اوه یئون سئو

اگه تصاویر دیگه ای از بازیگرای دیگه خواستین، کافیه تو بخش نظرات اعلام کنین. اسرع وقت در اختیارتون میذارم.

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال هیلر

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این بازیگرو خیلی دوس دارم. عاشقشم. جزو یکی از بهترینای کره‌س

ممنون که ازش عکس گذاشتی

خسته هم نباشی

خواهش میکنم و ممنون

 سلام اسم سریال هاش چیه 

سلام
خانواده جدید
درخشش یا جنون
دونگ یی
دختر پر روی من
یک ادیسه کره ای
تاجر بزرگ
پادشاه سجونگ

من عاشق این بازیگر هستم

:)
يكشنبه ۳۰ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۲ 🤗🙂اوه دوست دارم

من عاشق اوه یعون سعو هستم😍😘

 

بخصوص داخل سریال خانواده جدید که در نقش مالسوک

بود خیلی خوب بازی میکرد  و من هم دوستش داشتم کلا اولین بار هم داخل سریال خانواده جدید دیدمش و باهاش آشنا شدم🤩🥰

پیشنهاد میکنم سریال درخشش یا جنون رو هم ازش ببینی

آخی این دختر 😍 واقعا دوستش دارم 🙂

جدیدا ازش سریال برگرد آجوشی دان کردم البته نه کامل. ولی قسمت اول شو دیدم و به نظرم خوب بود. از این ایده های بهشت و جهنم و اون دنیا و اینکه روح آدم ها وارد یه بدن دیگه میشن من از این ایده ها دوست دارم.. شاید بشه گفت یه جورایی شبیه آقای ملکه ست.

ولی نظر منفی زیاد داره سریالش! فکر کنم از یه جایی به بعد افت کنه و کلیشه بشه!

نمیخوام به طرفدارانش توهین کنم اما من هیچوقت از اوه یئون سئو خوشم نیومده

منم عاشقش نیستم ولی کیوته 😅

تو دونگی خوب بود تو این برگرد آجوشی هم خوبه!..

سلام من همه‌ی کره ای هارو دوست دارم او یعون سو عاشق خنده هاشم 

سلام.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan