جومونگ و نوادگانش...قسمت سوم

جومونگ و نوادگانش...قسمت سوم

قسمت سوم جومونگ و نوادگانش مربوط به سریال پرنسس جامیونگ گو است. سریال پرنسس جامیونگ گو در واقع ادامه ی سریال سرزمین بادها است. بعضی ها به این سریال جومونگ ۳ هم میگویند اما واقعیت این است که سریال های جومونگ، سرزمین بادها و پرنسس جامیونگ گو به وسیله ی سه نویسنده، کارگردان و کمپانی مختلف تهیه و درست شده اند. 

به ادامه مطلب بروید...

​​​​​​ پرنسس جامیونگ گو

داستان: هودونگ پسر اول پادشاه موهیول است که نامادری اش میخواهد او بمیرد. او در بچگی هنر های رزمی را یاد میگرید و با دو خواهر (پوکو و لاهی) آشنا میشود و به مرور عاشقانه هایی را خواهد داشت.

جامیونگ (پوکو). او دختر دوم پادشاه چوی ری و ملکه موهاسو بود. به خاطر پیش بینی هایی او در بیرون قصر بزرگ شد. در کودکی با هودونگ آشنا شد و هنگام جوانی اش معشوقه هودونگ شد. وقتیکه پوکو به هویت واقعی اش پی برد تصمیم به ترک گوگوریو کرد و به نانگ نانگ رفت. در آنجا روحانی شد و طبل جامیونگ گو را ساخت. در آخر در آغوش هودونگ از دنیا رفت.

هودونگ. شاهزاده گوگوریو و اولین پسر پادشاه موهیول (دائه موشین) و بانو یئون بود. او در کودکی مورد آزار و اذیت همسر پدرش قرار می گرفت به همین دلیل دشمنش شد. او همچنین عاشق جامیونگ بود و به دلیل سیاسی احساساتی نیز به لاهی داشت. اما نتوانست با جامیونگ ازدواج کند و در نانگ نانگ همسر لاهی شد. بعدها به کمک لاهی نانگ نانگ را فتح کرد. سرانجام او با فرو کردن شمشیر به خودش و جامیونگ، در آغوش جامیونگ جان داد.

لاهی. دختر اول پادشاه چویی ری و ملکه وانگ جاشیل بود. او در کودکی با هودونگ ملاقات داشت و ارتباط آنها از اینجا شروع شد. در دوره جوانی اش ولیعهد نانگ نانگ شد و کم کم هم عاشق هودونگ. لاهی همیشه دشمن خواهرش جامیونگ بود و با کارهایش مخالفت میکرد. بعدها طی اتفاقاتی با هودونگ ازدواج کرد و در هنگام جنگ خام سخنان هودونگ شد و طبل جامیونگ گو را پاره کرد. با این کارش موجب مرگ پدرش، مادرش و در آخر مرگ خودش شد.

ژنرال وانگ هول. وی برادر وانگ جاشیل و همسر بانو تائه دائه بود. همچنین بزرگترین ژنرال نانگ نانگ نیز بود. در اوایل سریال فقط به وطن پرستی و حفظ وطنش فکر میکرد اما در اواخر عاشق جامیونگ شد. با وجود اینکه جامیونگ نپذیرفت همسرش شود اما بازهم عشقش را فراموش نکرد. بنابراین در آخرین جنگش مقابل گوگوریو به همراه همسرش بانو تائه دائه مردند.

پادشاه موهیول (دائه موشین). او سومین پسر پادشاه یوری بود و همچنین پدر هودونگ. شخصیتی منفی داشت حتی به پسر تازه به دنیا آمده اش رحم نکرد و جانش را به دست هودونگ سپرد. در آخر با حیله ای مکارانه به کمک هودونگ توانست کشور نانگ نانگ را فتح کند.

ملکه جیلی. او از قبیله ی بیرو و همسر اول پادشاه دائه موشین بود. وی کینه ای شدید نسبت به هودونگ داشت حتی حاضر بود با دستان خودش و جلوی چشم همه هودونگ را بکشد. در سن میانسالی فرزندی بدنیا آورد تا تاج و تخت را به جای هودونگ صاحب شود. در آخر باعث مرگ پدرش و برادرش شد و پسرش نیز جانشین نشد.

پادشاه چوی ری. اولین پادشاه نانگ نانگ بود. همچنین پدر لاهی، جامیونگ و همسر موهاسو و وانگ جاشیل نیز بود. او سرزمین نانگ نانگ را با خدای دانگون حفظ کرده بود. در زمان حکومتش هیچگاه تسلیم گوگوریو نشد اما درآخر به خاطر دخترش لاهی جلوی موهیول تعظیم کرد و بدست هودونگ کشته شد.

پرنسس سوریو. وی خواهر پادشاه موهیول و همسر ژنرال اونارو بود. فرزندی نداشت و به جای یئون از هودونگ مراقبت کرده بود. او مخالف ازدواج هودونگ با جامیونگ بود و هیچگاه نیز با این موضوع موافقت نکرد.

پایان قسمت سوم جومونگ و نوادگانش.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

معرفی قبلی این سریال رو هم دیدم. از این نوع معرفی بیشتر راضیم. بنظرم این نوع معرفی بهتر و دلچسپ تره

ممنونم از اینکه نظر دادین، از این به بعد بیشتر اینجوری سریالارو معرفی میکنم

سلام

ببخشید این سریال فصل سوم جومونگه؟

با این اسم هم شناخته  میشه ولی داستانش درباره پسر موهیول، شاهزاده هودونگه
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۱ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

مثل جومونگ و سرزمین بادها پر از جنگ و خون ریزی نیست که؟

چرا هست :)
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۲۰:۰۲ دخی کیپاپر و کیدرامر

ولی به نظر عالی میاد داستانش خیلی قشنگه

سعی  میکنم با نادیده گرفتن جنگ و خون ریزی ها سریالو ببینم

 

این سریال برای من یه چیز دیگه‌ست

 میخوام سریال جامیونگ گو دوبله فارسی باشه

عزیزم دست من نیست که اینو باید صدا و سیما یا تیمای دیگه دوبله کنن که چون سریالش قدیمیه بعید بدونم بکنن

 لطفا پیگیری کیند سریال جامیونگ گو  دوبله فارسی در شبکه نمایش  خانگی کی پخش می شود زمان پخش را خبر دهید می خواهم دانلود کنم  اگر میشه

یه سرچ کردم نمایش خانگی اصلا این سریال رو پخش نکرده و دوبله هم نداره
دیگه نمیدونم

 لطفا سریال شاه گوانگ گائتو دوبله فارسی  در شبکه  نمایش خانگی قرار بگیرد

لطفا سریال  کره ای شاه گوانگ گائتو دوبله فارسی کی در شبکه نمایش خانگی پخش میشه پیگری کنید می خواستم دانلود کنم اگر میشه

  می خواستم سریال دونگی شبکه تماشا پخش بشه پیش پرده حالا گذاشته بشه و سریال کلانتر و اسمان همیشه ابری نسیت شبکه تماشا پخش بشه

چطور در تاریخچه کره می گن بانو جیلی فرزندی نداشته چطور در سریال جومونگ ۳ می سوسو بچه پسر بدنیا میاره 

کجا چنین چیزی رو نوشتن؟! 🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan