سریال وارثان (معرفی کامل)

به دلیل بازیگران پر ستاره و نویسندن کیم ایون سوک حق پخش بین المللی این سریال به 13 کشور داده شد. وارقان در ژاپن بیشترین فروش را در میان سریال های کره ای 2013 داشت به طوری هر قسمت 30000 دلار به فروش رسید. از تاریخ 26 ژانویه 2014 این سریال بیش از یک میلیارد بازدید در Youku، بزرگترین سایت پخش ویدیو در چین داشت. 

این سریال گروهی از دانش آموزان ممتاز و ثروتمند دبیرستان را نشان میدهد که در میان مشکلات خانوادگی هایشان قرار میگیرند. مشکلاتی را پشت سر میگذارند و رشد میکنند. 

کیم تان (لی مین هو) وارث ثروتمند یک مجتمع کره ای به نام Jeguk Group است. او توسط برادرش کیم وون (چوی جین هیوک) که سعی در کنترل خانواده دارد، مجبور میشود به آمریکا برود. او در آمریکا با چا ایون سانگ (پارک شین هه) ملاقات میکند که برای پیدا کردن خواهرش به آنجا رفته. با وجود اینکه کیم تان با یو راچل (کیم جی وون) نامزد است اما زود عاشق چا ایون سانگ میشود. هنگامی که کیم تان به کره بازمیگردد دشمنی میان او و یونگ دو (کیم وو بین) برای عشق چا ایون سانگ به وجود می آید. کیم تان نیز مجبور میشود میان خانواده و عشقش یکی را انتخاب کند. 

*لی مین هو در نقش کیم تان

 جونگ چان وو در نقش جوانی کیم تان

  جئون جین سو در نقش بچگی کیم تان

   وارث آینده Jeguk Group (به معنای امپراطوری). او پسر معشوقه پدرش است اما نامش به عنوان پسر همسر دوم ثبت شده تا وارث قانونی باشد. گرچه کیم تان سرگرم کار و گاه ناپخته است، اما همیشه صادق و خونگرم است. هنگامی که او با راچل نامزد است عاشق ایون سانگ میشود که یک دختر فقیر است. 

*پارک شین هه در نقش چا ایون سانگ

   او برای پیدا کردن خواهرش به آمریکا رفته و در آنجا شغل های نیمه وقت را می پذیرد. او در خانه کیم تان زندگی میکند زیرا مادرش خانه دار کیم است. وی در بورس تحصیلی بهزیستی که توسط رئیس جمهور کیم اعطا شده، در دبیرستان جگوک ثبت نام کرده. 

*کیم وو بین در نقش چوی یونگ دو

 یانگ هیون مو در نقش جوانی چوی یونگ دو

   وارث گروه هتل های زئوس. او همکلاسی هایش را مورد آزار و اذیت قرار میدهد و این باعث شده آنها از او بترسند. او قبلا با کیم تان دوست بود اما یک سوتفاهم آنها را دشمن یکدیگر کرده. یونگ دو برای رسیدن به ایون سانگ با کیم تان رقابت میکند. 

*کیم جی وون در نقش رچال یو

   نامزد کیم تان. او وارث ثروتمند، شیک و مغرور شرکت پوشاک RS International است و همچنین او به عنوان پاریس هیلتون دبیرستان جگوک شناخته میشود. او از چا ایون سانگ متنفر است و بارها سعی میکند تا او و کیم تان را از هم جدا کند. همچنین او با برادر ناتنی کیم تان، کیم وون رابطه دارد. 

*کانگ مین هیوک در نقش یون چان یونگ

   پسر دبیر گروه جگوک. مهربان، خونسرد، خونگرم و باهوش. او همیشه اخلاقیات خوب انسان ها را در میابد. او بهترین دوست ایون سانگ است. 

*کانگ ها نئول در نقش لی هیو شین 

   پسر دادستان کل کشور. او با کیم تان دوست صمیمی است. خانواده اش به او فشار می آورند که علی رغم خواسته اش وارد دانشکده حقوق شود. او برای غلبه بر فشارهای خانواده اش بدون اینکه به تان و راچل بگوید، به ارتش می پیوندد. 

*چوی این هیوک در نقش کیم وون

   برادر ناتنی بزرگتر کیم تان. پسر همسر اول پدرش که در جوانی درگذشت. او یک مدیرجوان و توانمند است که مجتمع خانواده اش، گروه جگوک را اداره میکند. او همیشه سعی میکند که خود مجتمع را اداره کند زیرا میترسد تان مانع او شود. بنابراین او و تان هیچگاه رابطه واقعی برادرانه با یکدیگر نداشتند. 

بیشترین ریتینگ در کره: 25.6 درصد

کمترین ریتینگ در کره: 10.5 درصد

بیشترین ریتینگ در سئول: 28.6 درصد

کمترین ریتینگ در سئول: 11.8 درصد

گزارش شد که یک سریال تلویزیونی چینی ساخته سال 2014 به نام وارث میلیارد دلاری با بازی یو شیائو تونگ، کان چینگ زی و چوی سیوون بازسازی شده از سریال وارثان است. اما بعدا این ایده توسط کارگردان و چوی سیوون رد شد. در سال 2016 اعلام شد که یک فیلم کره ای_چینی بر اساس وارثان درحال ساخت است. 

خوشحال میشم نظراتتون رو راجع به این سریال بدونم.

معرفی بعدی، سریال پسران برتر از گل

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم از پست خوبت عزیزم 💓

باید بگم من این سریال دراپ کرده بودم ولی بخاطر تولد کیم وو بین رفتم یه چند تا میکس از خودش و چوی یونگدو دانلود کردم و توی میکسی که از یونگدو دیدم قانع شدم که باید برم ادامه وارثان دانلود کنم😅 و الان تا آخر دانلود کردم حالا کی ببینم خدا داند😂

توی اون میکس دیدم یونگدو بعد سال ها مادرش میبینه و وقتی این مادر و پسر تو بغل هم دیدم چقدر اشک ریختم و گریه کردم😢 😂 و فهمیدم باید به خاطر وو بین عزیزم و نقش ماندگارش در وارثان حتما این سریال ببینم😍😃

 

در کل میتونم بگم سریال خوبیه و ارزش یکبار دیدن رو داره ، شاید در ظاهر یه سریال عاشقانه کلیشه ای باشه اما این سریال اختلاف طبقاتی، قلدری در مدرسه، تاثیر رفتار بد پدر و نبود مادر در روح و روان و اخلاق نوجوان ها و بحث صیغه ها و بچه هاشون و... رو نشون میده

هر چند که به بازیگراش نمی‌خوره نوجوان باشند 😂

 

نویسنده این سریال، نویسنده نسل خورشید، گابلین، مستر سان شاین و باغ. مخفی و ... ست و در کل داستان خوبی داره هر چند که سیاست هاش رو مخ هستن😁

اما من ترجیح میدادم عاشقانه تو کار نباشه ، خیلی زود شروع شد، نویسنده تو همون قسمت اول کیم تان عاشق کرد...😐

برای پشت سر هم دیدن خوب نیست اما هفته ای یکی دو قسمت خوبه

لی مین هو هم تو این سریال هم بازیش هم نقشش رو مخه و خیلی لوسه😂😁 بعضی وقتا دلم میخواست خفش کنم اینقد یونگدو منو اذیت میکرد...😐😂

قربانت
منم دو دل موندم که ببینمش یا نه. از طرفی نکات جالب و تازه ای داره و از طرفی هم عاشقانه ی کلیشه ای داره. کلا گیج شدم که ببینمش یا نه. 
ولی از یه چیزیش بدم میاد که باعث میشه نگاش نکنم. اینکه کیم جی وون اینجا نقش منفی رو داره. من دوست داشتم کیم جی وون جای پارک شین هه بازی میکرد. اینجوری صد درصد می دیدمش.

تو هم مثل من کیم جی وون دوست داری؟

من عاشقشم 💖

عزیزم کیم جی وون تو سریال نقشش منفی نیست ، خاکستری مظلومه...  این کیم وو بین...

من که بهش حق میدادم دلیل کار هاش و میتونستم درکش کنم...

در کل کیم جی وون عزیز به هیچ وجه رو مخ نیست...

اگه دوست داری ببینش ، برای استراحت ذهن خوبه...

بازیگراش هم که عالین به جز لی مین هو...

من که با بازی شین هه هم مشکلی نداشتم...

اره، جی وون عشقه. از بس که بازیشو دوست دارم.
والا مشکل اصلی من با سریال بازیگران و شخصیت هاشونن. فکر نکنم با بازی بازیگران کنار بیام پس همون بهتر سریال رو نبینم 😁

مشکلت با بازیگرا و شخصیت شون چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟😁

یه چند قسمت ببین، شاید خوشت اومد🙂 ولی به هر حال سطح توقعت بیار پایین...😅

به نظر من که بازی همه بازیگران خوب بود ، لی مین هو هم چون نقش نچسبی داره بازیش به دلم نشسته....

یادمه یه نفر تو پروموویز می‌گفت یه کیدرامر برای اینکه عنوان کیدرامری رو به طور کامل تموم کنه باید وارثان ببینه....😅😂

اول اینکه ای کاش جای پارک شین هه و کیم جی وون عوض میشد. یعنی کیم جی وون نقش مقابل لی مین هو رو داشت.
دوم احساس میکنم لی مین هو اینجا دیگه خیلی خیلی لوسه. هم بازیش هم نقشش. نمیدونم چم شده اما مدتیه که از بازی لی مین هو بدم اومده و نمیخوام فعلا هیچ سریالی ازش ببینم.
سوم هم اینکه امیدوارم ناراحت نشی زهرا جان اما من از بازی کیم وو بین خوشم نمیاد. نه از بازیش و نه از شخصیتش.

چی بگم...  به نظر منم کیم جی وون بیشتر به لی مین هو میاد...

 

عزیزم بازی و شخصیت کیم وو بین با قیافه و عکسش قضاوت کردی؟

منم اون اوایل فکر میکردم خوب نباشه اما وقتی وارثان شروع کردم فهمیدم چه بازیگر خوبی بوده و من کشفش نکرده بودم...

منم با قیافه و چهار تا عکس قضاوتش کردم...

ولی وقتی وارثان دیدم و بیوگرافی شو خوندم عاشقش شدم...

:)

راست میگی. فعلا نمیخوام هیچ قضاوتی کنم. اگه یه روزی وارثان رو دیدم اون وقت قضاوت میکنم

کیم وو بین نقشش منفی مظلومه تو وارثان ، اولش کار های بد می‌کنه، قلدری می‌کنه که البته من متاسفانه بهش حق میدادم چون پدرش یه عوضی به تمام معنا بود و مادرش هم تو بچگی هاش طلاق گرفته بود ، رفته بود ، از یه همچین نوجوانی چه انتظاری میشه داشت؟

بعد کم کم شخصیتش مثبت میشه و شروع می‌کنه به کار های خوب کردن...

من نظر خیلی ها رو خوندم، همه هم بازی وو بین و نقشش رو دوست داشتن ، زود قضاوت نکن...

آها، باشه. مرسی از توضیحاتت

این سریال محشره. خیلی زیباست. کلا از همه چیزش خیلی خوشم اومد. هرچی تعریف کنم کمه.

داستان پردازیش که عالی بود. داستان شخصیت های مختلف رو خیلی خوب به شخصیت های اصلی ربط داده بودن. 

بازی بازیگران هم که عالی بود و حرف نداشت. لی مین هو که جای خودش رو داره. من عاشقشم.

به خصوص از شخصیت پردازی کیم جی وون خیلی خوشم اومد. نقش یه زن مظلوم رو داشت که با کارهاش خودش رو بد نشون میداد. درحالی که اینجوری نبود.

از زوج سریال هم که کاملا راضی بودم.

از نظر من که این سریال محشر بود. هرکی نبینه خیلی ضرر کرده.

البته شیما جون من خوشحالم که کیم جی وون نقش چا اون سانگ رو بازی نکرد...

حالا وارثان ببینی متوجه میشی که این دختر زیاد قوی نیست...  یعنی همش گریه می‌کنه می‌ره رو مخ و از حقش دفاع نمیکنه...

تو قسمت های اول از مامانش پول میگیره می‌ره آمریکا ، یعنی میخواسته مامانشو ول کنه و بره واسه خودش تو آمریکا زندگی کنه...

 

اما در مورد لی مین هو باهات موافقم ، هم نقشش لوسه اینجا، هم خودش...

 

در کل من این سریال زیاد دوست نداشتم ، ولی به این معنا نیست که سریال بدیه...  فقط به مزاج من زیاد سازگار نیست...  وگرنه کلی جایزه گرفته و طرفدار داره...

چون من سخت پسندم 😅😁

آها :)
من فکر میکنم دلیل اینکه این سریال این همه طرفدار داره به خاطر زوج لی مین هو و پارک شین هه هست. اما از نظر من همین زوج نقطه ضعف سریاله

آره این سریال بیشتر بخاطر بازیگراش معروفه...

چون از اصلی ترین نقش ها تا فرعی ترین ها الان همشون برای خودشون یه پا سوپراستار هستند...

در مورد زوجش هم موافقم، زیاد به هم نمیان ، سکانس های عاشقانه شون سرده...

ولی زوج مین هو و شین هه تو کیدراما خیلی محبوب و معروفن ، جایزه بهترین زوج هم گرفتن...

زوج شین هه و کیم وو بین هم جایزه بهترین زوج گرفتن😍 من این زوج بیشتر دوست دارم 😍

زوج کیم جی وون و کیم وو بین هم که دیگه نگم🤗 البته تو سریال زوج نیستن😁

والا چی بگم دیگه :)

بعضی از سریال ها هستن که تو زمان خودشون خیلی جذابن اما چند سال که میگذره دیگه خز میشن...   کمتر سریالی هست که بعد از گذشت سالها همچنان جذاب باشه...

مثلاً نسل خورشید و گابلین با وجود اینکه مال پنج سال پیش هستند اما همچنان جذابن🤗

اما وارثان اینطوری نیست ، کلی سریال قشنگ تر و جدید تر و جذاب تر تو همین ژانر اومده ، شاید بخاطر همین زیاد برام جذاب نیست...

نمی‌دونم چه مرگم شده ولی حوصله ندارم ادامش بدم ، تا قسمت 13 دیدم ، ای کاش همون 16 قسمتی بود...  آخ می بینید چقدر تنبل شدم😂 یعنی یه سریال تموم میکنم میگم خدایا شکرت 😅😂

نه به اون وقت هایی که یه سریال ایرانی رو 10 بار نگاه میکردم ، نه به الان که از این سریال میپرم به اون سریال 😂

شیما جون شما تا حالا سریال مدرسه ای دیدید؟

دقیقا. هر سریالی نمیتونه یه شاهکار باشه. 
منم چند وقتیه حوصله ندارم زیاد سریال ببینم. منم تنبل شدم 😊
نه. حداقل تا حالا که ندیدم.

شاید اگه زیبای حقیقی رو ندیده بودم برام جذاب تر میبود ، اما چون اون دیدم همش با این مقایسه اش میکنم و نمیتونم باهاش کنار بیام...

زیبای حقیقی کیوت تر و طنز تر بود و با وجود همه خوبی ها و بدی هاش دلنشین بود و اگه کپی همون وبتون درست میکردن بهترم میشد

البته میدونم همین زبیای حقیقی هم اگه یه چند سال بگذره مثل وارثان خز میشه و یه آدمایی مثل خودم پیدا میشن و ازش ایراد میگیرن...😅 من پارسال با زیبای حقیقی زندگی کردم🧡

 

 یکی از دلایل دیگه اینکه حوصله شو ندارم هم اینکه احساس می‌کنم این روز ها خیلی ناراحتم و الکی حرص میخورم بیشتر به سریال های طنز و کیوت و شیرین نیاز دارم...

میذارم یه چند وقت دیگه وارثان میبینم 😅 فکر کنم تا من این تمومش کنم یه سال طول می‌کشه😂

من که زیاد از سریال های خوشم نمیاد. بیشتر سریال های جدی و تاریخی رو دوست دارم

:)

خب تو این روزای سخت و بیماری و...  هیچی به اندازه سریال های کمدی عاشقانه آروم نمیتونه حال آدم خوب کنه...💛⁦❤️⁩

کلا روحیه آدم ها فرق می‌کنه دیگه، من الان نزدیک یک سال که کیدرامر شدم و اوایل دنبال سریال های متفاوت بودم ولی الان همون سریال های کمدی عاشقانه کیوت حال خوب کن ترجیح می دم🙂

من این روزها دارم سریال زندگی خصوصی او رو میبینم خیلی هم ازش راضیم، خدا ازش راضی باشه💜😜

بعدشم میخوام آقای ملکه رو شروع کنم🤗

 

راست میگی اما زیاد دلم به سریال های کمدی نمیره.
آقای ملکه هم خوبه ولی پایان بندیش خیلی خوب نیست. البته من ندیدم فقط دوستام دیدن و میگن.

آره منم در مورد پایان بدش شنیدم...  

پس همون دو بونگ سون زن قوی یا تو فوق العاده ای رو شروع میکنم 😃

سریال تو فوق العاده ای تو نماشا با زیرنویس چسبیده نیست ، زیرنویسش آنلاینه ، باید صبح ها ببینم ، یه خورده سخته😅 اما بازیگراش خیلی میدوستم 💞

:)

ت ای ک گفتی لی مین هو خوب نیس لی مین هو عالیه من ت فیلم وارثان از تنها کسی ک خوشم میاد لی مین هو هس

در جواب Elena 

اگه منظورت منم که باید بگم عزیزم سلیقه ایه..

لی مین هو برای من هیچ جذابیتی نداره.. من هیچ حسی نمیتونم ازش بگیرم از قیافه اش هم خوشم نمیاد و فیلم و سریال ها و کاراکتر هایی که بازی میکنه برای من جذاب نیستن... من قصد توهین به این بازیگر رو ندارم میدونم که تو کره خیلی معروف و پرطرفداره و جزو ستاره های کره ست و تو ایران هم پرطرفدار... کلی هم جایزه گرفته... خیلی هم با شخصیت و مهربونه ولی من ازش خوشم نمیاد... چیکار کنم؟ تقصیر منه؟ سلیقه ایه عزیزم سلیقه...

من بازیگر های مرد با تجربه و سن بالا رو ترجیح میدم... از بین بازیگر های مرد کم سن و سال فقط کیم وو بین و لی جونگ سوک و یو سونگ هو رو دوست دارم. در مورد بقیه شون حالا ممکنه باهاشون مشکلی نداشته باشم ولی جزو بازیگر های مورد علاقه ام نیستن.. تموم شد و رفت.

به نظر من بازی کیم وو بین تو وارثان 180 درجه بهتر از لی مین هو بود... کیم وو بین اون موقع تازه 2 سال بود که بازیگر شده بود اما یه همچین بازی خوبی ارائه داد که خیلی ها سندروم نقش دوم مرد گرفتن.. از جمله خودم. 

اما لی مین هو فکر کنم از سال 2009 با پسران فراتر از گل بازیگر شده بود.. اما که چی؟ بازیش اصلا به پای کیم وو بین نمی‌رسید، همین طور نقشش.. دلیل اینکه من به پسر های کره ای علاقه ندارم اینکه بیشتر شون تو سریال هاشون لوسن، لی مین هو هم تو این سریال لوس و رو مخ بود از نظر من.

 

 

 

هرچند که همون لی جونگ سوک و یو سونگ هو هم من فن شون نیستم یعنی فن هیچ بازیگری نیستم و دلم نمی‌خواد باشم.. حالا اگر هم باشم تعصبی فکر نمیکنم... مثلاً من کیم وو بین دوست دارم خیلی هم دوستش دارم جزو بازیگر های مورد علاقه امه که خیلی افراطی دوستش دارم.. ولی با این حال همین بازیگر تو فیلم سینمایی بیست نقشش جالب نبود.. من دیگه الکی نمیام ازش تعریف کنم.. ولی همین که خیلی بچه مثبت نبود خودش یه نقطه قوته 😅 ولی چون دوستش دارم نمیگم نقشش خیلی خوب بود و اینا. کلا فیلم های سینمایی کره خیلی فرق داره با سریال هاش. 

در مورد لی جونگ سوک من زیاد ازش دراما ندیدم ولی نقش آدم های عاقل بازی می‌کنه...

یو سونگ هو هم شاید همه جا عاقل نباشه.. مثل تو سریال من ربات نیستم که ببخشید خنگ بود 😐 ولی چون خوب بازی کرد من دوستش دارم ولی فنش نیستم..

فن هیچ بازیگری نیستم فن کیدراما هم نیستم چون نمیخوام وابسته بشم.. هر چند که کلا با کیدراما مشکل دارم 😐😂

این سریال رو بخاطر که لی مین هو بازی کرده بود نگاه کردم چون سریالی که لی مین هو بازی کنه خوبه حتما و همینطور هم بود سریال فوق العاده ای بود❤👌

بنظرم لی مین هو بهترین بازیگره و این که شما بهش میگید لوس واقعا این افکارتون اشتباست این فیلم اتفاقا یکی از بهترین فیلم‌ هاست و این فیلم کلا منظورش روی لی مین هو و پارک شین هو بود و این فیلم یکی از فیلم های مورد علاقه‌ ای من است

 

من هیچوقت بع لی مین هو توهین نکردم و اینکه گفتم لوسه نظر شخصیم راجبش توی لین سریاله و قطعا هرکسی یه نظری داره

نیازی نیست شما طرف داره لی مین هو باشید همین که خودم طرف دارشم بسه

به نظر من اصلا هم نباید جاشون عوض می‌شد نقش پارک شین هه عالی بود لی مین هو هم خیلی جذابه 

من عاشق لی مین هو هستم خیلی دوسش دارم عاشقشم همین جور پارک شین هه

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan