آقای ملکه 3

تصاویر بعدی، از سریال عاشقان ماه (سری هفتم).....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

آقای ملکه هیجانی شروع شد و من خیلی هم دوسش داشتم. اما دیگه گند زدن به آخرش. شما براش نقد نمیزارین؟

من این سریال رو ندیدم

سلام شیما جونم

یه چند وقتی بود سر نزده بودم اینجا دلم برات تنگ شده بود 😂❤️😍

خب بالاخره من این سریال زیبای آقای ملکه رو تموم کردم 😂 فکر نمی‌کردم بتونم تا قبل تموم شدن امتحان هام تمومش کنم! خب راستش در مورد پایانش میخواستم نظر بدم که خیلی نظرات منفی شنیدم که آبکی بوده بد بوده منتظر فصل دومن!😐 بعضی ها می‌گفتن موقعی که ملکه تو حالت نباتی بوده روحش برگشته تو بدن خودش و دوتا روح تو یک بدن بوده!😐😂 برای من که هیچ نقطه مبهمی باقی نگذاشت و راضی بودم.👍👌🌼🌼 سریالش انقدی خوب هست که بخوام ریواچ کنم.

در آخر از سازندگان آقای ملکه و بازیگرانش تشکر میکنم که تو این روزای سخت با ساختن این سریال خستگی رو از تن مون به در کردن. من واقعا خاطرات خوبی با این سریال داشتم و به مدت دو سه ماه زندگی من بود چه روزایی که راه نسبتاً طولانی مدرسه تا خونه رو زودتر طی میکردم تا زودتر برسم خونه بشینم آقای ملکه ببینم 😅🧡😍

خوشحالم که آخرین سریال کره ای که دیدم آقای ملکه بود 😂❤️ فعلا که دیگه قصد دیدن هیچ سریال و فیلمی رو ندارم مگر اینکه ندای درونی وسوسه ام کنه!😂🤪

در آخر هم بگم که عکس هات عالین 😍❤️

سلام عزیزم
اوهوم منم دلم برات تنگ شده بود
خب خداروشکر که خوشت اومده 😁 منم زیاد از پایان باز و آبکیش شنیده بودم ولی واقعا پایانش برام لذت بخش بود. خیلی هم با سریالش حال کردم و خیلی روحیه گرفتم و حالم خوب شد
مرسی عزیزم، چشات قشنگ میبینن

تو هم سر این سریال بخاطر سندروم نقش دوم افسردگی گرفتی؟😂💛 من راستش نه و اون آخری ها که بخاطر ملکه مرد دلم براش خیلی سوخت 😭 ولی نه افسرده نشدم!😂 کلا یاد گرفتم که سر فیلم و سریال ها افسرده نشم چون فقط فیلم و سریال هستن اگرم افسرده شدم خیلی کم چون من اگه واقعا بخوام افسرده بشم دیگه شورشو در میارم جنبه ندارم 😂😂😂 

نه والا نگرفتم. فقط منم مثل تو بعداز مرگش دلم براش سوخت 😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan