تصاویر سریال هیلر

تصاویر بعدی، از سریال آقازاده......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام 

عکساتون خیلی با کیفیت وناز بودن😍

پس هیلر شروع کردید خوشحالم 😍

این برای قسمت دومشه این سکانس یه خورده بامزه بود

ولی اگه این قسمت دیدید و زیاد جذبتون نکرد نا امید نشید من خودم از قسمت پنجم ششم بود که خیلی خوشم اومد

نظر شما چیه؟ زیاد خوشتون نیومد؟

بابت تصاویر زیبا تون خیلی ممنونم

سلام
مرسی
بله شروع کردم. فقط یکمی قسمت اولش گنگ و نامفهوم و خسته کننده بود. قسمت دومش بهتر بود.
نه اتفاقا خیلی قشنگه هیلر. حتما تا آخرشو میبینم
خواهش میکنم

من که بهتون گفته بودم از قسمت دوم شروع کنید چون قسمت اولش برای منم خیلی نا مفهوم بود من خودم هیچی نفهمیدم 😂

این سریال بهترین زوج هنری رو داره نه؟ مین یانگ تو این سریال خیلی ناز و گوگولیه

بله حتماً ببینید خوشحالم که ازش تعریف میکنید ممنون از شما

اشکالی نداره دیگه خواستم قسمت اولشم ببینم 😊
بله قطعا همینطوره. مین یانگ تو هر سریالی یه جوریه و همه ی نقشاشم خیلی خوب بازی میکنه. کلا مین یانگ حرف نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan