درخواستی ها

این پست مربوط به درخواستی ها وخواسته های شماست. هر چیزی که میخواین در بخش نظرات بگین. منم در حد توانم در اختیارتون میذارم

اینم از اولین درخواستی

تیتراژ اول سریال ملکه سوندوک

 

دومین درخواستی

تصاویر سریال پادشاه هتل اینجا کلیک کنید
 

ممنونم از زحماتتون شیما جون . من سعی میکنم که این وبسایت رو به هر کسی که بتونم معرفی کنم . 

مرسی از لطفی که بهم داری 😍
قربونت..... :)))
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۰:۴۹ دخی کیپاپر و کیدرامر

سلام

ببخشید میشه نقد سریال پنت هاوس رو بنویسین؟

سلام
ببخشید هنوز این سریالو شروع نکردم. هر وقت دیدمش نقدشو مینویسم
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۰:۵۰ دخی کیپاپر و کیدرامر

ببخشید میشه نقد سریال پنت هاوس رو بذارین؟

جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۱:۰۳ دخی کیپاپر و کیدرامر

ببخشید کامنته دوبار اومده

نه خواهش میکنم. هفت بار اومد من حذف کردم 😊

میشه از سریال دختر من یا سریال پادشاه هتل عکس بذاری؟ بازیگر نقش اول زن این دو تا سریال لی دا ها هستش که خیلی بازیگر خوبیه و خیلی هم معروفه تو کره 😊 یا اگه نمیتونی از خود بازیگرش عکس بذار 🙏💚

مرسی 😍💖🥰🤗😘

باشه

میشه از سریال آرانگ و دادرس هم عکس بذاری؟🙏

ممنون 🌹🥰😍💞

سر فرصت میذارم

اگه میشه از مینی سریال آهنگ مرگ عکس بذارید 🥰😍😘

سر فرصت میذارم

از آرانگ و دادرس عکس نذار زیاد مهم نیست اما از آهنگ مرگ حتما بذار..

مینی سریال شو جدیدا دیدم و خیلی دوستش داشتم...

باشه چشم. توی اولویت میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan