تصاویر سریال دلقک تاجدار

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی از سریال آقای ملکه....به زودی......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

از این سریال متنفرم. خیلی بد بود. اصلا مفهوم درست و حسابی نداشت فقط یه عاشقانه بود

:)

در جواب مهسا عزیز که میگه این سریال دوست نداشته دلم میخواد بگم اگه از سریال خوشت نیومده خب درست و حسابی توضیح بده و نقدش کن بگو چه چیز هایی رو مخت بود که از سریال متنفر شدی...

من این سریال ندیدم ولی قبلا نظرات این سریال خونده بودم مثبت بود و همین الان هم به پیج این سریال تو پروموویز رفتم و بیشتری ها خوششون اومده بود

اگه خوشت نیومده دلیل بیار البته دلیل درست و حسابی ، هر سریالی هر چقدر هم بد باشه چهار تا نکته مثبت و خوب هم داره ، یعنی هیچ نکته مثبتی نداشت؟

این سریال از شبکه tvn پخش شده بالاخره براش زحمت کشیده شده ، پول خرج شده خوب نیست اینجوری میگی ...

یعنی ارزش یه بار دیدن هم نداشت؟ اگه نداشت وقت و نت رو پاش هدر نمیدادی...

اما من به شخصه هر سریالی که میبینم چه خیلی خوشم بیاد، چه خوشم نیاد ، بازم دوست دارم سریال نقد کنم نقاط مثبت و منفی رو با هم تو ذهنم مرور میکنم یا میام تو وبلاگ ها نظر میذارم و یه جورایی نقد میکنم 

ولی اگه یه سریالی واقعا بد باشه دراپ میکنم اگه ببینم فیلمنامه بده ، دلیلی ندارن ادامه بدم مگه اینکه واقعا جذاب باشه

مگه عاشقانه اش چجوری بود که دوست نداشتی؟

همه سریال های کره ای چاشنی عاشقانه رو دارن و منم شاید از عشق همه سریال هاشون خوشم نیاد ولی به هر حال به نظرم عاشقانه های لطیف و آروم و زیبایی دارن

البته منم به سلیقه عامه پسند و پر طرفدار زیاد اعتماد ندارم چرا که سریال پر طرفداری مثل عاشقان ماه به مزاج من خوش نیومد و نیمه دوم واقعا رو مخ بود ولی از بس جذاب و کنجکاو کننده بود که نتونستم دراپ کنم ولی بعد این سریال دیگه فکر نکنم بتونم اون آدم سابق بشم... من دلیل برای اینکه از عاشقان ماه متنفرم زیاد دارم...  یا سریال وارثان که با وجود نظرات مثبتش تو سایت های مختلف از جمله همون سایت پروموویز ، این سریال هم با سلیقه ام جور نبود و دلیل برای دوست نداشتنش زیاد دارم...

اما من به شبکه tvn اعتماد دارم چون واقعا برای سریال هاش تلاش می‌کنه و خیلی سریال های خوب و با کیفیتی میسازه

حتی اون سریال های کلیشه ایش هم ارزش یکبار دیدن داره...  مثلاً چند وقت پیش از همین شبکه یه سریال دیدم به اسم زیبای حقیقی که با وجود اینکه زیاد دوستش نداشتم ، بازم برای یه بار دیدن خوب بود چون من این سریال رو در کنار سریال های غم انگیز مثل گابلین و ملکه هفت روزه دیدم ، پس به یه سریال ساده و عاشقانه و گوگولی و کیوت مثل زیبای حقیقی نیاز داشتم که هضمش آسونه...

هفته ای دو شب ملکه هفت روزه میدیدم ، سه شب گابلین، پنج شنبه جمعه هم محض عوض شدن حال و هوا ، زیبای حقیقی دیدم

بعدشم به سریال های کره ای بیشتر به چشم تفریح نگاه کن و ازشون انتظار آنچنان محتوا و مفهوم خاصی رو نداشته باش...  بیشتر شون بیشتر برای تفریح خوبن...  اینجوری کمتر حرص میخوری..😂😅

به نظرم سریال های کره ای رو باید روزی یه ساعت نگاه کرد یعنی یه قسمت ، بیشتر از یه قسمت ممکنه به ذهن آسیب بزنه...

اگر هم دوست داشتی مثل من چند تا سریال با هم ببین اینجوری کیفش بیشتره و اگه سریال عیب و ایرادی هم داشته باشه کمتر به چشم میاد...

شیما جون بابت این نظر طولانیم عذر میخوام...🙏💚

 

:)
خواهش میکنم عزیزم

اول از همه باید بگم که من خیلی دلم نمیخواد کامنت طولانی بنویسم.

اما حالا برای اینکه چندتا شفاف سازی برای خانم زهرا بکنم یکم کامنت رو طولانی مینویسم.

قبل از شروع این سریال من تعریفش رو خیلی شنیده بودم. توی سایت های مختلف راجع بهش خوندم. برای همین سطح توقعم خیلی رفت بالا.

وقتی سریال رو شروع کردم داستانش متفاوت بود اما هرچی که جلوتر رفت عشق و عاشقی ها موضوع اصلی سریال رو گمراه کردن و بیشتر ماجرا شد داستان عاشقانه ملکه و دلقک. 

من این سریال رو به خاطر جنگ و سیاست هاش شروع کرده بودم البته میدونستم عاشقانه س اما نه تا این حد. ولی وقتی که سطح زیاد عاشقانه بودن سریال رو دیدم، خیلی شکه شدم و نظرم به کل راجع به سریال عوض شد.

ولی فقط و فقط به خاطر بازیگرانش ادامه دادم. پایانش هم خوب بود اما برای من که رضایت بخش نبود. من که از این سریال نکات زیادی دریافت نکردم واسه همین ازش خوشم نیومد و فقط ارزش یه بار دیدن رو داره.

اینم بگم که سریال های کره ای برای من به دو دسته تقسیم میشن. تفریحی ها و آموزنده ها. چون فکر میکردم این سریال آموزنده س اما تفریحی بود، دلیل اصلی من واسه دوست نداشتن این سریاله.

من به شبکه tvN کاملا اعتماد دارم و سریال های عالی زیادی ازش دیدم اما دیگه این سریال عالی نبود. 

هرکسی یه سلیقه متفاوت داره زهرا جون. من این برداشت رو از این سریال کردم. شاید یکی دیگه یه برداشت دیگه از این سریال بکنه.

به هرحال این نظر منه.

باشه عزیزم

مرسی که نظر تو گفتی و این کامنت طولانی رو نوشتی💓

بله سلیقه یه چیز خیلی پیچیده ست...

منم تو سریال های تاریخی به سیاست و جنگ و رقابت وزیرا علاقه ای ندارم...

ولی خب این رو قبول دارم که خیلی وقت ها سریال ها با وجود داستان و ایده جالب میزنن به جاده خاکی و عاشقانه...  و سریال خیلی عاشقانه میشه

بازم ممنونم که نظرت رو گفتی 😊

پس منم اگه یه وقتی سمت این سریال رفتم به چشم تفریح بهش نگاه میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan