معرفی سریال محکوم به دوست داشتن تو

محکوم به دوست داشتن تو یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که در سال 2014 با بازی جانگ هیوک، جانگ نارا، چوی جین هیوک و وانگ جی وون ساخته شده است. این سریال از 2 جولای تا 4 سپتامبر 2014 هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 برای 20 قسمت از MBC پخش شد.

این سریال بازسازی درام تایوانی Fated To Love You با بازی جو چن و اتان روان است که در طول پخشش در سال 2008 امتیاز بالایی کسب کرد. همچنین در این سریال جانگ هیوک و جانگ نارا که دوازده سال قبل در فیلم «داستان موفق یک دختر روشن» همبازی بودند، دوباره با یکدیگر همکاری کردند.

خلاصه داستان

لی گون (جانگ هیوک) وارث یک شرکت بزرگ است که توسط خانواده اش اداره میشود. کیم می یونگ (جانگ نارا) یک منشی با ظاهری متوسط در یک شرکت حقوقی است که به دلیل ناتوانی در نه گفتن به همکارانش لقب “Post-It” را به او داده اند. یک شب این دو نفر درحال نوشیدن بودند. ناگهان کیم می یونگ به اتاق هتل اشتباهی میرود و زیرا شماره درب هتل به طور تصادفی تغییر میکند. او در نهایت با لی گون میخوابد. بعدا می یونگ بعدا متوجه میشود که باردار است و مشکلاتش آغاز میشوند.

اسامی بازیگران

جانگ هیوک در نقش لی گون

(قلب خونین، کشور من: عصر جدید، دلقک تاجدار، گل پول، صدا، درخشش یا جنون، درختی با ریشه های عمیق، کیمیاگر، شکارچی برده ها)

   وارث ثروتمند یک شرکت بزرگ محصولات مو با خنده ای دیوانه وار. او یکی از نوادگان، تنها یکی از نسل خود، از قبیله ممتاز جئونجو لی است، دودمانی که تمام مردان 30 ساله خود به دلیل بیماری هانتینگتون مردند. اگرچه لی گون نسبت به افرادی که به آنها اهمیت میدهد، کاملا فداکار و با محبت است اما میتواند نسبت به دیگران سرد و خودخواه باشد. با اینحال او واقعا خونگرم و مسئولیت پذیر است و میخواهد تمام تلاش خود را برای می یونگ و نوزادشان انجام دهد

جانگ نارا در نقش کیم می یونگ/الی کیم

(وی آی پی، آخرین ملکه، سلام هیولا، مدرسه 2013)

   یک کارمند ساده دفتری در یک شرکت حقوقی.او خانواده ثروتمند، تحصیلات معتبر یا زیبایی زیادی ندارد و از یک جزیره کوچک می آید که مادرش صاحب یک رستوران کوچگ است. به دلیل ماهیت ترسو و مهربانی که دارد، طاقت رد درخواست کسی را ندارد و به او لقب “Post-It”داده اند، کسی که ضروری است اما بی اهمیت است. درحال که می یونگ فاقد اعتماد به نفس است، همیشه بهترین ها را در افراد می بیند و قدرتی آرام را حفظ میکند. وقتی یک شب تصادفی او از لی گون باردار میشود، وجود ساده و بی اهمیتش تغییر میکند.

چوی جین هیوک در نقش دنیل پیت/کیم ته هو

(آقای ملکه، آخرین ملکه، تونل، وارثان، کتاب خانوادگی گو، پاستا)

   یک طراح کره ای-آمریکایی مشهور بین المللی که تنها هدفش یافتن یافت خواهر گمشده اش است. او به طور تصادفی با می یونگ ملاقات میکند و شیفته مهربانی او میشود. او به می یونگ میگوید هر موقع کمک نیاز داشت، به او خبر بدهد. دنیل که دائما نگران او است، متوجه میشود که احساسش نسبت به می یونگ چیزی بیشتر از محافظت از اوست. او برادر بیولوژیکی کانگ سه را است.

وانگ جی وون در نقش کانگ سه را/کیم می یونگ

(هنوز 17، وارثان، دکتر خوب، خانواده)

   عشق زندگی لی گون. او یک بالرین در شهر نیویورک است که رفتاری عجیب و غریب دارد. او به مدت 6 سال با گون بوده است و هرگونه برنامه ازدواج را برای حرفه اش به تاخیر انداخته است. اما زمانی که او نتوانست نقش اصلی را بدست آورد، به کره برگشت تا با گون بماند. یک تماس ناگهانی باعث شد که او یک بار دیگر باله را به جای گون انتخاب کند، اما وقتی برای همیشه بر میگردد تغییرات شدیدی در زندگی گون ایجاد شده اند. او خواهر بیولوژیکی از دست رفته دنیل پیت است.

بیننده

این سریال به خاطر محبوبیت در کشورهای منتخب جهان نیز پخش شد. جانگ نارا به خاطر محبوبیت در چین حق پخش آنلاین 120000 هزار دلار آمریکا (120 میلیون روپیه) در هر قسمت شد که آن را به گران ترین درام کره ای در چین در آن زمان تبدیل کرد. این سریال رکورد های قبلی سه روز و دکتر استرنجر شکست که به ترتیب 50000 دلار و 80000 دلار آمریکا را در هر قسمت دریافت کرد. این رکورد بعدا توسط سریال My Lovely Girl با 200000 دلار آمریکا در هر قسمت شکست.

ریتینگ

ریتم بیشترین کمترین
در کره 12.0 درصد 6.0 درصد
در سئول 14.7 درصد 7.5 درصد

منتظر نظرات شما هستم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جون ممنون برای معرفیت♡ 

من بازی جانگ هیونگ رو خیلی دوست دارم بنظرم بازیگره قابلیه و تو کارش وارده.

من از این سریال چند تا میکس دیدم به نظرم سریال جالبی اومد.

نظرت در مورد این سریال  چیه؟ 

ارزش دیدن داره؟

خواهش میکنم عزیزم
اوهوم
لین سریال توی لیستمه و خیلی ازش تعریف میکنن. به نظرم داستان جالبی داره و قطعا ارزش دیدن داره

ممنون بابت راهنماییت♡

خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan