عکس های سریال گابلین

نظر بدین

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال گابلین.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون

عکس هاتون عالی بود

این سکانس خیلی غم انگیز بود

میبینم دیدن گابلین رو آغاز کردید😍

الان قسمت چندم هستید؟ نظرتون در مورد سریال چیه؟

من یه چیزی رو که خیلی تو این فیلم دوست دارم اینکه هیچ مثلث مربع یا هشت ضلعی عشقی نداره به نظرم همین باعث شده این سریال خیلی متفاوت بشه🥰😍

سلام زهرا خانم
ممنون
آره، شروع کردم
قسمت پنجم هستم
وقتی که قسمت اول سریالو دیدم به خاطر ریتینگ بالاش علاقه‌م به سریال بیشتر شد اما از قسمت سه به بعد احساس میکنم یکم ریتم افت کرده و ماجراها آروم و آهسته پیش میرن.
اما بازم میخوام تا اخرشو ببینم 

بله اولاش اینجوریه ولی هر چی جلوتر می‌ره بهتر میشه

سریال ماورایی و معنوی بود و به نظرم مفهوم های خوب و قشنگی داشت

من که با زیرنویس چسبیده تو لپ تاپم دانلود کردم میخوام تابستون بعد تموم شدن درس ها بشینم از اول نگاش کنم و کیف کنم😍

طنز و برومنس این فیلم عالی بود و به نظرم ایده فیلم خوب پیش بردند

ولی خب از یه جا هاییش هم خوشم نیومد و احساس می‌کردم میخوان خدا رو بد نشون بدن و اختلافات اعتقادی گاهی اوقات باعث میشد شاخ دربیارم 😂

با این حال نمیتونم نکته منفی حسابش کنم چون بالاخره اعتقادات اونا با اعتقادات ما فرق می‌کنه و ما باید این رو در نظر بگیریم که اونا برای مردم خودشون فیلم می‌سازند و نمیتونن اعتقادات کشور های دیگر هم در نظر بگیرن

ولی سکانس های پایانی خیلی بد شد 😭

حتماً ببینید من که خیلی این سریال دوست داشتم جزو بهترین و بی نظیر ترین سریال های کره ای از نظر من😍

خیلی ممنونم

من سریالای ماورایی و تخیلی خیلی دوست دارم اما این جور سریالا یه ریسکن. مثلا یه سکانس می بینیم که توش کلی سوال برامون پیش میاد درمورد روح، چیزهای تخیلی و ...
خودم که نظرم درمورد سریال مثبته و کاریم به مسائل اعتقادی ندارم. به هرحال هر کشور و منطقه ای برای خودش یه اعتقاد داره و من بهشون احترام میذارم.
بگذریم. بهتره زیاد وارد جزئیات این ماجرا نشیم 😊
و اینکه قبل از شروع گابلین میدونستم پایانش غمگینه و خودمو براش اماده کردم. دیگه ببینم چجوری باپایانش کنار میام.
خواهش میکنم

خیلی خوبه که به اعتقادات شون احترام می‌گذارید و وارد جزئیات نمیشید👍

من بعضی از کامنت ها رو در مورد این فیلم می‌خوندم می‌گفتند کره ای ها به خدای ما توهین کردن و از این حرف ها😂 بگذریم

 

در مورد پایان به نظرم اگه غمگین تموم میشد خیلی بهتر بود ولی خب کره ای ها دلشون نازکه طاقت نیاوردن غمگین تمومش کنن

یه جور مثلا خواستن هپی اندینگ مسخره تموم بشه ولی یه پایان شاد باشه 🤣😅😂

 

 

 

:)
فک میکردم پایانش غمگین باشه، اما به هرحال کره این دیگه. به قول شما دلشون نازکه و سریالای شاد و بیشتر دوست دارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan