ملکه سوندوک 2

تصاویر بعدی از سریال جونگ میونگ (سری هفتم)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

از این بیدام متنفر بودم و آخرشم دوکمن عاشق اون شد

اح اح

منم همینطور

سلام امروز تمامش کردم سریال به نظرم در کل سریال قشنگی بود . و طبق روال بعد از پایان این جور سریال ها ی حسی میاد سراغم که انگاری ی چیزی کمه و بعد دنبال پر کردن اون حس با ی سریال دیگه هستم .

واقعا جای تاسف داره که با داشتن تاریخی بسیار غنی ۴ تا کارگردان خوب پیدا نمیشه تاریخ ما رو مثل این سریال‌ها درست کنن.

اما در خصوص این سریال باید بگم بیست تا سی قسمت اولش خیلی جذاب اما بعد تاج گذاری ملکه بیشتر سریال سیاسی میشه اما ی چیزی که باعث میشه من دیدنش ادامه بدم بازیگری بعضی بازیگرهاست که دوستشون دارم . مثلا نقش چیل سوک عاشق این بازیگرم از ایلجیما تا الان و خیلی نفرات دیگه آه تمام شد سریال حالا چیو نگاه کنم .

سلام. منم وقتی یه سریال تموم میکنم همین حسو دارم. 
آره، واقعا جای تاسف داره.
به نظر من که سریال قشنگی بود و تنها ایراد بزرگش همون تم سیاسی بودنش و عاشقانه نبودنشه. 
و سریال های زیاد کره ای با ژانر تاریخی و سیاسی یا هر ژانر دیگه ای زیادی هستن که بهتر از این سریال میتونن جذبتون کنن

در جواب خانم سارا

من برعکس شما از بیدام خوشم می اومد. در واقع دلم براش میسوخت. چون پدر و مادرش توی بچگی ولش کرده بودن و مجبور بوده هنرهای رزمی یاد بگیره. کلا شرایط زندگیش خیلی سخت بوده.

کاری به این ندارم که توی تاریخ شخصیت منفی داشته اما توی این سریال شخصیتش خیلی مظلوم بود. 

بازی بازیگرش هم که باب میلم بود فقط یکمی قیافه‌ش بد بود که این یکی از ویژگی های کره ای هاست 😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan