معرفی سریال زندگی برای عشق (جانگ اوکی جونگ)

https://uupload.ir/files/28c_1614069307428.jpg

سریال زندگی برای عشق ساخته کشور کره جنوبیه که از 8 آوریل تا 25 ژوئن 2013، دوشنبه و سه شنبه ها ساعت 21:55 برای 24 قسمت از شبکه SBS پخش شد.

به ادامه مطلب بروید

نویسنده این سریال چوی جونگ هست که زندگی برای عشق رو از روی زندگینامه جانگ اوکی جونگ نوشته. و کارگردانش هم بو سونگ چوله و قبل از این سریال، سریال های دوست دختر من یک گومیو است و عاشق ستاره رو کارگردانی کرده.

انتخاب یو آه این به عنوان پادشاه سوک جونگ تو 22 ژانویه 2013 اعلام شد. این سریال سومین سریال تاریخی یو آه این بعداز strangest chill woo و رسوایی سونگ کیونک وان بود. طبق تاریخ سوک جونگ چند سال کوچیکتر از اوکی جونگ بود برای همین یو رو برای این نقش انتخاب کردند. یو درباره نقش پادشاه سوک جونگ گفت: من نمی خواستم این شانس رو از دست بدم. بین پادشاه سوک جونگ و من شباهت هایی وجود دارد و من با این نقش انس پیدا میکنم. حتی اگه کسانی بخوان من رو از بازیکردن این نقش ادامه بدن من بازهم این کار رو انجام میدم.

داستان این سریال درباره زندگی جانگ اوکی جونگ، زنی که از سلسله چوسان و همسر پادشاه سوک جونگ بود، هست.

https://uupload.ir/files/osm_1614067249845.jpgکیم تائه هی در نقش جانگ اوکی جونگ

کانگ مین آه در نقش نوجوانی جانگ اوکی جونگ

یو آه این در نقش لی سون (پادشاه سوک جونگ)

چائه سونگ وو در نقش نوجوانی لی سون

عونگ سو هیون در نقش ملکه اینهیون

جائه هی در نقش هیون چی سو

بائک سئونگ هوان در نقش نوجوانی هیون چی سو

لی سانگ یئوب در نقش لی هون (شاهزاده دونگ پیونگ)

کواک دونگ یئون در نقش نوجوانی لی هون

هان سئونگ یئون در نقش دونگ یی (چوی سوک بین)

پخش بین المللی

کشور پخش شبکه پخش تاریخ پخش
میانمار MRTV-4 23 سپتامبر 2020
تایلند کانال 3 17 مه 2016

منتظر نظرات شما هستم

معرفی بعدی، معرفی سریال شکارچی شهر......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عالی

ممنون

چند وقت پیش بعضی از قسمت های این سریال دیدم.. فکر می کنم خیلی تجربه جالبیه که بعد چند وقت بری سراغ یکی از سریال ها یا کتاب های قدیمی😍 میتونه حس خوبی بهت بده 😍😍

این سریال هم اولین سریال کره ای خارج از تلویزیون بود برام و خب من قبلاً از این سریال بدم میومد ولی خب شنیدی میگن همیشه اولین سریال ها برای آدم خاصن؟ خب این سریال هم با وجود نقاط ضعفش برام خاصه😂😍

شیما جون اولین سریال خارج از تلویزیون شما چی بود؟

این سریال واقعا سناریو متفاوتی نسبت به دونگی داشت.. من قبلاً گفتم دونگی بهتره ولی اشتباه میکردم.. من گفتم از کاراکترهای سفید و مثبت بدم میاد.. خب این سریال کاراکتر هاش بیشتر خاکستری بودن...  کاراکتر های خاکستری هم برام قابل درک تر هستند هم واقعی تر...

ولی دلیل اینکه چرا دونگی هنوز تو چشمه بخاطر بازیگر های خوب و کارگردانی خوبشه...

شاید یکی از دلایلی که از این سریال بدم میومد برگرده به کیم تا هی که تو سریال با بازیش نتونستم ارتباط برقرار کنم و ازش خوشم نمی اومد..  ولی وقتی دیدم تو سریال آیریس با لی بیونگ هان هم بازی بوده و کلی جایزه گرفته و تو کره محبوبه نظرم در موردش تغییر کرد...😍

در کل الان میتونم بگم سریال خوبیه و ارزش یکبار دیدن داره ولی به پای مستر سان شاین یا بعضی از سریال های عالی نمی‌رسه...


فک کنم خورشید و ماه بود
....

این سریال تو زمان پخش رقیب سریال کتاب خانوادگی گو بود..  ولی کتاب خانوادگی گو بهتر از اینه و خب ریتینگ بالاتری نسبت به این سریال داشت...

ولی یه چیز جالبی کشف کردم😂 همش برام سوال بود کانگ مین آه که تو زیبای حقیقی و در دوردست ها بهار سبز است بازی میکرد نقشش تو این سریال چی بود؟ بعد به لطف معرفی شما فهمیدم نقش بچگی های اوک جونگ رو بازی می‌کرد..😅💚

میدونی دیدن سریال های جدید و آشنایی با بازیگر های جدید هم لذت خودش داره اما اینکه بعد چند سال بری سمت یه سریال قدیمی هم لذت خودش داره😍

ولی این سریال هم مثل دونگی نیازمند قسمت های بیشتری بود و 24 قسمت براش کافی نبود...

یکی از فانتزی هام اینه که بعد چند سال برگردم سریال های قدیمی رو که دیدم دوباره ببینم 😂🤦💚💛

یه مدت دلم میخواست زندگی برای عشق رو ببینم صرفا برای بانو جانگ. اما وقتی به طراحی های لباس ضعیف، بازیگران ناشناخته و کمی هم کلیشه ای بودن سریال فکر میکردم، پشیمون میشدم. هنوزم راضی نشدم که ببینمش
کلا سریال های قدیمی یه چیز دیگه هستن و با سریال های جدید قابل مقایسه نیستن

آره منم میگم نبین! 

سریال های بهتر از این زیادن و خب هر سریالی تو دوره خودش خوبه به نظرم و وقتی چند سال می‌گذره بد میشه و اینا...  

من خودم سریال های جدید بیشتر دوست دارم نمیدونم 😂

آخه فکر می کنم سریال های قدیمی واسه طرفدار های اون دوره جذاب بودن و الان دیگه جذابیت ندارن... کمتر سریال قدیمی هست که جذاب هم باشه!

من منظورم از دیدن سریال های قدیمی این بود که مثلا سریال هایی که چند سال پیش دیدیم دوباره نگاه کنیم حس خوبی داره !  

خب هر سریالی نمیتونه شاهکار باشه ! این سریال هم شاهکار نیست متوسط رو به پایینه...!

من اون موقع زیاد طرفدار کیدراما و بازیگر های کره ای نبودم و برای تفریح و سرگرمی دیدم که از بیکاری در بیام 😂

به هر حال یه جورایی برام خاطره انگیزه! 

دقیقا

البته من زیاد سریال هایی که قسمت هاشم طولانیه دوست ندارم !

اصلاً دلیل اینکه کیدراما رو دوست دارم اینکه تعداد قسمت سریال هاش کمه ! با سریال هایی که تعداد قسمت هاش بیشتر از 30 قسمته نمیتونم ارتباط برقرار کنم و اصلا سمتش هم نمیرم !

سریال ها هر چقدر هم خوب باشن به هر حال جزو سرگرمی هستند و دوست ندارم زیاد برای یه سریال وقت بذارم !

قبلا من حوصله داشتم سریال طولانی ببینم اما الان بی حوصله شدم

چرا من عاشق کیدراماهای قدیمی مث اوک نیو هستم

این داستان زندگی بانوجانگ درسریال دونگی هست که مربوط به قبل ازاومدن دونگیه

من خودم به شخصه فقط دیدمش چون میخواستم ببینم اگه زاویه دید از سمت بانو جانگ به داستان باشه چه فرقی میکنه و چون به واقعیت نزدیکتره واقعا چه اتفاقی افتاده

این سریال اصلا اساس تاریخی نداره براساس تاریخ ملکه اینهیون از بهترین ملکه های تاریخ بوده که در فیلم دونگی هم خیلی مهربون و خوب هست وگفته شده بانو جانگ فقط به دلیل اینکه زیبا بوده با اپراتور ازدواج میکنه و اخرش هم بخاطر اعمالش مجازات میشه نه بخاطر ملکه اینهیون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan