ملکه هفت روزه....سری دوم عکس ها

منتظر نظرات شما هستم

تصاویر بعدی، سری سوم تصاویر سریال ملکه هفت روزه......به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام

من دیروز سریالو تموم کردم. آخرش هم غمگین بود و هم شاد. و بابه میل من بود. ولی یکم غمگین بود و منو افسرده کرده. به هرحال هرچی باشه بهتر از عاشقان ماه تموم شد.

ممنون از عکساتون

من اینجور پایان هارو دوست دارم. ولی برام فرقی نمیکنه که چه سریال پایانش خوش باشه چه نه، من بازم یکمی افسرده و دلتنگ سریال میشم.
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan