سریال مهتاب نقاشی شده با ابر+عکس

مهتاب نقاشی شده با ابر+عکس

به ادامه مطلب بروید....

تصاویر بعدی، سریال آیینه جادوگر....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من بیشتر از این دختره خوشم میومد تا را اون. 

موافق نیستی؟

منم باهات موافقم

آخی چه سو بین عزیزم هانبوک بهش میاد مثل همیشه خوشگله خخ🤪😍🥰

مرسی از عکس ها 😍💛🧡

اهوم، خیلی کیوته
خواهش میکنم

چه سو بین یه سریال تاریخی دیگه هم بازی کرده اسمش هونگ گیل دونگ شورشی هستش! میشه گفت از سال 2015 شروع کرده به بازیگری ولی کلی فیلم و سریال بازی کرده!😅🧡 ولی من که نمیتونم همه سریال ها و فیلم هاشو ببینم! ولی در کل دوستش دارم چون کیوته 😹😍😅

سریال شکارچیان برده که از لی دا هه دیدی سریال خوبی بود؟ خوشت اومد؟ فکر کنم شبیه جومونگ باشه نه؟ من یه میکس ازش دیدم بخاطر لی دا هه ولی تو میکس هم از سریالش خوشم نیومد 😂😂💛


والا هدف سریالش قشنگ بود ولی جلوه های بصری، زوج ها، فیلمنامه و ... جذاب نبودن. من که سریالش رو نپسندیدم

من از این سریال 5 بازیگر خوب دیدم که هنوزم خوشم میاد ازشون .

 

 Park Bo-gum

 

Kim Yoo-jung 

 

Chae Soo-bin

 

Kim Yeo-jin

 

Heo Jung-eun

 

+ چه چیزی بالاتر از این که از لیست بازیگرهایی که خوشت میاد عده زیادی تو یه سریال باشن ! 

تنها بازیگری که توی این سریال دوست داشتم چه سوبین بود 😍😍

پس نتیجه میگیریم فعلا از هیچکدوم شون حس بهتری نداری . البته به نظر میاد خودتون از نظر شباهت ندیک به چه سو بین میدونید اما واقعیت اینه مایل هستید لبخند کمتری بزنید .

 

این خوبه قشنگه

 

سریال من ربات نیستم رو کامل دیدم ازش . یک سریال تقریبا روانشناختی نکته های جالبی داشت . اتفاقا من خیلی از نظر اخلاقی به شخصیت مرد اول داستان نزدیکم . 

 

 

من کلا این سریالو دوست نداشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan