سمساره جاویدان 2

 

 

شیطان بودن چنگ یی هم جذاب بود

ولی انصاف نبود فقط دو قسمت از موهان و رن چینگ. چهل قسمت از یومو دیدیم خب حداقل پنج قسمت هم از این دو نفر می دیدیم 😐

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال عشق در دور دست

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جونم ❤️

خوبی💛

عکس ها عالی بودن💗

نمیدونم کی قسمت میشه سریال چینی ببینم 😂❤️

ولی من یه چندتا کلیپ و میکس از سریال های چینی دیدم و باید بگم چون تخیلی و عاشقانه بودن کاملا مناسب با سلیقه ام بودن پس میشه گفت اگه یه روزی سریال چینی شروع کنم قطعا دوست خواهم داشت 😂😅 اینم در جواب کپشن سایت نماشا که از سریال افسانه فی میکس زده بودی و راجب سریال های چینی نوشته بودی❤️😂😍 حوصله نداشتم تو نما جواب بدم اینجا جواب دادم ببخشید 😂❤️💜💛

سلام زهرا جان 
مرسی عزیزم تو چطوری 🌹
ممنون از نگاهت گلم 🌷
ایشلا قسمت سریال چینی هم میشه 😊
ولی من مطمئن نیستم از چینی خوشت میاد یا نه. در کل امیدوارم به دلت بشینن. مرسی که وقت گذاشتی و جواب دادی. اصلا جاش مهم نیست همین که یادت بوده خودش کلی ارزش داره

راستش این چند وقته به اصرار دوستم دو بونگ سون رو دیدم و تمومش کردم. میخوام یه نقد و میکس ازش بسازم. ببینم وقت میکنم یا نه 😢😊

به سلامتی 😅😉 چون عاشقانه دوبونگ سون آبکی بود و اینا من می‌گفتم شاید خوشا نیاد مخصوصا این که قسمت اول دیدی و جذب نشدی..

سریال شو دوست داشتی؟

من این روزها سلول های یومی رو میبینم 🌺 درسته یه مقدار کلیشه داره و خوش و خرم که البته از این جهت من دوست دارم 😂 ولی واقعا سریالیه که با هر قسمتش ذوق میکنم و خنده رو لبامه 😅💗

شوخی بد هم نداره و عاشقانه اش هم سرنوشت های بهم گره خورده نیست و از این جهت هم جذابه 😂❤️ از سلول هاشم نگم که رو همه سلول ها کراشم سلول منطق ، سلول احساس ، سلول ترس ، سلول‌ شهوت و... خدایی سلول هاش خیلی خوب و با مزه و کیوتن 😭😂❤️🧡💜💛

راستش بعداز شادی به یه سریال کمدی نیاز داشتم واسه همین دیدمش و به نظرم برای تنوع بد نبود. ولی دروغ چرا با شوخی های جنسیش کنار نمی اومدم. تا قسمت پنجم ششم رو مخم بود ولی از اون به بعد بهتر شد
سلول های یومی هم خیلی پرطرفدار شده . هم تو ایران هم تو کره. قراره سال ۲۰۲۳ هم فصل سومشو بسازن. خوبه که این روزا شادی چون واقعا شاد موندن توی این روزها خیلی سخت شده
منم از این ایده سلولش خوشم میاد. اگه عمری باقی موند شاید به دیدنش ترغیب شدم

آره این مدل سریال ها واقعا گاهی اوقات لازمن واسه عوض شدن حال و هوا و روحیه ^^ و دوبونگ سون واقعا سریال جالب و لذت بخشی بود واسه شاد شدن و وقت گذروندن^^ منتظر نقد و میکست از این سریال هم هستم ^_^

من ریتینگ فصل اول سلول های یومی رو دیدم حقیقتا پایین بود😞 حتی ریتینگ یکی از قسمت ها انقد پایین بود که با رنگ قرمز نوشته شده بود.. یادمه سلول های یومی و دهکده ساحلی چاچا همزمان باهم از شبکه tvn پخش میشدن و ریتینگ دهکده ساحلی چاچا خیلی بیشتر از سلول های یومی بود حالا دلیل شو نمیدونم ^^ من دهکده ساحلی چاچا رو هم خیلی دوست داشتم ولی سلول های یومی ایده جالب تری داره و پر کشش تره به نظرم ^^ و کره ای ها در حق این سریال بی انصافی کردن... خوش به حال کره ای ها ۱۰ تا شبکه داره هر شبکه دو سه تا سریال پخش می‌کنه اینقدر سریال هاشون زیاده خودشون هم وقت نمیکنن همه سریال هاشون ببینن...😂🌺❤️

سال ۲۰۲۱ کره سریال های خوب زیادی داشت...💛 سلول های یومی هم یکی از بهترین سریال های سال ۲۰۲۱ بود...💜 حتما سریال شو ببین 🌺

اوهوم دقیقا. دو بونگ سون هم برام تنوع ایجاد کرد هم روحیه امو عوض کرد. کلا این چند روز اوضاعم خوب نیست واسه همین بیشتر به سریال های شاد نیاز دارم
به خدا انقدر سرم شلوغه نمیدونم کی نقد و میکس رو تموم میکنم 😊
نمیدونم من ریتینگشو ندیدم ولی کره ای ها به خیلی از سریالا بی انصافی کردن. یکیش سلولهای یومیه

آره خیلی خوبه تو این روزا شادی مون رو حفظ کنیم^^ امیدوارم که شما هم شادیت رو حفظ کنی شیما جون^^ 

دیگه اگه سریال شاد خواستی سلول های یومی هم میتونی ببینی شاده ^~^😂😅🤪

من که کلا اوضاع زندگیم داغون و غمگینه فقط سریال شاد و کمدی و خنده دار میخوام 😂🤪😅😉😁😆😜

اوهوم 🌹💖
چونکه تو این سریالو پیشنهاد کردی حتما یه سری بهش میزنم ❤💖
😢😢👌👌

میشه قسمت ۵۸ رو بزاری لطفا 

سریال سمساره جاودان

توی نماشا گذاشتم ولی حذفش کردن

چرا قسمت ۵۸ رو حذف کردن؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan