قاضی شیطان 6

عکس های بعدی، از سریال بگذار من شوالیه تو باشم 

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما.

خوبی عزیزم♡

من داستان این سریال رو خیلی دوست دارم.

زوج این سریال رو توی سریال  بخش قلب دوست داشتم و بنظرم زوج خوبی برای این سریال هستن.

بازی جی سانگ رو خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم بازیگر شیاسته ایه.

ممنون برای تصاویر شیما جون💖

سلام عزیزم
مرسی گلم
منم این سریال رو خیلی دوست داشتم
ولی به نظرم این زوج زیاد توی بخش قلب بهم نمی اومدن، اینجا بیشتر دوسشون داشتم
اوهوم جی سونگ خیلی عالیه
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan