جومونگ و نوادگانش...قسمت دوم

قسمت دوم جومونگ و نوادگانش...

این هم از قسمت دوم جومونگ و نوادگانش. تو این پست سریال سرزمین بادها را معرفی میکنم. همینطور از این سریال عکس هایی رو قرار میدم.

امیدوارم این بخش رو با نظرات زیباتون حمایت کنید.

به ادامه مطلب بروید...

معرفی و عکس هایی از سریال سرزمین بادها.

تعداد قسمت ها: 36 قسمت

زمان قسمت ها: 1 ساعت

کشور ساخت: کره جنوبی

شبکه ساخت و پخش: kbs

مربوط به دوره: گوگوریو و بویو

داستان سریال درباره شاهزاده‌ای با طالع شوم (موهیول) هستش که پدرش (یوری) مجبور میشه مخفیانه و دور از چشم همه اونو به بیرون قصر بفرسته و ...

معرفی شخصیت های اصلی:

موهیول. او پسر یوری و ملکه اول بود. همچنین برادر دوجول، هیمیانگ، سوریو و یوجین بود.در کودکی به دلیل شوم بودنش در بیرون قصر بزرگ شد. در سن جوانی یار برادرش هیمیانگ شد و طی اتفاقاتی عنوان شاهزادگی اش را پس گرفت. بعدها عاشق یئون شد اما نتوانست با او ازدواج کند و جیلی همسرش شد. اما مخفیانه با یئون ازدواج کرد و صاحب فرزندی از یئون شد. 

یئون. دختر وزیر اعظم بویو بود. ابتدا دوجین عاشقش شد اما یئون هیچ علاقه‌ای به او نداشت. یئون عاشق موهیول بود. اما نتوانست قانونا با او ازدواج کند و مجبور شد مخفیانه با موهیول ازدواج کند. با مرگ پدرش از بویو فرار کرد اما بازهم به بویو بازگردانده شد و به زور با دوجین ازدواج کرد. در آنجا هودونگ را بدنیا آورد. در زمان حمله گوگوریو به بویو زخمی شد و نزد موهیول از دنیا رفت.

دوجین. او پسر یونگ پو و برادرزاده تسو بود. به دلیل شورش و مرگ پدرش از خاندان سلطنتی بویو رانده شده بود. او یکی از مأموران ماهر شبه سیاه بویو بود و در آنجا با موهیول دوست شد. همچنین عاشق یئون نیز بود. به دلیل عشقش به یئون با موهیول درگیر شد و آن دو دشمان خونی شدند. بعدها ولیعهد بویو شد و هودانگ را بزرگ کرد. در آخر نیز به دلیل نابودی بویو خودش را از صخره به پایین پرت کرد.

یوری. پسر اول جومونگ و یی سویا بود. از همسر اولش دوجول، هیمیانگ، سوریو، موهیول و از همسر دومش یوجین را داشت. با از دست دادن هیمیانگ دشمن سرسخت بویو شد. بعدها پسرش موهیول را شاهزاده کرد و به دست بیگوک کشته شد و از دنیا رفت.

هیاپ. یکی از یاران وفادار فرمانده هیمیانگ و شاهزاده موهیول بود. با مرگ فرمانده هیمیانگ دشمن یوری شد اما بعداً طرف یوری را گرفت. در همه ی جنگ ها یار شاهزاده موهیول بود. بعدها به موهیول کمک کرد تا بویو را نابود کنند.

​​​​تسو. پسر اول پادشاه گوموآ بود. دشمن گوگوریو بود و آرزوی نابودی اش را داشت. او وزیر اعظم دربارش را (پدر یئون) به دلیل خیانت کشت. همچنین چندین بار به گوگوریو حمله کرد اما موفق نشد که گوگوریو را نابود کند. در اواسط سالهای سلطنتش باعث ازدواج یئون و دوجین شد. در آخر به آرزویش نرسید و به دست موهیول کشته شد.

مارو. وی دوست موهیول و یار وفادارش بود. از یچی با او بزرگ شده بود و همیشه با موهیول بود. در همه ی جنگ ها موهیول را همراهی میکرد. او عاشق یکی از یون هوا بود. در یکی از جنگ ها اسیر بویو شد و به دست کشور بویو در آتش سوزانده شد.

جیلی. همسر اول موهیول بود و از قبیله ی بیرو آمده بود. هیچ علاقه ای به موهیول نداشت و فقط به دلیل مقام ملکه همسرش شده بود. نسبت به یئون حسادت شدیدی داشت به همین دلیل یئون را به بویو فرستاد تا از موهیول دور باشد. بعدها به قبیله اش کمک کرد و آن را آباد کرد.

هیمیانگ. او دومین پسر یوری و برادر بزرگتر سوریو، موهیول و یوجین بود. او برادرش موهیول را نزد خودش آورد و مهارت های رزمی به او یاد داد. هیمیانگ دشمن سرسخت بویو بود. به همین دلیل به همراه برادرش به تسو حمله کردند تا او را بکشند اما موفق نشدند و هیمیانگ در جلوی تسو خودش را برای گوگوریو قربانی کرد.

پایان قسمت دوم جومونگ و نوادگانش...قسمت سوم به زودی...

زندگی در تاریخ...ایران...کره

همه شون که آخرش مردن 😭😭😭

آی گفتی....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan