جومونگ و نوادگانش قسمت آخر

قسمت آخر جومونگ و نوادگانش

بالاخره رسیدیم به قسمت آخر جومونگ و نوادگانش. تو این پست قرار نیست هیچ سریالی رو معرفی کنم و از شخصیت های اون سریالا عکس بزام. مطمئنم که همتون میدونین این سه سریالی که تو قسمت های قبل معرفی کردم همشون به هم ارتباط دارن و ماجراشون توی یک دوره هستش. پس شخصیت هایی توی این سریالا دوبار اومدن. حالا میخوام عکس های ترکیبی از شخصیت هایی که توی دوتا سریال اومده رو براتون بزارم.

به ادامه مطلب بروید...

عکس بالایی: تسو (دائه سو) در سریال سرزمین بادها 

عکس پایینی: تسو در سریال جومونگ

عکس بالایی: یوری در سریال جومونگ

عکس پایینی: یوری در سریال سرزمین بادها

عکس بالایی: ملکه جیلی در سریال پرنسس جامیونگ گو

عکس پایینی: بانو جیلی در سریال سرزمین بادها

عکس بالایی: موهیول (دائه موشین) در سریال سرزمین بادها

عکس پایینی: موهیول (دائه موشین) در سریال پرنسس جامیونگ گو

 

​​​​​​عکس بالایی: پرنسس سوریو در سریال پرنسس جامیونگ گو

عکس پایینی: پرنسس سوریو در سریال سرزمین بادها

عکس سمت راست: هودونگ در سریال پرنسس جامیونگ گو

بچه ی در عکس سمت چپ: هودونگ در سریال سرزمین بادها

معرفی بعدی سریال ملکه سئوندوک (سوندوک)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه پست جالبی، خیلی وقت بود دنبال یه همچین چیزی بودم

واقعا دستتون درد نکنه

مرسی از بازدید شما

خواهش میکنم

پستای شما واقعا ارزش دیدن دارن

لطف داری خانم

۳ سریال جذاب فقط آخری بد تمام شد .

موافقم :)

لطفا یه سریال قشنگ به من معرفی کنید در حد اقای ملکه همون قدر فان و جذاب

سریال در حد آقای ملکه که شاهکار باشه خیلی نیست
ولی مدرن خنده در وایکیکی هست
تاریخی هم کیمیای روح هست البته بیشترش فانتزیه ولی کمدی هاش هم بیش از حد خنده داره
اگه برنامه کره ای هم میخوای برنامه دورهمی بازیگران جوان رو پیشنهاد میکنم. خیلی خوبه

سلام میشه لطفا یه سریال مثل جامیونگ گو معرفی کنید.

گل و شمشیر. پایانش مثل جامیونگ گوئه
ملکه هفت روزه. اینم توی دوره چوسانه ولی حرف نداره
کیمیای روح. فانتزی و عالیه. توی ژانر خودش تکه

ممنون دومی و سومی رو دیدم خیلی قشنگن گل و شمشیر هم به اندازه اونا خوبه و اینکه بازم سریال تو این ژانر هست با این سطح؟

سلام میشه لطفا یه‌ سریال‌ مثل جومونگ معرفی‌ کنید. چون‌ من‌ جومونگ رو هم از رو تلوزیون نگاه میکنم هم از رو گوشی ولی‌ ازش سیر نمیشم و می‌ خوام یه‌ فیلم‌ که در حد و اندازه جومونگ باشه رو ببینم ولی‌ میدوم که هیچ فیلم‌ مثل جومونگ نمیشه حتی از فصل 2 به بعد هم دگه خیلی‌ خوب‌ نیستن (یعنی در حد جومونگ نیستن)
یه چیزی مثل جومونگ تاریخی قدیمی من پرنسس جامیونگ رو هم دوست دارم یه جورایی فصل سوم جومونگه
بعد پیشنهاد میکنم سریال های مستر سان شاین و تاریخ آرتدال رو هم ببینید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan