تابستان دوست داشتنی ما 2

منتظر نظرات جذابتون هستم

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هات خیلی خوبن 😍🥰 تنکس 👍🤩

این سریال‌ هم با این عکس ها به نظر میرسه که خیلی قشنگ باشه ^^

من دیروز کنکورمو دادم تموم شد ^-^ خودم میدونم که خوب ندادم به هر حال امسال از درس زده شده بودم امسال یعنی از همه چی😂😬 کلا این کرونا به همه لطمه زد!:))) حالا باید منتظر جواب نتایج بمونم.

شیما جون نظرت در مورد سریال های ایرانی خاتون ، جیران و شهرزاد چیه ؟..

من قسمت اول سریال ایرانی خاتون دیدم و خیلی قشنگ بود و به دلم نشست ^-^

سریال جیران هنوز ندیدم ولی میگن شهرزاد بهتره!

شهرزاد هم دو قسمت اول زیاد به دلم ننشست شاید تو قسمت های بعدی بهتر بشه:)))

این سریال ها تو لیستمن و همشون هم هم ایرانین هم تاریخی! لیست جذابی دارم نه 😜😂🤪💛

خواستم نظرت در مورد این سریال ها بدونم ^-^

این روزها سریال ایرانی جادوگر رو هم می‌بینم که قشنگه 😍

مرسی
فک میکنم سریال کیوتی باشه
امیدوارم که موفق بشی و رتبه خوبی قبول شی
راستش من خاتونو ندیدم ولی میگن آخرش بد تموم میشه و سد انده. بازیگرانش رو هم دوست ندارم و کلا سریال خاتون زیاد به دلم نمی نشینه
جیران رو من خودم تا قسمت بیست دیدم و به نظرم سطحش بالاست، خب کارگردانش حسن فتحی همون کارگردان شهرزاده و به نظرم جیران و شهرزاد در یک سطحن و هردو عالین
ایرانیا تاریخی خیلی کم دارن ‌ولی این تاریخی ها که درست شدن، چنگی به دل میزنن. فقط نمیدونم چرا آخراشو غمگین تموم میکنن و میخوان جیگر مارو آتیش بزنن 😭😐
سریال جادوگر رو نمی شناسم.....

ممنون از آرزوی قشنگت^-^

من تو ویکی پدیا خوندم انگار از جیران انتقاد کردن و یه نفر گفته سطحش از سریال شهرزاد پایین تره و اینا.. واسه همین در مورد سریال جیران شک داشتم که ببینم یا نبینم ولی فکر کنم سریالش واسه دوره قاجار که از این دوره هم کمتر سریال ساخته شده واسه همین خوبه 🥰

چه خوبه که یه سریال تاریخی از تاریخ کشور خودت ببینی!🥰❤️ درست نمیگم ؟

آره حسن فتحی خیلی کارگردان خوبیه و من دوتا کارهاش از تلویزیون دیدم سریال میوه ممنوعه و سریال زمانه که هر دوی این سریال ها هم آموزنده و جذاب بودن و هم بازیگر های خوبی داشتن 😍❤️

از پریناز ایزدیار خوشم میاد ^^ بیشتر هم با همین آقای حسن فتحی کار میکنه و تو بیشتر سریال هاش حضور داشته هم خوشگله هم لاغره هم قد بلنده هم خیلی خوب بازی میکنه 😎😂❤️🥰 ایران هم بازیگر های خوب داره^^

 

شاید بخاطر این باشه که تاریخ کلا تلخه 😞 من با سداندش مشکل ندارم یه سریال کمدی عاشقانه کره ای بعدش میتونم ببینم بشوره ببره!😂❤️ من کلاً چند تا سریال دارم که وقتی حالم بده نگاه شون میکنم^^

ولی یعنی خیلی تلخه؟ ا

سریال های خیلی تلخ که واسه بیننده پر از حسرته و هیچ امیدی رو باقی نمیذاره و کلا سر و ته نداره خوشم نمیاد 😂 مثل همون ستایش که فصل اولش پر از چیزی تلخ و حسرت و مرگ و میر بود و خیلی چیزهای بد داشت و واسه مردم اون دوره پر از چیزهایی بود که میتونست به روح و روان بیننده صدمه بزنه! و فصل سوم هم که همه چی به خوبی و خوشی تموم شد این جور فیلم ها به نظرم سر و ته ندارن 😂 من یادمه وقتی سریال ستایش توی سال ۸۹ پخش میشد ۷ سالم بود 😂 و هنوز هم داره پخش میشه از شبکه آی فیلم!😂😬😒 اگه مثلاً نویسنده ستایش قرار بود فصل آخر اینجوری به خوبی و خوشی تموم کنه اصلا نیاز نبود تو فصل اول اون همه بدبختی بندازه 😒 بعدشم من از مرگ طاهر خیلی بدم اومد چون شخصیت اصلی بود و نویسنده نباید میکشتش باید زنده نگهش میداشت ستایش تو همون فصل اول تموم میشد اینهمه هم کش نمیدادن مردم مسخره خودشون کنن..😬:))))

 

راستی سریال جادوگر یه سریال طنز و خنده دار و مدرن ایرانیه و خودم خیلی سرش خندیدم:)))) در حال پخشه... ۷ قسمت پخش شده به شدت منتظر قسمت هشتم!:)))

.... :)
آره خیلی ها از جیران انتقاد کردن :(
چرا خیلی حس خوبی داره یه تاریخی از کشور خودت دیدن :)
اواهوم کارهای حسن فتحی حرفی برای گفتن دارن
منم خیلی پریناز ایزدیار رو دوست دارم

اگه منظورت خاتونه من ندیدمش فقط میگن آخرش همه میمیرن همین!
آره واقعا :((

آها، که اینطور

شما گفتی تاریخی های جدید جیگر ما مخاطب ها رو آتیش میزنن منظورم همشون بود کلی..

میدونی من قسمت اول خاتون دیدم اینقدر سکانس عاشقانه داشت احساس می کردم دارم سریال کره ای می‌بینم 😂😂❤️ جدیدا بازیگر مرد و زن یه جورایی میتونن به هم دست بزنن 😂 آخه من یه میکس هم از خاتون دیدم بعد بازیگر زن دستش رو شونه بازیگر مرد بود گفتم شاید الان میخواد بغلش کنه که نکرد 😂😂 ایرانیا هم تو عاشقانه و سکانس عاشقانه پیشرفت کردن 😂😅💜 ولی خب خاتون تو قسمت اول خیلی به دلم نشست خیلی به روز و جدید بود از یه سریال ایرانی یه همچین توقعی نداشتم 😅😂 شاید بخاطر اینکه بازیگر هاشو دوست نداری سریالش باب میل و سلیقه ات نیست^^

آها، خب جیران که خودت میدونی هنوز درحال پخشه ولی اونجوری که بوش میاد انگار قرار سد اند بشه
شهرزاد هم بستگی داره بخوای شهرزاد به کی برسه اونوقت پایانش برات هپی یا سد!
نمیدونم والا! من که زیاد نمیتونم با نگار جواهریان ارتباط برقرار کنم واسه همین فک نکنم به سمت نگار کشیده بشم
آره جدیدا عاشقانه های ایرانی پیشرفت کردن :))

من تاحالا هیچی از نگار جواهریان ندیدم جز حوض نقاشی که اونم آی فیلم گذاشت و اونجا نقش یه آدم عقب مونده رو بازی میکرد 😅 ولی تو همین خاتون شاید بازیش خوب باشه نمیدونم..

ممنونم از راهنماییت ^_^

فکر کنم شهرزاد واسم سداند باشه چون من بیشتر مواقع جذب نقش های فرعی و خاکستری میشم 😂 مثل سریال وارثان که طرفدار چوی یونگدو بودم 😂 مطمئنم سر سریال شهرزاد هم طرفدار قباد میشم 😂

ولی به نظرم ترانه علیدوستی و شهاب حسینی زوج هنری خوبی هستن🌺

از مصطفی زمانی زیاد خوشم نمیاد چون وقتی تو سریال یوسف پیامبر نقش یه پیامبر بازی میکرد دیگه هیچ وقت نباید نقش منفی قبول میکرد اما وقتی تو فیلم سینمایی سارا و آیدا نقش منفی بازی کرد من دیگه ازش خوشم نمیاد 😂😂🤦😐😬

منم حوض نقاشی رو دیدم، ولی بازم نقششو اونجا دوست نداشتم
خواهش میکنم
اره شهرزاد واسه منم سد اند بود 😢
منم زوج هنریشون رو خیلی دوست دارم
اوهوم، دقیقا

راستی یه چیزی یادم افتاد خواستم بگم.

من قبلاً یه میکس دیده بودم از زوج شهرزاد و فرهاد توی سریال شهرزاد و حتی تو میکس هم از بازی و نقش مصطفی زمانی خوشم نیومد!.. به نظرم نمیتونست به بیننده حس وارد کنه و حس بگیره و در کل بازیگر با استعدادی نیست و شاید فقط بازیش تو همون سریال یوسف پیامبر خوب بوده!...

اما میکس از قباد و شهرزاد دیدم و شهاب حسینی خیلی خوب نقش یه عاشق بازی کرده بود...

اوهوم کلا خیلیا از نقش قباد و بازی شهاب حسینی راضی تر بودن تا مصطفی زمانی
حتی یه فامیلی داریم که میگفت این چیه فرهاد بچه سوسول فقط بلده شعر بخونه، قباد مرده .... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan