معرفی سریال افسانه نوکدو+خلاصه داستان

اسم: افسانه نوکدو ، The Tale of Nokdu

ژانر: تاریخی، رمانتیک ، کمدی

نویسندگان: بک سو یون و لیم یه جین

کارگردان: کیم دونگ هوی

شبکه پخش: KBS2

تعداد قسمت ها: 32

زمان قسمت ها: 35 دقیقه

بازیگران:

جونگ دونگ یون در نقش جون نوکدو/بانو کیم نوکسون/یون سو

کیم جی وو در نقش جوانی جون نوکدو 

کیم سوهیون در نقش دونگ دونگجو/یو ایون سو 

چو یه لین در نقش جوانی دونگ دونگجو/یو ایون سو 

کانگ ته اوه در نقش شاهزاده نونگیانگ/چا یول مون 

جون جین سو در نقش جوانی شاهزاده نونگیانگ/چا یول مون

جونگ جون هو در نقش پادشاه گوانگهه

داستان:

این سریال در سلسله چوسان اتفاق می افتد و درمورد مردی است که به عنوان یک زن تغییر چهره میدهد. او وارد روستایی میشود که تنها برای زنان بیوه است و میخواهد در آنجا حقیقت تولدش را کشف کند. او در آنجا زن جوان را میبیند که نمیخواهد در پی انتقام از خانواده اش گیسانگ شود. 

این سریال دارای رتبه متوسط در سطح کشور بود. در بین 104 درام کره ای که در سال 2019 پخش شدند این سریال یکی از ده درام برتر بود.

تولید: 

اولین خوانش فیلمنامه در ژوئن 2019 در ایستگاه KBS Annex Broadcasting یویدو، سئول، کره جنوبی برگزار شد.

به یونوو از مومولند نقش مائه هوا سو پیشنهاد شد، اما به دلیل نگرانی های بهداشتی رد شد. 

این سریال در دونگ ماک گول، پیونگ چانگ گون، استان گانگوون، کره جنوبی از 1 ژوئن تا 31 آگوست 2019 فیلمبرداری شد.

این سریال تولید خود را در 4 جولای 2019 به دلیل مرگ بازیگر جون می سون متوقف کرد. اون نقش چون هه سو را برعهده داشت.

در 18 جولای 2019 مشخص شد که بازیگر اصلی، کیم سوهیون هنگام فیلمبرداری از اسب سقوط کرد و دچار جراحت شد. فیلمبرداری لغو شد و پس از بهبودی کیم سوهیون مجدد از سر گرفته شد.

ریتینگ:

بیشترین ریتنگ در کره: 8.3 درصد 

کمترین ریتینگ در کره: 4.3 درصد 

بیشترین ریتینگ در سئول: 8.2 درصد 

کمترین ریتینگ در سئول: 5.0 درصد

پخش بین المللی

این سریال در سرویس های پخش آنلاین مانند Viki، Kocowa، Viyu و Netflix در دسترس است.

جوایز و نامزدها

جوایزی که این سریال توانست برنده شود جایزه اکسلنس برای بازیگر مرد، جایزه اکسلنس برای بازیگر زن، بهترین بازیگر جوان، بهترین بازیگر جدید و بهترین زوج هستند.

پایان معرفی. هر سوالی راجب این سریال دارین، بپرسین.

معرفی بعدی، معرفی سریال ایلجیما

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ممنون بابت معرفی این سریال ❤️

من نمیدونستم کیم سو هیون سر این سریال از اسب افتاده!.. آخه فکر نکنم زیاد هم سوار اسب شده باشه!😅

نظرت در مورد این سریال چیه ؟😅🧡

حقیقتش یه دفعه ای به من الهام شد و حس درونم به من گفت این سریال دراپ شده رو کامل کنم😂💛

من در مورد نقش کیم سو هیون تو پادشاه صاحب ماسک کلی نظر منفی خوندم که می‌گفتن رو مخ بوده و اینا خودم هم قیافه کیم سو هیون از تلویزیون دیدم خوشم نیومد به نظرم تو این سریال کیوت تر و خوشگل تره مخصوصا که موهاش هم کوتاهه 😂😍 نظرت در مورد نقش کیم سو هیون تو پادشاه صاحب ماسک چیه؟

چون من از شانس بدم اولین سریال کره ای تاریخیم زندگی برای عشق بود کلا از سریال های تاریخی دیدگاه بدی داشتم مخصوصا که سریال های تاریخی تلویزیون هم دوست نداشتم و ملکه هفت روزه و عاشقان ماه هم دوست نداشتم ولی بعد دیدن آقای ملکه تصمیم گرفتم دوتا سریال تاریخی هم به لیست آثارم اضافه کنم! سریال مستر سان شاین و سریال افسانه نوکدو 😍😂 تا الان دوتا سریال تاریخی دیدم آقای ملکه و کتاب خانواده گو. باید مستر سان شاین و افسانه نوکدو رو هم در آینده نه چندان دور ببینم...💛🧡

من هر کاری کردم که بتونم دیدگاه خوبی نسبت به سریال زندگی برای عشق داشته باشم بازم نتونستم ازبس که بی کیفیت و نچسب بود 😂😂😂 من نمی‌دونم چجوری تو کره به کیم ته هی میگن خوشگل اصلا خوشگل نیست!😂😯 خیلی از بازیگر های زن کشور خودمون خوشگل تر از بازیگر های زن کره ای هستن ولی ما ایرانی ها انگار زیاد اعتماد به نفس نداریم 😂💛 سریال زندگی برای عشق خییییلی بد بود تو دو قسمت اولش زوجش تو بچگی همو میبینن بهم قول میدن با هم ازدواج کنن 😬 این کلیشه تو 90 درصد سریال های کره هستش حتی تو سریال آقای ملکه هم کم و بیش بهش اشاره شد ولی تو سریال زندگی برای عشق دیگه خیلی مسخره و مزخرف بود 😬😐😑😶🙄😕🙁☹️😒😞

خواهش میکنم
نظر خاصی ندارم آخه سریالشو ندیدم. اما فک کنم ایده ی جدیدی داره و زوجش هم بهم میان. اگه حوصله داشته باشم شاید سریال خوبی واسم باشه. اما یه چند وقتیه حوصله کمدی ها و کلیشه های کره ای رو ندارم
منم کیم سوهیون تو پادشاه صاحب ماسک دوست نداشتم. بقیه سریالها دوست داشتنی بوده.
به نظرم اگه میتونه این دیدگاهتو راجع به سریالهای تاریخی تغییر بده. چون واقعا همه تاریخی ها بد نیستن

آره سریالش عالی و فوق العاده نیست و کلیشه و لوس بازی و مسخره بازی داره ولی برای وقتیکه خسته ای و برای استراحت سریال میخوای سریال خوبیه. منم چون زوجش و حال و هواشو دوست دارم و هم اینکه تاریخیه میخوام کاملش کنم 😂 آخه حیفه من زیاد تاریخی ندیدم سر جمع که حساب میکنم 4 تا سریال تاریخی دیدم از بین 12 تا سریال و هراز گاهی به تاریخی نیاز دارم 😂❤️

در مورد سریال ملکه هفت روزه من تعریف شو زیاد شنیده بودم فکر میکردم قشنگ تر باشه به هر حال از بازیگر نقش اول مردش یعنی یون وو جین فکر کنم اسمش باشه خوشم نمیاد و با عاشقانه اش هم نتونستم ارتباط برقرار کنم و کلا تلخ و زجر آور بود و سریالی نبود که دلم بخواد واسه بار دوم ببینمش البته اینا همش نظرات منه و من به نظر کسایی که این سریال دوست دارن احترام میذارم ولی کلا زیاد برام قابل درک نبود...

کلا من خیلی بد قلقم بخاطر همین بیشتر نظراتم منفی 😂😐 بخاطر همین من کلا زیاد سریال نبینم راحت ترم 😂💛 حالا زیاد به نظر منفی من توجه نکن 😂❤️


میدونی چیه من خودم ملکه هفت روزه رو خیلی دوست داشتم. عاشقانه، زوجش و همه چیش بابه میلم بود. فقط چندتا کلیشه داشت که خوب کره ای ها این کلیشه هارو دارن

اشکال نداره عشقم سلیقه ایه دیگه^^

منم که هیتر نیستم و هیچی بهم نمیرسه و بهم نمیدن اگه بخوام به یه سریال نظر منفی بدم اینکه گفتم نتونستم سریال ملکه هفت روزه رو درک کنم نظر خودم بود و در کل ممنون که نظرمو قبول کردی ^-^

اینکه اینقدر با هم اختلاف سلیقه داریم ولی بازهم با هم حرف میزنیم و به نظرات و سلیقه هم احترام میذاریم و به علایق مون توهین نمیکنیم رو دوست دارم. ^-^

من کلا اون چهارتا سریال تاریخی که دیدم فقط همون دونگی و خورشید و ماه و کتاب خانواده گو و آقای ملکه بوده 😂😂😂 البته اگه آهنگ مرگ هم تاریخی حساب بشه میشه پنج تا ^^ حالا من تو لیستم چندتا فیلم و سریال تاریخی دارم مثل خیاط سلطنتی و ...

مرسی که درک میکنی
اره منم واسم خیلی جالبه و خیلی هم دوست دارم. حتی از این اختلاف سلایق هم میتونیم چنتا چیز یاد بگیریم
امیدوارم از این به بعد لیست تاریخی هایی که دوست داری بیشتر بشه 😁😊

البته این سریال افسانه نوکدو هم قشنگه اگه حوصله داشته باشی قطعا سریال خوبیه. من یادمه تو دوره ای شروعش کردم که حوصله نداشتم و بخاطر همین زیاد خوشم نیومد! البته ناگفته نماند که شوخی اخر قسمت دوم چنان حالم رو بهم زد که تا چند وقت سمت سریالش نرفتم! آخر قسمت ۲ کیم سو هیون افتاد رو پسره و مثلاً به معنی این بود که دستش به جای جنسی پسره خورده و از اون طریق فهمیده این خانم پسره و خودشو جای دختر جا زده و خب این سکانس هر چند که مثلاً یه سکانس طنز بود ولی من که حالم بد شد!:)) به هر حال بازم سریال نسبتاً خوبیه ولی عالی نیست.

خب دیگه فک کنم کره ای ها با توجه به اخلاق و طرز فکر و فرهنگ خودشون شوخی هاشون رو هم میسازن
واسه همینه که ما نمیتونیم خیلی از سکانس هاشون رو درک کنیم

عزیزم خیلی ممنون که منو دوست داری 😂😍❤️ منم خیلی دوست دارم و دلم میخواست یه روز از نزدیک ببینمت 😂🤩

میدونی ملکه هفت روزه خوبیش این بود که عاشقانه اش مثل بقیه سریال های کره ای آبکی نبود!... درسته من سریال های کره رو دوست دارم ولی دروغ چرا همشون آبکین (😂) ولی خب بازم نمیدونم چرا دوستش نداشتم 😂 حتما مشکل از منه 😂😂😂

من کلا چون اینجوری کج سلیقه ام ترجیح میدم از سریال ها میکس ببینم و آرزوی دیدنش به دلم بمونه آدم آرزوی یه چیزی داشته باشه خیلی قشنگ تره تا وقتی اون چیزو به دست میاری چون وقتی به دست میاریش برات عادی میشه 😂😅

سریال ملکه هفت روزه تو زمان خودش رقیب پادشاه صاحب ماسک بود و از پادشاه صاحب ماسک قوی تر بود پس تو زمان خودش واقعا شاهکار بود!...

ولی مثلاً میگم همون سریال زندگی برای عشق تو زمان خودش ریتینگ متوسط داشت و خب جزو یکی از سریال های تاریخی خوب کره به حساب میاد و حتی تو ایران خودمون هم سریالش طرفدار داره حتی بعضی ها بهش میگفتن شاهکار 😐😂 ولی من واقعا از این سریال متنفرم!😂 سریال پادشاه صاحب ماسک هم از تلویزیون دیدم یه کلیشه هایی از سریال زندگی برای عشق داشت 😂😐

ولی برای من تا حالا هیچ سریالی شاهکار نبوده 😂💛 من به سریال های خوب، خیلی خوب و فوق العاده برخورد کردم اما هیچ سریالی برام شاهکار نبوده 😅

در مورد کیم ته هی هم گفتم خوشگل نیست حالا به قیافه اش کاری ندارم چون مثلاً جون جی هیون که خوشگل نیست اما من دوستش دارم ولی بازی کیم ته هی منو جذب نمیکنه البته شاید بی انصافی باشه که من دارم با یک سریال قضاوتش میکنم و باید یه سریال دیگه هم ازش ببینم بعد قضاوت کنم ولی کلا نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد 😂 ولی بازیگر های خوشگل تر از کیم ته هی هم تو کره هست 😂 و اینکه کیم ته هی خودش دوست داشتنی نیست اما شوهرش دوست داشتنیه 😂😎😅🌺 ولی خب به طرفداران کیم ته هی برنخوره دیگه 🌺 هر چند که فکر نکنم زیاد طرفدار داشته باشه 😂 مثلاً یه بازیگر جوان مثل سوزی طرفداراش تو ایران بیشتره تا ته هی!😅 چون سوزی جوونه و تو سریال های اخیر فعالیت داشته و بیشتر سریال هاش هم معروف شدن ولی کیم ته هی مثلا از سال ۲۰۰۳ بازیگر بوده و خب بعد ازدواج و بچه دار شدن دیگه فعالیت نداشته و بخاطر همین شاید تو ایران زیاد معروف نباشه ولی تو کره خیلی هم معروفه 😂 چون اون موقع که سوزی داشت تاب بازی میکرد کیم ته هی بازیگر معروف بود تو کره 😂😅 ولی من سوزی بیشتر از کیم ته هی دوست دارم. به نظر من نقش های کیوت و بامزه به سوزی میاد مثل هنگامی که تو خواب بودی و کتاب خانواده گو ولی نقش جدی بهش نمیاد مثل نقشش تو بی خانمان هرچند که من بی خانمان ندیدم 😂 ولی به کیم ته هی نمیدونم چه نقشی میاد و چون ازش خوشم نمیاد دیگه بجز زندگی برای عشق هیچی ازش ندیدم چون تو همون زندگی برای عشق هم خاطره بدی ازش دارم و برام ساخت 😂😞😅

قربونت گلم، منم دلم میخواد :)
اما اونجوری که من فهمیدم پادشاه صاحب ماسک طرفدار بیشتری نسبت به ملکه هفت روزه تو کره داشته
من که اصلا زندگی برای عشق رو ندیدم، نمیخوام هم ببینم و ازش هم خوشم نمیاد.
منم زیاد نمیتونم با کیم ته هی ارتباط بر قرار کنم و شاید این بیشتر به خاطر این باشه که تا حالا هیچ سریالی ازش ندیدم

ولی میدونی تو این افسانه نوکدو با اینکه جانگ دونگ یون خوب بازی کرد و خیلی خوب تونست از پس این چالش سخت بربیاد و خوب تونست نقش یه دختر بازی کنه و بامزه بود و صداشو نازک میکرد و ناز و عشوه میومد و واقعاً خیلی خوب بازی کرد ولی به نظر من به یو سونگ هو بیشتر میاد که دختر باشه اگه اون بازی میکرد شاید بهتر میشد 😂❤️ چون با اینکه گفتم بازیگر نقش اصلی خیلی خوب بازی کرد بازم تابلو بود که مرد هستش 😂💛 ولی بازم به نظرم سریال افسانه نوکدو از کلیشه ها به دور بود و حتی با اون شوخی بد قسمت دوم بازم سریال خوبی هستش.🌺💗

شیما من آقای ملکه رو تا قسمت ۱۷ دیدم و چون میگن پایانش خوب نبوده و باز بوده و اینا با وجود اینکه بقیه قسمت هاش هم دان کردم دلم نمیاد ببینم 😂🤪

شیما جون اگه فضولی نیست میتونی بگی تیپ شخصیتیت چیه؟😅 من یه بار رفتم تست دادم istj در اومد که دوستم می‌گفت اشتباه جواب دادی تیپ شخصیتیت این نیست 😂😂😂


والا منم نظراتی رو خوندم که میگفتن آبکی بوده پایانش، اما خب تو نقد این سریال هم گفتم که اصلا آبکی و باز نبود و واقعا انتظار هیچ پایان دیگه ای رو از این سریال نداشتم. به نظر اگه وقت کردی تا آخرش ببین و نیمه کاره نزارش. حیفه!
فضولی نیست گلم. منم تست دادم و isfg-t دراومد. شخصیت مدافعی دارم :)

آره تا آخرش می‌بینم ولی بخاطر همون پایانش میذارم امتحان هام تموم بشه بعدا میبینم.🌸

ولی اون دوستم راست می‌گفت 😂❤️ چون خودش هم istj بود و می‌گفت تیپ من و تو با هم فرق داره و اینکه دوست چند سالمه از ابتدایی با هم بودیم و منو میشناسه 🌺 یه بار دیگه که تست دادم سعی کردم اون چیزی که واقعاً هستم رو بزنم نه اون چیزی که دلم میخواد و تیپ شخصیتی من infp در اومد که این به شخصیت من نزدیک تره 🌺💗

شیما تو کیدراما شخصیتی بوده که باهاش همذات پنداری داشته باشی و باهاش ارتباط برقرار کرده باشی؟🌼 برای من سونگ دوک می سریال زندگی خصوصی او بود که از نظر خوش خنده بودن شبیهش بودم ولی مثل اون شیطون و بازیگوش نبودم 😅😂 یکی هم ایم یون سوب سریال در یک روز زیبا پیدات میکنم که نقشش سو کانگ جون بازی میکرد و خیلی دوستش داشتم و احساس می‌کردم شبیهش هستم 🌹🌺

...... :)
والا شخصیت زیاد بودن که باهاشون همذات پنداری کردم ولی الان همه شون یادم نیست. فقط یادمه با شخصیت پارک مین یانگ تو هیلر و شخصیت هونگ دو شیک تو دهکده ساحلی چا چا چا ارتباط برقرار میکردم و باهاشون همذات پنداری میکردم :)

منم هونگ دو شیک دوست داشتم 😍😂 ولی نقش مین یانگ تو هیلر دوست نداشتم.

چه جالب، نقش مین یانگ تو هیلر خیلی جذاب بود

والا چی بگم. مین یانگ خیلی دوست داره نقش دختر هایی رو بازی کنه که سریع به یه مردی تکیه میکنن:))) بیشتر نقش هایی که ازش دیدم اینجوری بوده.

......

سلام من این سریال رو خیلی دوست دارم ممنونم من عاشق سریال های کره ای  کیم سو هیون دختر هستم   ممنون از سریال های کره ای زیبا

سلام...... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan