تصاویر سریال پادشاه: سلطنت ابدی

تصاویر بعدی از سریال درخشش یا جنون (بدرخش یا دیوانه شو)....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام

میشه یه راهنمایی بکنین. سریال های درحال پخش چی هستن؟

سلام
سریال های زیادی الان دارن پخش میشن. اینجا کلیک کنید تا بیشتر اطلاع پیدا کنید.

من الان در حال تماشای این سریالم و در قسمت 3 هستم . کیم گو ایون واقعا هنوزم همونه که در گابلین بود . خل و چل بازی هاشو  باور دارم اما اینکه بخواد بالاتر از سنش نقش بازی کنه رو نیستم ازش . هرچقدر هم بخواد ته چهره اش نمیزاره . بهترین اثری که ازش دیدم فیلم کانولا بود با اختلاف .

 

کامنت ها و متن پست رو نخوندم اسپویل نشه . وقت نمیکنم سریال رو ببینم اما قطعا حتی شده دوبله باید برم ببینمش هفته ای یه قسمت هم . میدونم اندازه گابلین منو راضی نمیکنه اما به هرحال از تشابه داستانیش رضی هستم . 

 

فعلا که نقدم تا اینجا اینطوریه که نقش های جدی داستان همگی گند زدن با میمیک صورت شون . شبیه پوریا پورسرخی شدن که میخواد گریه کنه ولی گونه هاش در حال  خنده از ته دله . یه رضویان درون میبینم تو همه شون . بازیگردان شون قطعا بد بوده : ))))

 

بهترین سکانس سریال تا اینجا رو لحظه ای میدونم که دقیقه 60 قست اول یه پلیس رو به کیم گو میگه راستی فاز این لباسا چیه امروز ؟ و کیم پاسخ میده : مگه چشه ؟ یه دختر شیک شهریم و اینم بهش میگن استیل طبیعت  . 

 

چند ثانیه با لبخند کیم میگذره و میگه صبر کن ببینم بهم گفتی سلیطه ؟ مرد جواب میده : من غلط بکنم !

 

سکانس میخواد لبخند رضایت یک زن قوی رو قراره اینجا مشاهده کنیم ! 

 

اینطور سکانسها رو کیم گو به خوبی بلده بازی کنه و بهش میاد . گرچه از نظر من اب و ماستی بیش نیست . واقعیت اینه کل سریال و نقش دختر به این سکانس نمیاد و انقدر قوی نشون داده نمیشه و باید بیشتر و بیشتر کارکترهای فرعی بی عرضه رو جلوی شخصیت  قرار میدادن . 

 

اما من همچنان خنده های رضایت از شیطنت ات کیم رو دوست دارم .

 

 

مهمترین بخشی هم که از سریال پادشاه تحسین میکنم کیفیت انتخاب دکوپاژ و طراحی صحنه و نور پردازیه . ما با سکانسهایی مواجع هستیم از ساحل که خوررشید بین دو مورد قرار میگیره . از لحظاتی در قرص که پنجره به سمت فرد راستگو میتابه

از فلش بک لحظات تلاش دختر در کنار پدر که همه چیز کاملا روشنه و سفید حتی لباس های ورزشی !

 

نور و رنگ لباس ها مهمترین بخشه این سریاله . یه سر و گردن از سریالهای اینچنینی که تو اون زمان پخش شدن .

 

تنها سریالی که من دیدم این میزان دقت رو داشت اقای خوررشید بود . 

 

+ شخصیت منفی داشتان رو دوست میدارم

با متن طولانی که نوشتی فهمیدم از این سریال زیاد خوشت نیومده. خوب چرا خودتو مجبور به دیدن ادامه اش میکنی وقتی انقدر نقطه ضعف داره؟
البته توهینی هم به طرفدارانش نباشه این فقط نظر شخصی منه و خودم توی قسمت اول دراپ کردم

طولانی نوشتن نشانه غم درونی هست و همیشه و همیشه به موضوعی به غیر اون چیزی که الان مکالمه می کنیم ارتباط داره ! بیا اینطور فرض کنیم شما اگه طولانی نقد کردی یعنی قطعا ناراحتی از سریاله ؟ نچ . شاید واقعا داری عمیق به چیزی اشاره میکنی تا تخلیه فکری بشه . این چیز حتی میتونه نکته های خوب باشه .

 

چرا همچنان به تماشا علاقمندم چون به راحتی تو زندگیم یاد گرفتم غر بزنم انتقاد کنم اخم کنم اما ته دلم فرصت بدم به همه چی حتی ادمها .

 

ما سریالهای زیادی رو داریم که هزینه زیادی براشون شده و تو چند قسمت اول فقط صرفا در حال معرفی بودن  . برای همین گفتم نظرم تا اینجا اینه ( تا همین چند قسمت )

 

البته اولین و اخرین دلیلم بخاطر کیم گو ایون بوده . بله منم سریال هایی رو بوده رها کردم ولی الان مدت زیادیه دلم میخواد فرصت بدم و فرصت بگیرم . 

 

نفس عمیق خانم مهم دیدن نقطه قوت هاست . من پست میذارم تا بقیه بدونن چی بده . چون برای اکثریت مهمه و این پیام راهنمای عمومی : )

کی گفته طولانی نوشتن یعنی غم درونی داری؟ پس اون همه آدم که مقاله های طولانی می نویسن یعنی همشون غمگین اند؟
اگه اینجوریه پس من وقتی همه ی نقد هام رو می نوشتم غمگین بودم و نصف عمرم با غم و اندوه سپری شده و تا حالا هزار بار افسرده شدم. منظورتون اینه درسته؟

سریالش یکی از بهترین های کیدراماست. ژانرش معمایی فانتزیه و از نظر کیفیت مثل گابلینه حتی یه جاهایی بهتر و هیجان انگیز تره بیشتر کسایی که دراپ کردن به خاطر این بوده که چیزی ازش نفهمیدن و فسفر سوزوندن و فکر کردن.  میخواد چون علمیه. بازیگرا همه عالین. به خصوص مینهو و وودوهان و گواون هم خوبه و بازیگر نقش لی لیم.   نیویورک تایمز زمان پخش سریال از بازی بازیگرا تعریف کرد و سریال همراه با سریال کینگدام در بین بیست سریال برتر نتفلیکس در سال 2020قرار گرفت نقطه ضعفای کوچکی داره ولی نقطه قوتاش بیشتره سریال و به خصوص مینهو و وودوهان و کیم گواون با این سریال به شدت محبوب تر شدن و مینهو از زمان پخش سریال تا الان 12میلیون به فالوراش اضافه شد و برای بازی در پاچینکو که یک سریال ساخت اپل تی وی امریکاست ا نتخاب شد و عملکردش توسط منتقدای غربی تحسین شد خودش هم گفت پاچینکو رو انتخاب کرده چون میخواد یه نقش متفاوت رو تجربه کنه و اندازه ی نقش براش مهم نیست مینهو تو سریال جدیدش هم بازیگر نقش اوله هم تهیه کنندس. و دوتا فیلم کوتاه برای دوتا برند ساخته که خلاقانه و جالبه و مورد تحسین زیادی واقع شد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan