هان گا این

تصاویر بعدی، از سریال یک گومیهو هم اتاقی منه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یکم عرر

:)

سلام شیما جون

خیلی ممنونم از هان گا این عکس گذاشتید⁦♥️⁩🌹

من خیلی دوستش دارم 😍 هم قیافه خوبی داره ،

هم خوب بازی می‌کنه 🥰

دختر دوست داشتنی افسانه خورشید و ماه 😍

شیما جون یه درخواستی دارم 🙏

میدونم از این درخواست ها زیاد دادم ، دیگه روم نمیشد بگم ، قول میدم این دیگه آخریه 😄

تولد یو سونگ هو و لی جونگ سوک هم بذار 😊

مرسی 😘

 

سلام 
خواهش میکنم :)
باشه، هر وقت روز تولدشون رسید میذارم :)

میشه از عکس های با حجاب هان گا این بزارید

اگه پیدا کردم میزارم

در جواب زلفا

خب ایشون بازیگر خارجی هستند انتظار دارید روسری یا شال سرشون باشه یا چادر سر کنن؟؟؟

به نظرم حجاب و پوشش شون در حد خودشون خوبه و لباس های باز هم نپوشیدن😍🙂

میشه عکس از همسر و فرزند و رفیقای هان گا این بگزارید خواهش میکنم☺☺

ببینم چی میشه

ببخشید زهرا خانم ولی کسی از شما چیزی نخواست😈😈😈

منم قصد توهین نداشتم فقط خواستم بگم فکر نمیکنم عکس با حجاب پیدا بشه...

اصلاً شاید من اشتباه کردم که دخالت کردم

ببخشید 🌷🌺🙏

ببخشید و معذرت میخوام قصد توهین نداشتم پوزش 💚💛💜❤💙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan