آقای ملکه 2

منتظر نظرات شما هستم.....

عکس های بعدی، از سریال ملکه هفت روزه (سری نهم).....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

واو !😍

چه عکسای با کیفیت و زیبایی! شین هه سان خیلی خوبه. بازیش عالیه و حرفی برای ما باقی نمیذاره

دلم میخواد آخرین ماموریت فرشته رو هم ازش ببینم اما کو وقت....

فعلا هر سریالی رو که فکر کنی به لیشتم اضافه کردم و هیچکدومشون رو هم نگاه نمیکنم 😁

اما تصمیم دارم این پنجشنبه و جمعه دیگه رکورد بشکنم و دو سه تا سریال رو ببینم.

مطمئنم این دو روز خودمو کور میکنم 😊

لطف داری
😂
مواظب خودت باش. یه وقت کار ندی دستت

تا یه زمان چقدر بخاطر نقش منفی هاش منفور بود تا اینکه یهو محبوب شد . کار خدا رو ببین : )))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan