در یک روز زیبا پیدایت میکنم 5

 

این سریال رو امروز شروع کردم

فضای تازه ای داره و نقش پارک مین یانگ هم اینجا جدیده

رازهایی توی زندگی این دختر هست که دوست دارم زودتر کشفشون کنم

کاپلش رو هم با سو کانگ جون دوست دارم

سو کانگ خیلی کیوته و واقعا خوب بازی میکنه

ریتم آروم و ملایمی هم داره 😍

امیدوارم هرچی پیش بره، بیشتر بهم بچسبهبچسبه

نظر شما درباره این سریال چیه؟

تصاویر بعدی، سری پنجم تصاویر سریال افسانه روباه نه دم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

بالاخره شروعش کردی عزیزم! 😂😍❤️🌺

من اتفاقا این روزها دارم این سریال واسه بار دوم ریواچ و دوره میکنم. بار اول که دیدم زیاد درک نکردم اما حالا که واسه بار دوم میبینم بهتر درک میکنم.

من ملودرام و درام این سریال خیلی دوست دارم و همین طور عاشقانه و مقدار کمی طنزی که داره..

در کل عاشق این سریالم 😍😂

اره‌ بالاخره 😁
من ژانر سریالو خیلی دوست دارم، ریتم آرومش خیلی خوبه و همینطور شخصیت سو کانگ جون که نمیتونه راحت حرفشو بزنه، خیلی به شخصیت من نزدیکه.

بسیار کار خوبی کردی🤪  من خیلی وقت پیش هم بهت پیشنهاد دادم و چون گفتی ملودرام دوست نداری و اینا دیگه اصرار نکردم.

دقیقا شخصیت منم یه جورایی شبیه این یون سوب!

البته قبلاً فقط درونگرا بودم و الان به جز درونگرایی جامعه گریز هم شدم 😂😁😬😐💛

حالا من یه سوال دارم
این سریال مثلث عاشقانه داره آیا؟ آخه نمیخوام لی جه ووک نقش دومی باشه که به عشقش نمیرسه، میترسم سندروم نقش دوم بگیرم 😭

نه عزیزم مثلث عشقی ندارن و کلا رو مثلث عشقی مانور نمیده خدارو شکر...😂💛 ولی اگه مثلث عشقی هم باشه لی جه ووک و سو کانگ جون نیستن.. کیم یونگ ده و سو کانگ جون هستن که مثلث عشقی این دوتا هم زیاد مانور نمیده و ازش رد میشه...

پس خداروشکر، به خدا از بس این چند روز با خودم کلنجار رفتم که اگه مثلث عشقی داشت سندروم نقش دوم نگیرم. الان که اینو گتی دیگه راحت شدم و با خوشحالی ادامه میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan