تصاویر سریال عشق من از ستاره ها اومده

عکس های بعدی، از سریال غم های ما

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس های خیلی قشنگ و زیبایی بود و از سکانس ها و قسمت های مختلف بود و همین خیلیییی جذابش کرده بود 😍🤪😅

خیلی ممنونم 🌺💗💖🌼🌹

با وجود اینکه اولین بار سریال شو دیدم زیاد خوشم نیومد اما هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم که اولین سریالم این بود❤️ سریالی که من قایمکی اینترنت خریدم قایمکی با دوبله فارسی و سانسور شده دانلودش کردم قایمکی هم نگاهش کردم از گوشی و هنذفری تو گوشم کردم و نگاه کردم 😂😂😅😅😐💛 از اونجایی که من اون موقع ها بخاطر سریال مزخرف زندگی برای عشق یه اینترنت یه ساله رو دوماهه تموم کردم دیگه مامانم هم از کره ای ها هم از سریال هاشون بدش میومد و تا چند وقت هم بهم سرکوفت زد و نمی‌ذاشت سریال کره ای ببینم منم از رایتل اینترنت خریدم با گوشی خودم و بخاطر همون مامانم باید قایمکی نگاه میکردم😂😂😐😐💛💛 خدارو شکر که الان دیگه این وضعیت ندارم و قایمکی نیست 😂🤪🌹

و بعد دوسال که رفتم سمت این سریال و قسمت اول شو با زبون اصلی و بدون سانسور دیدم با وجود اینکه یه قسمت دیدم بازم کلی حس و حال خوب بهم وارد شد و حتی خیلی بیشتر از اولین باری که دیدمش خوشم اومد.💜 شاید اولین بار بخاطر اینکه به فضای سریال های کره ای عادت نداشتم، بخاطر اینکه دوبله اش خوب نبود و... نتونستم با این سریال ارتباط برقرار کنم...!

ای کاش وقت داشتم میتونستم کامل این سریال دان کنم و ببینم 😭🌺❤️ حالا شاید بعضی ها بگن قبلاً واسه این سریال وقت و نت گذاشتی چه کاریه میخوای دوباره ببینی کلی سریال جدید اومده و اینا ولی واقعا دوست دارم این سریالی که قبلاً دیدم دوباره ببینم 😭 وقتی دوباره یه سریال ببینی بهتر میتونی درکش کنی..

مرسی از نگاهت....اره اینا عکسای قسمت ۱۳ هستن
فدات شم 😍❤
آخ که منم چقدر از این روزها داشتم، یادمه یواشکی میرفتم زیر پتو هنذفری میذاشتم تو گوشم و سریال میدیدم. منم قبلا دو روزه ۲۰ گیگ نت تموم کردم مامانم از بس بهم سر کوفت زد که نگو 😊
اره اگه بازم یه سریال که دوست داری ببینی بیشتر درکش میکنی و نکات جدیدی رو میفهمی که وقتی دفعه اول نگاهش کردی، نمیفهمی
...... :))

خواهش میکنم عزیزم وظیفه ست...😍🤪😎

خدا نکنه 😘 من قربونت برم که انقد به خواسته های من اهمیت میدی 😍😍🥰🥰❤️❤️❤️

آره منم یادمه بعضی شب ها می‌رفتم زیر پتو و سریال میدیدم.. آخ که چه روز های خوبی بود 😂 اصلا دلم خواست برگردم به اون روز ها😂😍 اصلا انگار اون موقع ها بیشتر کیف داشت تا الان..

البته منم اون موقع ها نباید اینکار میکردم ولی خب خودم گوشی و سیم‌کارت نداشتم و نمیدونستم اینترنت های ساعتی شبا نت و صبحا نت وجود دارن که اگه میدونستم اون بلا رو سر اینترنت یه ساله نمی آوردم 😂😂😂 من اون موقع ها که مثلاً ۱۵ سالم بود حتی بلد نبودم درست و حسابی دانلود کنم!😬😐 مثلاً همون زندگی برای عشق بعضی از قسمت هاشو نمی‌خواستم دان کنم نمیدونم چجوری دان میشد 😂😐 ولش کن در کل روز های خوبی نبود😐

 

ولی خب همین سریال عشق من اهل ستاره هاست یادمه ۱۶ سالم بود که شروع کردم و اون موقع گوشی و سیم‌کارت هم داشتم به دلیل آمدن کرونا و فضای مجازی و همین باعث شد بی سر و صدا نت بخرم و دان کنم و ببینم 🌺 من الان چیز زیادی از این سریال یادم نمیاد چون گفتم خیلی وقت پیش دیدم ولی یه مدت خیلی رو فازش بودم دیگه و اینکه به فضای فانتزی و طنز و عجیب غریب سریال های کره ای عادت نداشتم و همین طور زوج سریال هم دوست نداشتم و همه اینها باعث شد زیاد از این سریال لذت نبرم..😂 ولی خب الان که بهش نگاه میکنم اون فضای فانتزی و طنز و عجیب غریب شو خیلی دوست دارم و حتی زوجشم خیلی دوست دارم 😍🥰 این سریال شوخی بد نداشت و پایانش هم نه خیلی خوب و خوش بود نه خیلی غمگین و پر از حسرت و باز و تلخ... عاشقانه اش هم لوس نبود و تناسخ داشت و به نظرم پر معنا بود... زوج سریال نمیتونستن بهم برسن و من تا آخر سریال جون به لب شدم ولی آوخر قسمت آخر یه جورایی بهم رسیدن.. شخصیت اصلی داستان که یه آدم فضایی منزوی و تنها بود و فکر میکرد عشق یه چیز بیخوده آخر سریال فهمید که اشتباه می‌کرده و عشق چیز مهم و خوبیه... سریال کلیشه ای نبود و تو زمان خودش واقعا خیلی تاپ بود و در کل من از نویسنده این سریال راضیم..🤪 در کل واسه اون موقع ها و اولین بارم واقعا سریال قشنگی بود اما نمیدونم بگم بهترینم هست یا نه؟ یا به کسی پیشنهادش میکنم یا نه ؟ 🤔😂 ولی برای من این سریال ارزش چندبار دیدن رو داره.

 

آره دقیقا درست میگی 👍... سریالی که واسه بار اول ببینی و خوشت بیاد مطمئنا بعد یه مدت دلتو میزنم و ازش بدت میاد.. سریالی خوبه که ارزش حداقل دوبار دیدن رو داشته باشه 🥰🥰 اونی که واسه اولین بار میبینی و خوشت میاد به درد تفریح میخوره و بعد یه مدت هم ازش بدت میاد 😂 البته این نظر منه 😂... وقتی واسه بار دوم یک اثر رو می‌بینی نکات بیشتری رو میتونی درک کنی...

در ضمن ببخشید که من دیر جواب دادم اینترنتم ساعتیه و نمیتونم هر موقع جواب بدم 😞😂

فدات شم گلم :)
آره هم روزهای خوبی بود برای منم هم بعضی وقت ها هم بد. کلا تجربه های جالبی بودن :)
.......
عشق من از ستاره ها اومده خیلی طرفدار داشته و خیلی معروف شده. پس احتمالا سریال خوبی باشه هر چند که من ندیدمش :)
اوهوم، دقیقا
نه خواهش میکنم گلم، این چه حرفیه؟

شیما جون به نظرت تناسخ و زندگی قبلی واقعا وجود داره ؟😅😅

من دیروز رفته بودم بیرون خرید اتفاقاً دونفر داشتن راجب این موضوع حرف میزدن.. یکی شون می‌گفت اگه تو زندگی الان مون از یه چیزی خیلی میترسیم نشونه اینه که تو زندگی قبلی مون اون اتفاق واسه مون افتاده و خیلی ترسیدیم و اون روح الان تو این جسم اومده و واسه همین خیلی میترسیم 😅😅

من نمیدونم چی بگم.. ترجیح میدم کلا زیاد به این موضوع فکر نکنم 😂😅

حقیقتش من دوست ندارم زیاد راجب دین حرف بزنم چون واقعا اطلاعات کاملی راجب دین ها ندارم
فقط یه بار یکی از دوستام گفت ما دین ها رو باهم قاطی میکنیم. مثلا تناسخ مال دین بوداست ولی میگیم من تو زندگی قبلیم شاهزاده خانم بودم یا همچین چیزی. این یعنی یه دین دیگه رو وارد دین دیگه کردیم

بله منم این موضوعات رو دوست ندارم و یه بار هم از پدرم که خیلی از من با ایمان تره 😂 در این مورد پرسیدم که گفت آدم ها فقط یه بار به دنیا میان.. این موضوعات زیاد خوب نیستن و بهتره که زیاد درگیرش نشیم.. 

 

راستی شیما جون اگه دوست داشتی این سریالم نگاه کن.. به نظرم خیلی بهتر از سریال های جدید امروزی مثل شادی ، مون شاین ، سلول های یومی و... ست فقط میدونی دیگه موضوعش تناسخه 😁😂

 

اره واقعا چون هرچه بیشتر واردش بشیم سوال هایی برامون پیش میاد که فهمش فراتر از ذهن انسانه

والا علاقه ای به تماشای این سریال ندارم، حوصله اش رو هم ندارم
نمیدونم چم شده جدیدا منم میخوام سریال دراپ کنم و کشش ندارم تا آخر ادامه بدم، فک کنم مثل تو شدم 😁

آره نبین منم شوخی کردم 😂❤️💛 خب در مورد این سریال اگه بگم بهترینم نیست دروغ گفتم چون واقعا خیلی سریال شو دوست دارم ولی واقعا نمیتونم و نمیخوام این سریال به کسی پیشنهادش بدم چون سلیقه ایه و منم که راجب این موضوع چندین بار صحبت کردم و راجبش فکر کردم و واقعا هم برای سلیقه و اختلاف سلیقه ارزش و احترام قائلم چون اگه سلیقه هامون شبیه هم بود دیگه نمیتونستیم راجب چیزی باهم حرف بزنیم و فقط حرف های همدیگه رو تایید میکردیم... البته بعضی وقتا هم از این که یکی رو پیدا میکنم که سلیقه و نظرات مون یکیه خیلی خوشحال میشم 😂😅❤️

ولی راجب این سریال من نظرات منفی کم نخوندم والا  و طرفدار سریال هایی مثل وارثان و عاشقان ماه خیلی بیشترن تا طرفدار های تو از ستاره ها اومدی 😐😂  فکر کنم این سریال دیگه الان زیاد طرفدار ندارم و تو دوره خودش خیلی پرطرفدار بوده.. ولی به نظر من این سریال خیلی بهتر از وارثان و عاشقان ماه.!

راستی شیما جون به نظرت بین وارثان و عاشقان ماه کدوم بهترن؟ اگه به نظر من باشه که میگم هر دوتاشون هم بد و مزخرفن فقط انتخاب بین بد و بدتره!  سریال وارثان بد ولی سریال عاشقان ماه بدتر 😂😬😐

 

نه مثل قبلاً های من شدی!😂❤️ چون من الان وضعیتم به جایی رسیده که حتی عزم و اراده شروع کردن یک سریال رو ندارم دیگه چه برسه به اینکه به وسطاش برسم و بعد دراپ کنم 😂😅 دیگه شما که بهتر میدونید من بیشتر از ۱۰ تا سریال تو لیستم داشتم ولی همشون پاک کردم و فقط ۴ تا مونده 😂 حتی اراده اینو ندارم که سریال جذاب ایرانی جیران شروع کنم 😭😂

اره نمی بینم 😊 اوهوم بحث کردن درباره سریال ها با کسی که هم نظرت نیست، خیلی جذابه و چیزهای جدیدی یاد میگیری.
آره این سریال هم طرفدارهای خودش رو داره هم منتقدانش.
والا خیلی سخته بین عاشقان ماه و وارثان انتخاب کنم...بیشتر فکر کردم دیدم به نظرم عاشقان ماه بهتر از وارثان بود 😁😊

هعععیییی، امیدوارم این وضعیتم ادامه نداشته باشه

الان که دارم فکر شو میکنم فقط سه تا سریال کره ای تو لیستم دارم ولی همونم نمیدونم کی اراده دارم واسه دیدنش!..؟😂😂 

ولی سریال ایرانی جیران ۲۰ دقیقه شو دیدم خیلی قشنگ و جذاب بود ممنون واسه پیشنهادت 🥰

 

من که نظرمو گفتم وارثان و عاشقان ماه هردوتاشون بد و مزخرفن 😂😐😬

که اینطور 😁😊....
خواهش میکنم 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan