معرفی سریال مهتاب نقاشی شده با ابر

مهتاب نقاشی شده با ابر یا عشق زیر نور مهتاب یک سریال تاریخی کره‌ای است که بر اساس یک کتاب نوشته شده است. قسمت اول این سریال در ۲۲ اوت ۲۰۱۶ پخش شد و در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید. این سریال نامزد جوایزی چون جایزه‌ی هنری پاک سانگ برای بهترین بازیگر جدید مرد در تلویزیون، بهترین بازیگر جدید زن در تلویزیون و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. همچنین این سریال موفق شد جوایز بهترین بازیگر زن و مرد جدید در تلویزیون را برنده شود.

به ادامه مطلب بروید...

اما واقعا نمیدانم چرا این سریال چنین جوایزی را برنده و نامزد شد. نه بازی بازیگران خوب بود و نه داستان سریال. به هر حال نمیخوام زیاد وارد ماجرا بشم چون در نقد این سریال به این مسائل میپردازم.

داستان سریال: درمورد ولیعهد لی یونگ هستش که میخواد بره و ببینه کی خواهرشو عاشق خودش کرده. وقتی میره اونجا هونگ سم نوم (هونگ را اون) میبینه. هونگ سم نوم نمیدونه که اون مرد ولیعهده و ولیعهدم نمیدونه که هونگ سم نوم یه دختره.

تعداد قسمت ها: ۱۸ قسمت

زمان قسمت ها: ۱ ساعت

شبکه ساخت و پخش: kbs

زبان: کره‌ای و زیرنویس فارسی

​​​​​بازیگران سریال:

پارک بو گوم در نقش ولیعهد لی یونگ.

کیم یو جونگ در نقش هونگ را اون (هونگ سم نوم). سریال های دونگ‌یی، فراری از چوسان، خورشید و ماه، سرنوشت یک مبارز و ایلجیما از کار های اوست.

​​​​​​جین یونگ در نقش کیم یون سانگ.

کواک دونگ یئون در نقش کیم یانگ یئون.

چائه سو بین در نقش جو ها یئون.

این سریال در داخل کشور به رتبه 23.3 درصد رسید که آن هم به خاطر موسیقی مورد تحسین، تولید برنامه ریزی شده و اجرای عالی بود.

همینطور مهتاب نقاشی شده با ابر، با زیرنویس انگلیسی تو سراسر دنیا درحال پخشه. 

از لی جین هی به خاطر طراح لباس و صحنه دوره چوسان تجدید و تشویق به عمل اومد. 

بیشترین ریتینگ سریال تو کل کشور، 22.5 درصد و توی سئول، 25.3 درصد بود. همینطور کمترین ریتینگ هم تو کشور 8.7 درصد و تو سئول، 10.0 درصد بود.

معرفی بعدی سریال آیینه جادوگر...

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ماشالا، کیم یو جونگ چقد سریال بازی کرده

ماشالاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan