تصاویر سریال چینی بی وقفه

تصاویر بعدی، سری چهارم تصاویر سریال درختی با ریشه های عمیق

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه عکس های زیبا و با کیفیتی !  البته عکس های شما همیشه عالیه 👌

تعریف این سریال چینی بی وقفه رو خیلی شنیدم...

باید یه روزی ببینمش !🤭😅

لطف داری. چشمات قشنگ می بینن 😘
قصد داشتم ببینم اما عاشقانه نداره واسه همین منصرف شدم

ممنون 😘

واقعا تعارف نکردم عکس های خیلی زیبا بودن و از دیدن شون لذت بردم 😍

پس منم نمی‌بینم 😂 تعداد قسمت هاش هم خیلی زیاد... زیرنویس چسبیده هم که نداره😐

لطف سریال دیدن به عاشقانه ست😂😅 راستی دیگه جدیدا سریال نمی بینی؟

.... :)
خیلی دنبال یه سریال چینی خوب بعداز خاکستر عشق، با زیرنویس چسبیده گشتم اما چون نبود دیگه پشیمون شدم. 
دقیقا.... چهارتا سریال درحال پخش میبینم

من پشت هم دوبار دیدم و اگه صد بار دیگم ببینم بازم بنظرم قشنگه

درسته عاشقانه نداره چون سریال بی ال تو چین ممنوعه ولی با این حال ریتینگی که تو چین گرفته از همه سریالاشون بیشتر بوده و ارزششم داشته

انیمشو تازه شروع کردم بعدشم اگه تونستم رمانشو میخونم میگن رمانش تا دلت بخاد صحنه داره😂

والا من بی ال دوست ندارم واسه همین نمیرم سراغش. وگرنه تا الان با این همه تعریف دیده بودمش. کلا سریال بی ال توی کشورهای آسیای شرقی ممنوعه 

دقیقا منم از سریالای بی ال بدم میاد ولی با رمانش مشکلی ندارم :))))

اگه سریال یک درصد صحنه داشت نگاش نمیکردم اوایلم بخاطر همین نمیخاستم نگاش کنم ولی وقتی فهمیدم این سریال رکورد ریتینگ خاکستر عشقو زده همه هم ازش تعریف میکردن رفتم دیدمش

فیلمبرداری بازیگرا مکان های انتخاب شده همشون خیلی خوب بودن ولی تنها نقطه ضعفش بنظرم بودجه کم واسه فیلم بود بیشترم توی جلوه های ویژه مشخص بود

 

راستش خیلی دوست دارم این سریالو ببینم ولی فقط به خاطر نداشتن عاشقانه نمیرم سراغش. وگرنه با وجود ییبو چطور میشه به دیدنش ترغیب نشم
... :))

ببخشید معنی بی ال یعنی چی؟😂❤️

همون همجنسگرایی ئه

از فیلم هایی که همجنس گرایی رو نشون میده خوشم نمیاد 😂 یادمه یه میکس هم بود از سریال تایلندی رابطه عاشقانه دوتا مرد نشون میداد اصلا خوشم نیومد 😐😂😑 

منم همینطور
ولی دوستام خیلی دوست دارن و الان چند وقتیه زدن تو کار بی ال 😒😒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan