بیوگرافی هان هیو جو

هان هیو جو بازیگر کره جنوبیه که بعداز بازی توی سریال «مانند زمین و آسمان» به شهرت خیلی زیادی دست یافت. اون توی چونگ چئونگ شمالی، کره جنوبی به دنیا اومد و بزرگ شد و یکی از علاقمندان به ورزش توی مدرسه بود. اون بعدا برای تحصیلات عالی به سئول نقل مکان کرد و اونجا بود که به سمت حرفه بازیگری رفت. با این حال والدینش برای مهاجرت تنهایی اون به شهری بزرگ مثل سئول حمایت چندانی نکردن و مدام ازش میخواستن که شغل دیگه ای رو انتخاب کنه. اما بالاخره هان موفق شد وارد صنعت فیلم بشه و راه خودش رو برای تبدیل شدن به محبوب ترین بازیگر زن کره ای باز کنه. اون با بازی توی فیلم «بدون توقف 5» و فیلم کمدی «قهرمان من، رئیس من» بازیگری رو شروع کرد. بعداز کش مکش هایی برای بازی یه نقش خوب اون برای بازی در سریال «مانند زمین و آسمان» به شهرت رسید. اون بعدا توی فیلم های دیگه ای مثل «همیشه» و «مبدل پوش» ظاهر شد. اون برای بازی توی سریال میراث درخشان جوایز زیادی از جمله جایزه درام SBS و جایزه بازیگر برجسته کره ای رو توی جوایز بین المللی درام سئول تونست کسب کنه.

تولد: 22 فوریه 1987

سن: 34 سال

محل تولد: چئونگجو، استان چونگ چئونگ شمالی، کره جنوبی

مشهور به: بازیگر زن کره جنوبی

دوران کودکی و اوایل زندگی

هان هیو جو در 22 فوریه 1987 توی چونگ چئونگ شمالی کره جنوبی در یک خانواده متوسط محافظه کار به دنیا اومد. پدرش افسر نیروی هوایی بود و به همین دلیل همیشه به خاطر نظم و انضباط توی خانواده ی خودش خیلی سخت گیر بود. مادرش اوایل یه معلم بود اما بعدا به عنوان بازرس مدارس کار می کرد. هان که توی یه خانواده ی محافظه کار بزرگ شد آزادی کمتری نسبت به پسران داشت و به خاطر همین، به نوعی یه بچه ی درون گرا شد. 

اون توی مراحل اول زندگیش علاقه ی خودش رو به هنر نشون داد و توی دوران مدرسه اغلب در ورزش ها، به خصوص دوومیدانی شرکت میکرد. اگرچه اون توی درس خوندن خیلی خوب بود اما مدارس های محلی نسبت به مهارت هاش عدالت چندانی نشون نمی دادن بنابراین اون به والدینش پیشنهاد داد که میخواد برای تحصیل در دبیرستان به سئول بره. پدرش تمایل چندانی به این کار نداشت اما هان به عنوان یه نوجوون با روحیه ای قوی، به سئول رفت و توی دبیرستان Bolguk به ادامه تحصیل مشغول شد. حال و هوای مدرسه ی اون خیلی هنرمندانه بود و در همین زمان بود که اون علاقمند به صنعت فیلم و سریال شد. اون توی کلاس های تئاتر شرکت کرد و بعداز دبیرستان رشته ی تئاتر رو در دانشگاه دانگکوک انتخاب کرد. 

علیرغم استعداد ظاهری اون ورود به این صنعت خیلی سخت بود و از خانواده ای که هیچ ارتباطی با این صنعت نداشت، نا امید شد. اما اون منتظر فرصت مناسب موند و همین هنگام بود که اون در مسابقات زیبایی سال 2003 برنده شد و این یه گام مهم برای حرفه اش بود. 

حرفه

هان برای اولین بار در سال 2005 توی فیلم کمدی «بدون توقف 5» ظاهر شد. همینطور در هنگام بازی توی فیلم «قهرمان من، رئیس من» از همه ی تواناییش استفاده کرد و کم کم جای پای خودش رو محکم کرد. 

هان توی سال 2007 در سریال های «الجیما» و «از زمین و آسمان» بازی کرد و این دوتا سریال موفق شدند رتبه های خیلی خوبی رو از آمار بینندگان بدست بیارن که این ها باعث محبوبیت بیشتری برای هان شد. 

بعدا اون در یک فیلم دیگه به اسم «سوار کردن» ظاهر شد که باعث شد اون یکی از بهترین بازیگران زن اصلی اون زمان بشه. «میراث درخشان» هم به یه موفقیت دیگه دست پیدا کرد که هان نقش اصلی این سریال رو بازی میکرد. همه ی اینها باعث پیشنهاد های بیشتر برای هان و محبوبیت های بیشتر اون در کشورهای همسایه شد.

توی سال 2011 اون نقش یه بازاریاب تلفنی کور رو توی فیلم «همیشه» رو ایفا کرد. 

فیلم بعدی اون یه درام اکشن دوره ای به اسم «مبدل پوش» بود که توی اون نقش یه ملکه رو بازی کرد.  این فیلم یکی از پر فروش ترین فیلم های کره ای اون زمان شد و هان رو به طرز چشمگیری معروف کرد.

مهارت های بازیگری اون در فیلم مهیج اکشن «چشمان سرد» بیشتر نمایان شد. این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبه رو شد و به یکی از پر فروش ترین فیلم های اون زمان تبدیل شد و بار دیگه برتری بی دریغ هان رو اثبات کرد. همچنین اون برای بازی توی این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن رو توی جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز فیلم Buil دریافت کرد. 

طرفداران بین المللی هان توی سال 2014 افزایش پیدا کردند و توی همون سال اون در فیلم ژاپنی «معجزه» ظاهر شد. داستان این فیلم درباره یه کتاب فروش بود که سه تا زن عاشقش شده بودن. این فیلم به یه موفقیت تجاری رسید.

در سال 2015 اون نقش کلیدی رو توی سریال «زیبایی درون» بازی کرد. سریالی دوره ای که توی جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

توی سال 2016 هان در سریال دبلیو حضور پیدا کرد که یه سریال هیجان انگیز و تعلیقی بود که توی یه دنیای فانتزی ساخته شده بود. 

هان یه سلبریتی فوق العاده هست که به جز بازیگری به طور مداوم توی تبلیغات، نمایش های مختلف، موزیک ویدیوها و به عنوان خواننده فعالیت میکنه. همچنین اون سفیر حسن نیت و روابط عمومی چندتا سازمان هست.

زندگی شخصی

هان هیو جو عاشق گوش دادن به موسیقی و و نگاه کردن فیلم توی اوقات فراغت خودش هست. هیمنطور اون پیانو مینوازه و اشعار و داستان های کوتاه رو به عنوان سرگرمی مینویسه. 

اون قبلا با بازیگر لی جونگ سوک رابطه داشته.

بیوگرافی بعدی، بیوگرافی سئو جی های

زندگی در تاریخ...ایران...کره

وای هان هیو جوی عزیزم. خیلی دوسش دارم. 😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan