تولد کیم جی وون

بالاخره بعد از روزها انتظار، این روز رسید. روز تولد بازیگر مهربون، خوشگل، دوست داشتنی و معروف کره ای. «کیم جی وون» من عاشق این دخترم از بس که ناز و گوگولیه. هرچی از کیم جی وون تعریف کنم کم گفتم.

امروز تولد 29 سالگی کیم جی وون عزیز هستش. اون در تاریخ 19 اکتبر 1992 که برابر هستش با 27 مهر 1371 توی استان گئومچئونگ گو، سئول کره جنوبی به دنیا اومد. 

سریال های عالی و زیادی از این بازیگر دیدیم از جمله وارثان، نسل خورشید، مستر سان شاین و غیره. 

تولد کیم جی وون عزیز رو تبریک میگم و براش عمری طولانی و شاد همراه با امید و سرزندگی آرزو میکنم و امیدوارم بازهم با آثار زیبا و ماندگارش ما رو حیرت زده کنه.

تولد بعدی، تولد هان جی مین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

مرسی از پست زیبات💛🧡

از خوندن این پست بسیار خوشحال شدم 💚💙

خواهش میکنم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan