تصاویر سریال زندگی برای عشق..سری دوم

منتظر نظرات شما هستم

تصاویر بعدی، سری سوم تصاویر سریال آیینه جادوگر.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویر عالی و با کیفیتن

مرسی

خواهش میکنم

عکس هات خیلی با کیفیتن 💜

نمیدونم این عکس ها رو از کجا آوردی چون خود سریالش یه همچین کیفیتی نداشت و خیلیییی بی کیفیت بود و هدر دادن نت و وقت بود 😂😂😐خدایی این عکس ها رو از کجا پیدا کردی؟😅 کنجکاو شدم 😅 

اگه دوست نداری جواب نده.. ❤️

مرسی
خود شبکه بیرون داده بود و منم از سایت asian wiki دان کردم

ماشالا عکسها چه سکانسهایی رو هم نشون میده همش در حال نزدیک شدن بهم هستن . چرا اصراریه حالا ؟ داستان چیه ؟ یادتونه چیزی ازش ؟ زنه که غمگینه .

 

یعنی همش در حال ماچ و اینا هستن ؟ چه خبره اخه : )))

این سریالو ندیدم ولی داستان همون بانو جانگ دونگ یی رو روایت میکنه

در جواب سید دات :(( خب سریالش عاشقانه ست دیگه طبیعیه نزدیک هم بشن و سکانس عاشقانه داشته باشن 😂 ولی همش هم در حال ماچ و اینا نیستن:)) سریالش هم به نظر من قشنگ نبود:)) جالبه که جدیدا چندتا از میکسور های نماشا که دنبال کننده ام هستن از این سریال پست گذاشتن منم سر پست یه نفرشون نظر منفی مو گفتم و خدارو شکر قبول کرد بدون اینکه باهام بحث کنه با اینکه خودش سریال دوست داشت:))😂😅 کلا بیشتر بچه های نماشا خوبن 💛💜🌺🌼🧡

آره فضا و محیط نماشا خیلی خوبه و اصلا اعصاب خورد کن نیست
منم بیشتر نماشا رو دوست دارم

دقیقا ❤️🧡💜💛💚💗 

من وقتی نظر منفی دادم نه تنها باهام بحث نکرد بلکه نظرم قبول کرد و حتی ازم تشکر کرد که دیدگاهم رو باهاش به اشتراک گذاشتم..! در حالی که میتونست کامنتم کلا تایید نکنه و حذف کنه! یا اینکه باهام بحث کنه و نظر خودشو تایید کنه! که هیچکدوم از این کار ها رو نکرد و البته منم نظرم محترمانه بیان کردم و اونم محترمانه جواب داد ❤️ هر چند که تو نماشا هم گاهی اوقات دعوا میشه یا مزاحم پیدا میشه ولی خیلی کم..

منم نماشا و کانالم دوست دارم انگار یه گوشه دنج واسه خودم دارم 😂😅❤️💛💚💜🧡

این فضای خوب و آرامش بخش نماشا خیلی خوبه
مگه کم یه سری مزاحم پیدا بشن
شنبه ۱۹ شهریور ۰۱ , ۰۹:۱۰ دختر دهه هشتادی

سلامی دوباره.

نماشا محیطش عین آپارات نیست؟ آخه من قبلا خواننده خاموش میرفتم تو آپارات خیلی جوش خراب بود. میدون جنگ بود همش فنوار  همش جنگ.

محیط روبیکا و سروش پلاس هم خیلی خوبه.

 

سلام
منم قبلا توی آپارات بودم اونجا خیلی هرکی هرکیه. مدام فحش و جنگ و دعوا نثار هم میکنن
نماشا خیلی بهتره و مهمتر اینکه خیلی کم پیش میاد توی نماشا ویدیو هامون حذف بشه. من که نماشا رو به آپارات ترجیح میدم
روبیکا خیلی هم پاک نیست به نظرم
يكشنبه ۲۰ شهریور ۰۱ , ۰۹:۵۲ دختر دهه هشتادی.

حالا محیط عادیش آره خوب نیست ولی جو پیجای کیدراماش خیلی خوبه. مثلا من خودم یه بار با یه نظری که همه تاییدش کرده بودن مخالفت کردم نه فحشی نثارم کردن نه چیزی.

ولی آپارات آره میدون جنگه همش یا آنتی و هیتر و جنگه یا تمسخر افراد ناوارد

دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan