کتاب خانوادگی گو..سری سوم تصاویر

تصاویر بعدی از سریال شکارچی شهر....سری دوم....به زودی....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

میخواستم سریالشو ببینم اما چون دیدم لی یئون هی هم توش بازی کرده پشیمون شدم.

کلا از بازی لی یئون هی متنفرم واسه همینم سریالاشو نمی بینم

من که پیشنهاد میکنم . نباید یه سریالو فقط به خاطر اینکه بازیگری رو که دوست ندارین توش بازی کرده، نگاه نکنین. این سریال خیلی قشنگه در ضمن لی یئون هی هم فقط چندتا قسمتو بازی کرده و بعدا بازیگر دیگه ای جاش بازی کرده
من که پیشنهاد میکنم ببینید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan