تولد یو سئونگ هو

امروز هفدهم آگوسته و تولد یکی دیگه از بازیگران مرد کره جنوبیه.

از این بازیگر سریال های عالی دیدیم که توی هرکدومشون به نحو احسنت درخشیده. 

یو سئونگ هو توی 17 آگوست 1993 معادل 26 مرداد 1372 در استان اینچئون کره جنوبی به دنیا اومد.

یو سئونگ هو کارهای مختلفی توی کارنامه‌ش داره از جمله ملکه سوندوک، پادشاه صاحب ماسک، من ربات نیستم، دلم برات تنگ شده، تو زیبایی و ...

امروز یو سئونگ هو 28 ساله میشه.

تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم سال های سال زندگی خوب و آرومی داشته باشی.

تولد بعدی، تولد لی جونگ سوک

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون

چه پست خوبی! من این بازیگر رو خیلی دوست دارم. سریال هاش رو هم دنبال میکنم. 

منم تولدش رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشه

سلام سارا جان
مرسی گلم :)

بازیگر خیلی خوبیه و آثار خوبی در کارنامه هنریش داره..👌

فکر کنم از بچگی بازیگر بوده ، یعنی از ویکی پدیا فهمیدم از 6 سالگی

تولدت مبارک اوپای خوش چهره و کیوت و دوست داشتنی 💚

مرسی از پست مفیدت شیما جون⁦❤️⁩

منم خیلی دوسش دارم
:)
قربانت عزیزم

تولدت مبارک 

 

من خیلی از این بازیگر خوشم میاد همه کارهاشون دنبال میکنم تولدشو تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشه 

اوهوم، بازیگر خیلی خوبیه

سلام میشه بگید لطفا شماره یوسونگ هو چنده؟

 

شماره موبایلشو میگی؟ 😐 آخه من از کجا بدونم 😊😁

عاشقتممم یوسونگ هو

سلام وای دستت درد نکنه شیما جون من بخاطر سئونگ هو دارم کره ای رو یاد میگیرم 

و بخاطر این پستت خیلی ممنونم

سلام خواهش میکنم عزیزم....عه پس موفق باشی 😊
نوش نگاهت

من از یوسونگ هو خیلی خوشم میاد و امیدوارم که هممون یک بار ببینیمش‌

دوستت دارم یوسونگ هو 💗💟

من از یوسونگ هو خیلی خوشم میاد و امیدوارم که هممون یک بار ببینیمش‌

دوستت دارم یوسونگ هو 💗💟

تولدت مبارک‌عشققم😥

واقعا از ته دل دوست دارم❤😣

با تموم قلبم عاشق یو سونگ هو ام و ممنونم از شما که تاریخ تولدش رو گفتیم امیدوارم همیشه توی کاراش موفق باشه و کاش همه کسایی که دوسش دارن یه روزی بتونن ببیننش 

اون بهترین اوپای دنیاس

با تموم قلبم عاشق یو سونگ هو ام و ممنونم از شما که تاریخ تولدش رو گفتیم امیدوارم همیشه توی کاراش موفق باشه و کاش همه کسایی که دوسش دارن یه روزی بتونن ببیننش 

اون بهترین اوپای دنیاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan