معرفی کامل سریال هیلر

سلام سلام!

با یه پست دیگه در خدمتتونم.

چند وقت پیش یکی از دوستان دوتا سریالو بهم معرفی کرد که به نظرم قشنگ بودن. امروز می خوام یکی از اون سریالارو براتون معرفی کنم.

پس این پست متعلق به معرفی سریال هیلر هست. کسایی که این سریالو دیدن حتما نظراتشون رو با من به اشتراک بذارن.

سریال هیلر توی کره رتبه متوسطی پیدا کرد اما توی خارج از کره جایگاه ویژه ای پیدا کرد و جی چانگ ووک رو تو خارج از کشور کاملا معروف کرد. 

ماجرای سریال

یه حادثه قتل قدیمی که شامل گروه سه نفره که یه ایستگاه پخش غیر قانونی رو اداره میکردند، رو دور هم جمع میکنه. این گروه از مردی به اسم هیلر (جی چانگ ووک) که مهارت های رزمی داره، گزارشگر یه سایت خبری (پارک مین یانگ) و یه خبرنگار معروف به اسم کیم مون هو (یو جی تائه) تشکیل شده. این سه نفر سعی میکنن حقیقت از حادثه سال 1992 و چندتا از قتل های امروزی بردارن و توی این راه به خبرنگارهای صادقی تبدیل میشن که میخوان حقیقت رو به واقعیت تبدیل کنن حتی اگه این به معنای مبارزه با مقامات رسانه ای باشه. 

شخصیت های سریال

جی چانگ ووک در نقش سئو جونگ هو ، پارک بونگ سو ، هیلر

پارک سی جین در نقش جوونی جونگ هو

چوی جونگ هو در نقش کودکی جونگ هو

پارک مین یانگ در نقش چائه یونگ شین ، اوه جین آن

کیم سو یئون در نقش جوونی یونگ شین

پارک جی سو در نقش هشت سالگی جی آن

کو گئون مین در نقش پنج سالگی جی آن

یو جی تائه در نقش کیم مون هو

کیم سونگ چان در نقش جوونی مون هو

لی وو جو در نقش کودکی مون هو

کیم می کیونگ در نقش جو مین جا ، آجوما

ریتینگ سریال

  بیشترین ریتینگ کمترین ریتینگ
در کره 9.4 درصد 5.7 درصد
در سئول 10.6 درصد 6.3 درصد

پخش بین المللی سریال

این سریال تو ویتنام از 17 مارس 2016 از شبکه HTV2 پخش شد.

تو تایلند از 15 اکتبر 2016 از شبکه PPTV پخش شد.

تو فیلیپین از 25 جولای 2016 تا 28 سپتامبر 2016 از شبکه GMA7 پخش شد. 

اینم از پایان معرفی این سریال. منتظر نظراتتونم.

هر سریال دیگه ای مد نظر دارین بگین تا معرفیش رو بنویسم.

معرفی بعدی، معرفی سریال رودخانه ماه

زندگی در تاریخ...ایران..کره

تا حالا سریال هیلرو ندیدم. تو دیدیش؟

اگه دیدیش، چجوریاس؟

قشنگه؟

دارم نگاش میکنم
تا اینجا که دیدم خیلی قشنگه، به نظر ببینش اصلا پشیمون نمیشی

پس واجب شد حتما ببینمش

ممنون از توضیحاتت شیما جون

خواهش میکنم

سلام

خیلی خوشحال شدم این معرفی تون رو دیدم

من بشخصه خیلی این سریال دوست داشتم 

عشقی که تو این سریال دیدم به نظرم پاک ترین و واقعی ترین عشق کی دراما بود

طنز سریال رو خیلی دوست داشتم من طنز کره ای ها رو زیاد نمی‌پسندم چون شوخی بد و جنسی داره اما این سریال طنزش جالب بود کاراکتر پارک بونگ سو خیلی فان بود

باز هم از عشق سریال میگم به نظرم خیلی هم جذاب بود چون هم چا یونگ شین هم هیلر هر دوشون گذشته سختی رو داشتن و عاشق شدن این دو تا به این راحتی نبود

از این عشق های کلیشه ای و در یک نگاه نبود هیلر که کلا تنهایی رو دوست داشت و از جامعه فراری بود خیلی هم مغرور بود پس عاشق شدن این آدم به این آسونی ها نبود و خیلی جذاب بود

یونگ شین هم که خجالتی بود پس برای اون هم سخت بود

حالا شاید از نظر اکشن زیاد خوب نباشه هر چند که من اکشن سریال رو هم دوست داشتم

زوج هنری سریال عالی بودند و به نظرم بهترین زوج هنری کی دراما هستند

همه بازیگران عالی بودند

از پایان بندی سریال راضی نبودم یه جور ماسمالی بود

ولی خب با این حال من با این فیلم کیف کردم خندیدم اشک ریختم به هیجان در اومدم و خلاصه زندگی کردم

به همه دوستانی که هنوز این سریال رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما ببینید و قبلاً هم گفتم بازم میگم که باید سطح توقع تون در حد متوسط باشه چون خیلی ها به خاطر تعریف زیاد جذب این سریال نشدند

من خودم این سریال تابستون دیدم و اون موقع واقعا به یه سرگرمی احتیاج داشتم به خاطر همین سطح توقعم بالا نبود به خاطر همین خیلی لذت بردم

خیلی ممنونم بابت پست تون شیما جون

 

سلام
تقریبا با نظراتتون درباره ی فیلم موافقم. اما نمیتونم نظر قطعی بدم چون هنوز فیلمو تموم نکردم.
اما قطعا میتونم بگم که زوج سریال همون جوری که گفتین، عالی هستن. تو این سریال نظرم درباره جی چانگ ووک کاملا عوض شد.
و منم میگم که قطعا هیلر ارزش دیدن داره.
خواهش میکنم.

آخی نظر تون راجب جی چانگ ووک عوض شد😍

من همون طرفدار سرسخت شم

چقدر این پسر ناز و قند عسله 😅🤣😂

یکی اوپا ووکی یکی هم آقای لی جون کی به نظرم این دو تا بی نظیرند

البته من زیاد بازیگرای کره رو نمی‌شناسم قطعاً کره بازیگرای خوب زیاد داره

ولی بازیگر زن خوب به نظرم کم داره😂

راستی یو جی تاه که تو این سریال نقش خبرنگار کیم مون هو رو داره اونم خیلی بازیگر خوبیه

اوپا ووکی واقعا بازیگر خوبیه فقط تو ژانر کمدی عاشقانه به نظرم انتخاب های خوبی نداره😭

به نظرم تو اکشن خیلی خوبه

من زیاد بازیگزای مرد کره ای رو نمیشناسم شاید فقط ستاره هاشو بشناسم.
ولی فک کنم بازیگرای زن خیلی خوبی داره. 
و متاسفانه اوپا ووکی رو نمیشناسم نمیدونم شاید ازش سریال دیدم اما به اسم نمیشناسم.
در کل کره بازیگرای خوبی داره

منظورم از اوپا ووکی جی چانگ ووکه دیگه 😂

به نظرم بازیگرای زن خوب واقعا تو کره کمه

اما بازیگر های مردشون هم از نظر ظاهری خوبن هم خوب بازی میکنن

اگه خواستید بعد این سریال گابلین شروع کنید

ممنونم

آها 😁
آره، خودم قصد همین کارو داشتم.
خواهش میکنم
شنبه ۲۲ مرداد ۰۱ , ۱۹:۴۶ دختر دهه هشتادی

ممنون بابت معرفیتون🌹

این سریال سریال بعدی تو لیستمه، فعلا در حال دیدن پسران راکتی هستم .

باورتون میشه این اولین سریالیه که قراره از اولین بازیگر موردعلاقم از وقتی کیدراما لاور شدم(مهر پارسال) ببینم😐؟

خواهش میکنم
.... :)
اشکالی نداره، من بعداز دوسال کیدرامر بودن تازه از بازیگر مورد علاقه ام سریال دیدم :)

میتونم بپرسم بازیگر مورد علاقه ات کیه؟
يكشنبه ۲۳ مرداد ۰۱ , ۰۷:۳۰ دختر دهه هشتادی

زیادن. ولی میگم. بازیگرای زن: پارک مین یانگ، آیو، پارک شین هه، کیم جی وون، جانگ یومی،بائه سوزی، هان هیوجو، لی یونگ آئه

بازیگرهای مرد :پارک سوجون،لی مینهو،جی چانگ ووک،کیم ووبین، کانگ هانئول.(بازیگرای مرد کره ای رو زیاد نمی شناسم)

(اونایی که ازشون فیلم و سریال دیدم مثل جانگ یومی یا آیو یا کانگ هانئول، بخاطر ایفای نقششون جز بازیگرهای موردعلاقمن و اونایی که ندیدم، بخاطر تعریفایی که از رفتار و اخلاقشون شنیدم)

آها...مین یانگ هم بازیگر مورد علاقه منه

مین یانگ رو در چه اثری بیشتر دوست دارید چرا ؟ فقط ظاهری باهاش ارتباط گرفتید یا نه به کراش چیزی تبدیل شده براتون ؟ 

ملکه هفت روزه و پرنسس جامیونگ گو. یه رمانی بازیگر مورد علاقه ام اما حالا با سریال های ژانر تکراریش ازش زده شدم

اگه از مین یانگ زده شدید پس عکس کاربری تون رو هم یه دستی بهش بکشید . ادمها بزرگ میشن و وقتی بزرگ بشن حتی علاقه و شبهات شون نسبت به شرایط فرق میکنه . شاید الان Kim Tae-ri در وجودتون باشه . نظرتون چیه ؟ 

عکس کاربریم خیلی قشنگه و فعلا هم قصد تغییر ندارم. شاید بعدا
چرا کیم ته ری؟ چجوری نتیجه گرفتی الان کیم ته ری توی وجودمه؟

لطفا از دیدگاه خوب بهش نگاه کنید . بله  کیم ته ری . وجودت رو خودت بهتره ببینی . واقعا توقع داری از بیرون اینترنت جادو کنم برای شناخت ؟ این فقط حس درونیه . به نظر من جالب اومد و خوشحال میشم بهش فکر کنید . 

کیم ته ری جزو بازیگران خوب کره ست ولی من نه فنشم و نه سریال هاشو دنبال میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan