تصاویر سریال خورشید و ماه

به ادامه مطلب بروید.

بی صبرانه میخوام نظراتتون رو درباره این پست بدونم.

تصاویر بعدی از سریال ایمان به سرنوشت....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

لطفا از سریال دانشگاه پلیس هم بذارید

اینجا کلیک کن

من خیلی این سریال دوست داشتم😂🤣 هم بازیگر هاش هم داستانش یادمه یه بار یه قسمتش شب برق رفته بود من به این فکر می کردم قسمت بعد قراره چی بشه یا پنج شنبه جمعه ها نمی‌داد اون دو روز هم فکر میکردم قراره چی بشه 😅🤣😂😆😁

منم اون زمان عاشق این سریال بودم. چون تازه کیدرامر بودم و خیلی هم سریال ندیده بودم این سریار برام متفاوت بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan