سری ششم تصاویر سریال ملکه هفت روزه

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال تاریخ آرتدال...به زودی......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون

منو یادت هست؟ قبلا خیلی همو میدیدم و با هم رفت و آمد داشتیم. اما الان حدود سه ماهه که ازت بی خبرم. خیلی خوشحالم که دوباره تونستم به وبت سر بزنم

انقددلم برات تنگ شده که نگو. حالت چطوره؟ رو به راهی؟😃

این پستت خیلی عالیه. اما من زیاد این سکانس خوشم نیومد چون واقعا کار یوک رو نپسندیدم.

سلااام یلدا جون
چجوری عزیزم. چرا بی خبر بودی. کم پیدایی. مگه میشه تو رو یادم نباشه. 
وای منم انقدر دلتنگتم که نگو. عالیه‌م دوست گلم.
خوش اومدی. مرسی عزیزم. منم زیاد این سکانس رو دوست نداشتم

یه مدتی بود که نبودم. کلا درگیر بودم. بخدا هنوزم سرم شلوغه. اما دیگه یه وقت آزاد دارم. 

خدارو شکر. خوشحالم که خوبی

کارات خوب پیش میرن. اگه مشکلی چیزی داشتی بگو، اگه بتونم کمکت میکنم
ممنونم 😘

حتما عزیزم. ممنون از همراهیت

خواهش می کنم

وای سلام یلدا، کی اومدی. بابا کجایی دختر؟ میدونی چقددلم برات تنگ شده؟ خیلی بی معرفتی که هیچ خبری از خودت ندادی

واقعا که .....

😂
یه نفس بگیر بعد شروع کن

ببین کی اینجاس

منم دلتنگتم. خیلی وقت میشه ازت دورم. حالا من بی معرفت شدم؟ خودت چرا هیچ خبری ازت نبود؟ 😡😅

هی داد بر من. این عوض خوشحالیتونه آخه؟

چی میگی شیما تازه شروع شده. یه نفس گرفتم و شروع کردم 😂

آهااااا
پس این تازه شروع شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan