تصاویر سریال چینی سمساره جاویدان

 

 

یان دن و ژی شی نسل های باقی مانده از قبیله نیلوفر چهار برگ اند. این دو خواهر توی قلمرو الهی زندگی میکنن. یینگ یوان هم فرمانروای قلمرو الهی ئه و فقط به فکر مزدم سه قلمرو و صلح ئه.

یان دن خدمتگذار جاودانه یینگ یوان میشه و یینگ یوان رو یه رذل میدونه که دوست داره ضعیف تر از خودش رو اذیت کنه.

از طرفی قبیله شیاطین جنگ رو با قلمرو الهی شروع میکنن و در اون جنگ سه فرمانروا و دوتا جاودانه بلند مرتبه می میرن. و یینگ یوان تنها کسیه که زنده میمونه.

اما سم خطرناکی وارد بدن یینگ یوان شده و اون بیناییش رو از دست داده. یان دن می فهمه که نصف قلب نیلوفریش به بهبودی یینگ یوان کمک میکنه برای همین نصف قلبش رو به یینگ یوان میده.

وقتی یینگ یوان بهبود پیدا میکنه متوجه میشه که ژی شی وانمود کرده اون بوده که یینگ یوان رو نجات داده و یان دن هیچ نقشی توی خوب شدن یینگ یوان نداشته.

حالا یینگ یوان و یان دن عاشق همن ولی چون توی قلمرو الهی عشق ممنوعه، نمیتونن بروزش بدن و سعی دارن با پنهان کردنش از همدیگه محافظت بکنن.

در این بین سرپرست تالار سحرآمیز، یینگ دنگ که عاشق یینگ یوان برای یان دن پاپوش میدوزه و امپراطور الهی هم یان دن رو برای رفتن به سکوی اعدام الهی مجازات میکنه.

روی پل لیو ژائو یان دن از یینگ یوان می پرسه تا حالا هیچ حسی بهم نداشتی؟ و یینگ یوان هم چون میخواست در برابر همه از یان دن محافظت کنه، به دروغ میگه نه.

پس از اتفاقاتی یان دن به رودخانه فراموشی میره ولی بعداز 900 سال هنوز موفق نشده که ازش رد بشه. یینگ یوان تا اینو میفهمه به کمکش میاد به زور خاطراتش رو پاک میکنه و اونو به عنوان یه اهریمن به دنیای فانی میفرسته.

و اینجوری اون دوتا سرنوشت جدیدی رو شروع میکنن.

 

یانگ زی در نقش یان دن/بای خوشگله

چنگ یی در نقش یینگ یوان/تانگ ژو

ژانگ روی در نقش یومو

منگ ژی یی در نقش ژی شی

یانگ شی ژی در نقش لین لانگ

هو منگ یاو در نقش تائو زی چی

 

*فک کنم هرجایی که رفتم و با هرکی که حرف زدم از این سریال تعریف کردم و گفتم هرچی چینی بذارید کنار و فقط این سریالو ببینید

پس توی این پست هم جای تعریف از سمساره جاویدان خالی نیست

داستان پردازی به شیوه سریال های چینیه و اگه بهش عادت نداشته باشید ممکنه تو ذوقتون بزنه

بازیگران با نقش اشون مچ شدن

و او اس تی هاش هم خیلی قشنگ اند

در کل سریال پیشنهادی هست به شدت

عکس های بعدی، از سریال عشق در دور دست

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

خوبی شیما؟

بنظرم داستان جالبی داره و حتما ارزش نگاه کردن رو داره🤗

عکسا هم واقعا قشنگ و تماشایی هستن💖

من سریال چینی زیاد نگاه نکردم فقط سریال های:پزشک زن سلطنتی،باهم،افسانه سه برادر و داستان بروسلی رو از تلویزیون نگاه کردم و سریال عشق فراموش نشدنی هم توی لیستمه و بعد از دیدن چند تا میکس ازش خوشم اومد و میخوام نگاهش کنم.

کلا سریال چینی زیاد نگاه نکردم ولی فیلم چینی تا دلت بخواد نگاه کردم.

مخصوصا نصف بیشترِفیلم های چکی چان که بازیگر مورد علاقم هست رو نگاه کردم.

خلاصه داستان این سریال رو دوست داشتم و ممنون که بهم معرفیش کردی💜💖

اون دوتا عکس اولی هم واقعا قشنگن💝💖

راستی این سریال چند قسمته؟؟

 

سلام
مرسی عزیزم
اره ارزش داره
قربون نگاهت
سریال چینی بگیر نگیر داره و همه خوب نیستن ولی اونایی که تلویزیون پخش میکنه خیلی تو دل برو نیستن
فیلم چینی تاحالا ندیدم
خوشحالم این سریالو بهت معرفی کردم 😊
آره خیلی هم غمگین طورن
۵۹ ولی گویا دو قسمت دیگه هم داره

اره منم زیاد از سریال هایی که تلویزیون پخش میکنه خوشم نمیاد😒

عه جدا ندیدی؟

من فیلم چینی و کره ای خیلی دیدم شبکه نمایش خیلی فیلم چینی میزاره من همه رو از اونجا نگاه کردم.

اهان ممنون💖

ولی تعداد قسمت هاش خیلی زیاده خدایی😁😂

اوهوم
نه والا ندیدم 😁
فیلم کره ای هم به زور یکی دیدم
خواهش
خوب چینیا همینن دیگه. خیلی اندک شمارشون کم قسمت اند

اره دقیقا

اوهوم....

سلام شیما جونم ❤️

من امروز قسمت اول این سریال از کانالت دانلود کردم 😂❤️ همه قسمت هاشو گذاشتی؟🌼

من تاحالا سریال چینی ندیدم حتی اون سریال افسانه ها رو هم که گذاشته بودم تو لیست ندیدم😂 میخوام این سریال ببینم البته پرشی چون خودت میدونی که چقدر تنبل و بی همت و اراده و پشتکارم یا سریال ها رو نصفه نیمه ول میکنم یا اگر هم کامل ببینم چند ماه طول میکشه 😂 مشکل از اینه که حسش نیست خیلی وقته که حس سریال دیدنم پریده نمیدونم چرا 😂😅 مشکل نت ندارم ولی واقعا حوصله ام نمیکشه اگه پرشی ببینم اشکال نداره؟🌺 اینطوری راحت ترم به هر حال هرچی باشه سریاله دیگه مطمئنم سکانس های اضافی داره چون همه سریال ها اینطورین 😂❤️

فکر کنم داستان پیچیده و خوبی داره اگه حس سریال دیدنم برگرده دوست دارم ببینمش 🌺

نمیتونی نقد این سریال و خاکستر عشق بذاری؟🌹

به عنوان کسی که تازه میخواد بره تو فاز سریال های چین اول خاکستر عشق رو ببینم یا این؟ شنیدم این دوتا سریال بهم شباهت دارن ولی دوست دارم اول اینو ببینم جدیدتره 😅💛💜❤️ 

سلام عزیز دلم
ععهه جدا؟ نه هنوز یه 15 قسمتیش مونده بذارم
بازیگرای افسانه ها رو دوست ندارم. هیچ جوره جذب این سریال نشدم. آره حتما پرشی ببین چون چینیه و قطعا بیشتر از کره ای صحنه اضافه داره. پرشی ببینی بیشتر جذبش میشی.
داستانش خوبه فقط یکم وقت میبره بیفته رو غلتک
والا من دوست ندارم نقد چینی بنویسم. چون چینی ها قسمتاشون زیاده و کلی داستان و ماجرا و  واقعا نقد کردنشون سخته. ببخشید ولی نمیتونم نقدشونو بذارم
به نظرم اول سمساره رو ببین. هم جدید تره هم زیاد سرش حرصت نمیگیره. چون سیدراما معروفه به حرص آدمو در آوردن ولی سمساره از این حرص درآوردنا زیاد نداره.

راستی واقعیتش من این داستان که نوشتی خوندم هیچی نفهمیدم چون به فضای سریال های چینی عادت ندارم ممکنه تو ذوقم بزنه همون طور که تو متن اشاره کردی💜😂👍

اشکالی نداره باید سریالو دیده باشی تا خلاصه رو متوجه بشی. آره اگه این سریالو شروع کردی سعی کن از فضای کیدراما فاصله بگیری و سعی کنی با سیدراما پیش بری و با سریال های کره ای مقایسه اش نکنی

عالی بود،من چند بار دیدمش..‌.خیلی خوب بود

سلام. آهنگ های بی کلام سریالو دارید؟؟

خیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan