عکس های سریال شاهزاده زیر شیروانی

خوشحال میشم نظرات شما رو درباره این پست بدونم

عکس های بعدی از سریال تاریخ آرتدال....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام

من این سریالو ندیدم. میخوام ببینم ولی از خیلیا شنیدم که آخرش غمگینه و منم دیگه دوست ندارم سریال غمگین ببینم

میشه بگین سریال چجوریه؟ آیا غمگینه یانه و آیا ارزش دیدن داره؟

خوب آخرش که هم غمگینه و هم هپی اندینگ. ارزش دیدن داره و مطمئنا ازش خوشتون میاد. به نظرم ببینید چون واقعا ارزش دیدن داره. و اینم بگم که زیاد روی آخرش تمرکز نکنید چون سریال توی تک تک قسمتهاش لحظات شاد و خوبی رو داره و رضایتتون رو به دست میاره.
اینا اطلاعاتی بود که من درباره این سریال داشتم. دیگه بستگی به نظر و سلیقه خودتون داره که چه برداشتی از سریال می کنید.

سلام شیما خانم

به توصیه شما من این سریالو نگاه کردم. این سریال زیاد تو دوره چوسان نبود و تقریبا همه ماجراها تو زمان حال روایت میشدن. 

حتی عشق های سریال واقعی بودن و حاضر بودن جونشون رو هم برای هم بدن

من زیاد شخصیت بویونگ رو دوست داشتم تا پارک ها. اما پارک ها هم با اون شیطونیش، یه غم بزرگ توی دلش از خواهرش داشت.

بازم ممنون از سریال زیبایی که بهم معرفی کردین

سلام
خوشحالم که از سریال خوشتون اومده. و همه ی نکاتی درباره این سریال گفتین قطعا شایستشه. این سریال خیلی زیباس اما چون قدیمیه دیگه خیلیا نگاش نمیکنن.
خواهش میکنم

ممنون خانم

حالا اومدم میخوام بهم یه سریال عالی دیگه پیشنهاد بدین که ژانرش تاریخی، عاشقانه، رمانتیک و رزمی باشه

خواهش میکنم
فقط چندتا سریال با این ژانر که گفتین میشناسم اونم درخشش یا جنون، ملکه هفت روزه، پرنسس جامیونگ گو و ملکه کی هستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan