🥰

سلام
لطف داری
اولین سریالی که از ایم یونا دیدم پادشاه عاشق بود. توی اون سریال بازیش خوب بود اما توی بعضی از سکانس ها خوب بازی نمی کرد. بازیشو دوست دارم اما نمی تونم بگم جزو بهترین بازیگرهای منه. 
خواهش میکنم و مرسی از نگاه شما

شیما جون میشه تولد کیم وو بین هم بذاری🙏

مرسی😘

در آینده میزارم
:)❤

یونا زیباترین دختر سال ۲٠۲۱شده تو جهان☆

یونا از نظر من خوشگل ترین دختره بعدم کسی ک اولین بار تو ی فیلم بازی میکنه قطعا نمیتونه خیلی خوب بازی کنه یونا تو همه سریال هاش موفق بوده و رتبه یک رو تو جهان کسب کرده۵سال  الان زیباترینه البته سال ۲٠۱۸نفر یک شدسال ۲٠۷نفر اول شدسال ۲٠۱۹نفر چهارم شد و غیره یونا خیلی هم خوبهـ♡

مرسی از اطلاعاتت

تولد منم امروز بود ولی سال 68 . اولین گروه کره ای که گوش دادم دختران نسل بود که یونا عضوش بوده . گروه خوبی بود

تولدتون مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan