نظرتون درباره سریال های کره ای چیه؟

توی این پست قراره نظرتون رو درباره سریالای کره ای بگین. اصلا چیشده که ماها انقد سریالای کره ای رو دوست داریم؟ کلید موفقیت سریال های کره ای توی سراسر جهان چیه؟ و اینکه ملاکتون برای سریال های کره ای چیه؟ (منظورم اینکه یه سریال کره ای چه ویژگی هایی داشته باشه تا بیننده رو به خودش جذب کنه)

و آخرین مورد اینکه اگه همینجوری سریال های کره ای محبوبیت خودشونو بین مخاطبا ادامه بدن، آیا می تونن تو سراسر دنیا معروف بشن و اسمشون سر زبون های هممون باشه؟

حتما نظر بدید و منتظر نظراتتون هستم

نظرسنجی بعدی، بهترین سریال کره ای.....از نظر شما.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام

به نظرم دلیلی که باعث شده سریال های کره ای رو دوست داشته باشیم اینکه 

کره ای ها برای همه مدل سلیقه ای سریال دارن مثل تاریخی مدرن مدرسه ای فانتزی جنایی و غیره

اونا هیچ محدودیتی ندارند و میتونن همه مشکلات و سختی‌ها رو به تصویر بکشند

خیلی از سریال هاشون قابل پیش بینی نیست و مثل ما ایرانی ها نیستن که سریال ها رو بیش از حد کشدار کنن

بازیگران خوبی دارن که خیلی خوب بازی میکنن و قیافه های ناز و کودکانه ای دارن که به دل میشینه

عاشقانه های آروم و لطیفی دارن و ایده های جالبی دارن هر چند که خیلی وقت ها نمیتونن این ایده‌ها رو درست پیش ببرن

فرهنگ شون به فرهنگ ما نزدیکه و صحنه و چیزهای بدی ندارن مثل سریال های آمریکایی

مشکلات شون قابل درکه و میتونیم با سریال هاشون بخندیم و گریه کنیم

یه سریال کره ای خوب باید پر محتوا باشه و فیلمنامه خوب و بازیگران خوبی داشته باشه 

و اینکه همین الان هم سریال هاشون تو دنیا طرفدار داره و حتی آمریکایی ها هم سریال هاشون نگاه میکنن و همین طور آهنگ هاشون

ولی نمیدونم چرا به بازیگرا و خواننده هاشون فشار میارن که میرن خودکشی میکنن این خیلی بده

ببخشید که طولانی شد

ممنونم از پست تون

 

 

 

سلام
شما خیلی خوب همه ی ویژگی های سریال های کره ای رو گفتین. هر چیزی رو که یه سریال کره ای برای محبوب شدنش لازم داره رو اسم بردین. ماشالا برای خودتون یه نقد کن و تحلیل گر ماهری هستین. 
اما من درباره خودکشی بازیگرا و خواننده ها اطلاعی ندارم و اگه اینجوریه که خیلی بده.
خواهش میکنم و ممنون از نظر شما
و پیشا پیش عیدتون مبارک

ممنونم از تعریف تون

بله متاسفانه کره آمار بالایی تو خودکشی داره و از این نظر تو جهان رتبه دوم رو داره

ممنونم 

عید شما هم مبارک 

امیدوارم سال خوبی رو در کنار خانواده داشته باشید

خواهش میکنم و قابل تعریفیت
ای بابا، تا این حد آمار خودکشی از کره بعید بود.
لطف دارید

سریال های کره ای خیلی خیلی طرفدار دارن و الان شهرتشون تقریبا تو کل جهان پخش شده

فکر میکنم بهترین و عالی ترین چیزی که باعث این شه ت شده، از ریتم نیافتادن و تکراری نشدن داستان های سریال هاست.

منظورم اینکه هیچ کدوم از سریال های کره ای داستان تکراری ندارن و همیشه یه چیز جالب میشه توشون کشف کرد. حتی یه چیز خیلی خیلی کوچیک.

شاید بعضی هاشون زیاد خوب نباشن و از ریتم بیوفتن اما بازهم یه نقاط قوتی دارن.

دلیل اینم اینکه نویسندگان و کارگردانان کره ای کارشون رو خیلی خوب بلدن و به کارشون عشق می ورزن.

 

ممنونم از پست زیبات شیما جون

با اینکه داستان هر سریال متفاوته موافقم اما با اینکه هیچ وقت از ریتم نمی افتم موافقم نیستم
چون خیلی سریال دیدم که ریتمشون خیلی افت کرده
خواهش میکنم
شنبه ۲۷ آذر ۰۰ , ۱۳:۲۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

داستانهای عالی و جذاب 

کلیشه ای نشدن

درس زندگی

سکانسای احساسی زیبا

بازی عالی بازیگران

دیالوگهای قشنگ

تیتراژ های زیبا و جذاب 

صحنه دار نبودن

 

دقیقا
اما بعضی سریال هاشون هستن که صحنه بد دارن
شنبه ۲۷ آذر ۰۰ , ۲۱:۰۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

من کلی گفتم

اومدم یه دور نظر های قبلیمو خوندم 😂 واقعا چقدر زود نظر من تغییر کرد...😂

خب اون موقع تازه کیدرامر شده بودم جوگیر شدم نظرات مثبت دادم...😂

خب اگه الان بخوام نظرم بگم راستش درصد سریال های ضعیف تو کیدراما خیلی بیشتر از سریال قوی هستش...

و من نمیدونم چرا سریال هاشون همیشه از یه جایی به بعد افت می‌کنه... مسخره بازی و لوس بازی هم کم ندارن تو سریال هاشون 😂😐

کلا کره خیلی بازیگر داره.. این بازیگر ها هم بیشتر شون هر سال یه دونه فیلم یا سریال میدن پس کشور کره تند تند و خیلی زیاد سریال درست می‌کنه.. اما چه فایده؟ بیشتر شون ضعیفن و سالی سه چهار تا سریال خوب میسازن و این هیچ فایده ای نداره...

سریال قوی از نظر من سریالیه که آدم دلش بخواد همیشه ببینه... من چون سریال های خاصم کم هستند نگه شون میدارم که بعداً هم ببینم... من وقتی یه سریال خوب پیدا میکنم ولش نمی‌کنم..

10 بار می‌بینمش!... تا الان هم سریال خاص تو کیدراما برای من 5 تا بوده که هر وقت حالم بد باشه و برم به این پنج تا سر بزنم حالم خوب میشه 😍

من دلم نمی‌خواد از این شاخه به اون شاخه بپرم.. یعنی از این سریال به اون سریال... بخاطر همین هم از کیدرامر بودن استعفا دادم 😂 چون می‌خوام همیشه سریال های خاصم رو ببینم 😍

خب توی اون نظر قبلی گفتم حتی آمریکایی ها هم سریال هاشون میبینن. در این مورد زیاد اطلاع ندارم ولی شنیده بودم که سریال های منشی کیم چشه و زندگی خصوصی او توی آمریکا در طرفدار شدن و موفق بودن... راستش من منشی کیم چشه قسمت اول شو دست و پا شکسته دیدم و زیاد خوشم نیومد... و به نظرم مین یانگ اونجا خییییلی لوس بود..😂😐 ولی خب زندگی خصوصی او رو دوست داشتم...

و فکر کنم بیشتر کیدرامر ها اسیر قیافه های معصوم و کودکانه کره ای ها شدن..😂 و بخاطر همین ممکنه رو سریال ها و بازیگر ها خیلی تعصب داشته باشن... و خب من خودم شاید یه زمانی روی سریال های کره ای تعصب داشتم ولی الان دیگه ندارم... درستش هم همینه...👌🙏

در مورد بازیگر هاشون من بیشتر بازیگر ها به دلم میشینن و دوست شون دارم ولی سریال هاشون رو نه...

شیما جون خودت تا چه حد با نظر من موافقی یا مخالف؟


شاید منم انواع سریال کره ای دیده باشم اما تنها سریالی که برام خیلی خاصه پرنسس جامیونگ گو هست. هر وقت دلتنگ میشم یا حالم بده میرم قسمت آخرشو میبینم، یکم گریه میکنم و بعد هم حالم خوب میشه
قبول دارم بیشتر سریالهای کره ای آب دوغ خیاری اند اما بازهم من از کیدراما حس خوب میگیرم و آروم میشم.
واقعا قیافه کره ای ها قشنگه ولی من رو هیچکدومشون تعصب ندارم. بازیگر مورد علاقه دارم اما کراش ندارم.
دیگه هرکسی نظرات خاص خودشو درباره کیدراما داره

آره منم نه رو کره نه سریال هاش نه بازیگر هاش کراش ندارم 😂💚 دوست شون دارم اما اینکه خیلی بخوام تعریف و تمجید و به به چه چه کنم نه...

الکی هم تعصب ندارم.. اگه کسی از من بپرسه سریال های کره چجوریه؟ من میگم من زیاد از سریال هاشون خوشم نمیاد و به نظرم سریال های ضعیف و اغراق آمیز خیلی بیشتره تا سریال های عالی و قوی و حساب شده... همین جوری سرسری میخوان سریال بسازن..😐😂

آره منم باز میتونم تو کیدراما سریال هایی که حالم خوب میکنن پیدا کنم ولی دلم نمی‌خواد اینقد درگیر سریال های جدید بشم که سریال های قدیمی که دوست داشتم یادم بره..🙂 کلا به دوره کردن سریال های مورد علاقه ام خیلی علاقه دارم 😍 دلم میخواد همون فیلم و سریال های قدیمیمو ببینم 😅😊😉🤗😃

پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۰۸:۵۳ دخی کیپاپر و کیدرامر

البته من تو زمان امتحانات کیدراما دیدنو کیپاپ گوش دادنو موقتا گذاشتم کنار برای درسام

ولی کنار نذاشتمش وقتی درسای اون روزم تموم شد فیکشن مینویسم فیکشن میخونم طنز و مومنت و میکس نگاه میکنم

 

کار درستی کردی. درسا مهم ترن

سلام 👋

نظر من درباره سریال کره‌ ای اینه 👇👇👇

بنظرم خیلی جذب کنندست و آدم رو باحال میکنه ولی همیشه توی سریال هاشون یه چیزی مثل عشق عاشقی داره که ممکنه رو آدم تأثیر بزاره که این بده 

من خودم اعتراف میکنم که خیلی جذاب و خوب هستن ولی نکته های بدم دارن که یه آدمی که 

نمی دونه که چه چیزی داره ممکنه اون آدمی که بود رو تغییر بده به یه آدم منحرف تبدیل کنه 

وبرای مادر پدر بد بشه خوب من میگم آدم اگر ظرفیت داره باید ببینه وکسی که نداره ممکنه منحرف بشه من خودم می بینم ولی این نکات هم داره مثلا برارفعش 

باید غرق نشی تو فیلم کره ای 

یا نباید زیاد ببینی 

من خودم هفته ای ۱ بار می بینم 

که روم تعصیر نزاره 

ولی درکل باحال جذاب خیره کننده ونجات  خوبش استقلال و نظم رو و جنگجو بودن برای هدف رو توش کاملا واضح میشه دید و همین ها بسسسسیار عالییییییی میکنه فیلم رو من دیوونه سریال کره ای هستم و لی زیاد نمی بینم😌😅😂

من چند سال پیش اصلا و اصلا علاقه به کیدراما نداشتم اما با دیدن زیبایی حقیقی کیدرامر شدم

درسته که کیدراماها بعضی هاشون ضعیف و تکراری ان مثلا خودم از خیلی سریالا خوشم نیومد ولی از حق نگذریم کیدراماهای خیلی قشنگ با داستان عالی هم هست که آدم جذبشون میشه و همش میخواد پشت سرهم ببینه من با کیدراما گریه کردم و خندیدم و حتی خیلی چیزا ازش یاد گرفتم

اینو یادمون باشه تو هر صنعتی یه ضعف هایی هست ولی دلیل نمیشه ما فقط همون ضعف هارو ببینیم و خوبیارو فراموش کنیم😊😊

راستش نظرات همه رو خوندم و دیدم که خیلیا 

از کیدرامر بودن پشیمونن یا چمیدونم

من ۵ سالع کیدرامرم و همین طور که گفتین

سریال های ضعیف هم دیدم 

اما اکثرا سریال هاشون خاصه برای من 

عزیزی که می گفت از یک جایی به بعد سریال افت می کنه درست می گه

اما این حالت همیشگی کیدراماس و کمتر سریالا از این قالب خارجن

سبک کیدراما اینجوریه که چند قسمت طول می کشه عاشق شن

بعد چن وقت که میفهمن همو دوس دارن 

مشکل واسشون پیش میاد

آخرای سریالم یه مدت جدایی و قهر و این چیزا 

و بعدش اکثرا پایان خوش و ...

این سبکشه مث سبک فیلمای هندی 

اگر کسی با این سبک کنار نمیاد 

خب باید دنبال مدل مورد علاقش بگرده

من نه رو بازیگراش تعصب دارم و نه هیچی

فقط دارم میگم زیادی تحت تاثیر حرفای بقیه قرار گرفتیم...

پنجشنبه ۱ تیر ۰۲ , ۱۵:۱۰ دختر دهه هشتادی

من خودم قبلا کیدرامر بودم و خیلیی هم رو سریالای کره ای تعصب داشتم ولی الان دیگه نیستم😅

در حقیقت الان عاشقانه های سریالای کره ای زیاد به دلم نمیشینه.

اکثرا شاهزاده سوار بر اسب سفید و از این چرتو پرتا.

یا اینکه اکثرا زور میزنن که هرجور شده پایانو گل و بلبل تموم کنن که این اصلا مورد پسند من نیست.ولی خب بازم سریالای کره ای و کیدراما رو دوست دارم اولا بخاطر این که فرهنگشون به ما نزدیکه دوما چون بازیگراشونو دوست دارم سوما چون حالمو خوب میکنن❤

ولی چندتا سریال کره ای هستن که عاشقشونم:

عاشقان ماه

اسنودراپ

مستر سان شاین

کلاس ایته وون

پلی لیست بیمارستان

در یک روز زیبا پیدایت میکنم رو هم ندیدم ولی ندیده عاشقشم😅

ولی خب کلا کیدرامر نیستم.در واقع تو فندوم هیچ چیزی نیستم؛چون نمیخوام به هیچ چیزی وابسته شم حتی پاترهدم نیستم😅😅

ولی خب کلا دنیای کیدراما شاد و رنگی رنگی و کیوته و به نظرم سریالای کره ای برای سرگرمی خوبن.ولی نه اینکه خودمو بکشم براشون یا بگم همه سریالای کره ای خوبن و عالین😅

منم الان مدتیه به ندرت کره اب میبینم. بیشتر چینی و حتی مال کشورهای دیگه رو میبینم مثل پاکستانی، امریکایی، تایلندی و ...
این سریالایی که گفتی بیشارشون پایانشون غمگینه ولی منم به شدت عاشق اسنودراپم و همونجا و به خاطر جیسو بلینک شدم
در یک روز زیبا پیدایت میکنم سبک ارومی داره و برای من زیاد دلچسب نبود. البته سلیقه ها متفاوته
جمعه ۲۳ تیر ۰۲ , ۱۱:۲۹ دختر دهه هشتادی

ولی میکساشونو زیاد میبینم😅اینقدری که با میکسا حال میکنم؛با خود سریالا نمیکنم😅

 

قبول دارم. منم خیلی از سریال ها ذو ندیدم ولی میکس دیدن ازشون رو بیشتر دوست دارم

خب اولین چیزی که باید بگم اینه که قیافه بازیگرای کره ای واقعا جذابه شاید خود مردم شون به این جذابی نباشن ولی قیافه و استایل شون باعث جذب شدن مون شده..و اینکه سریال هاشون با اینکه بی نقص نیستن ولی حس خوبی به آدم منتقل میکنه و دوس داره باز ببینه..به نظرم من سبک سریالا شون یه عاشقانه لطیف داره که خیلی هم از حد نمی گذره و اغلب سریال ها خیلی صحنه های بدی نداره..ولی بعضی وقتا خیلی سریال رو عاشقانه میکنن و این ممکنه یکم لوس باشه..اما اتفاقا اغلب سریال های کره ای ریتینگ بالایی داره توی ایران و هم توی کره..البته اگه ژانر اکشن دوس داشته باشی کره میتونم بگم تو این سبک یکم ضعیفه و توی هر سریالی یکم عاشقانه قاطیش داره..ولی چیزی که باید بگم اینه که کیدراما خیلی معروفه هم توی ایران و هم توی کشور های دیگه اینو منی میگم که حدود ۳ ساله درامرم البته اینم اضافه کنم که بعضی سریال ها بیش از حد مسخره ان..اما من اغلب شونو دوس داشتم..چون حس خوبی منتقل میکنه حداقل به من..و خب بعضی اوقات کلیشه هاشون واقعا خنده داره مخصوصا وقتایی ک میوفتن رو هم..ولی خب بازم دوسش دارم و به دیدنش ادامه میدم.

سریال های کره ای رو من واقعا خیلی دوس دارم و حدود سه ساله که درامرم.

درسته که سریال های کره ای بعضی اوقات خیلی عاشقانه میشه و سریال افت میکنه و آدم خسته میشه ولی خب هر نوع سریالی یه ایراد هایی داره دیگه..

ولی من واقعا سریال هاشونو دوس دارم و اگه بگن زمان به عقب برگرده باز درامر میشی میگم آره..نوع عاشقانه هاشونو دوس دارم و رابطه ای که بین کارکتراست رو هم همینطور..خیلی خوب میتونن اون حس کارکترا رو به ما منتقل کنن..

یه دوست عزیزی گفته بود که سریالا شون اغلب ریتینگ بالایی نداره و آب دو خیاریه.. ولی اتفاقا از نظر من برعکسه اکثرا سریالاشون ریتینگ بالایی داره و با اینکه عاشقانه است ولی در همون حال قشنگی خودشو داره مثل هیلر،مستر سانشاین،هتل دل لونا،اسنودراپ..

و خیلیای دیگه،،البته اینم اضافه کنم که کلیشه های مزخرفی دارن توی هر سریال واقعا پیچ میخورن روی هم میوفتن که بعضی اوقات مسخره است.

اما بازم سلیقه ای و من دوسش دارم.و سریال کره ای به نظرم واقعا چیزایی که توی دنیای واقعی رو نداشتیم رو باهاش تجربه کردیم و خیلی چیزا ازش یاد گرفتیم فقط قیافه خفن و اون عاشقانه هاش نیست و تاثیر بدی هم نداره..ینی اصلا نداره مثل سریال های آمریکایی نیست...فقط باید اینو بدونی که دنیای واقعی کیدراما نیست..

خیلی طولانی شد..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan