سری ششم عکس های سریال زندگی برای عشق

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال آقازاده

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویرتون عالی هستن

میشه یه راهنمایی بکنین. لطفا بگین من از بین این سریال و دونگ یی بهتره کدومشو ببینم؟ چون اونجوری که معرفی هاشون رو خوندم، هردوشون درمورد زندگی بانو جانگ هستن. میخوام از بین این دوتا بهترینشون رو ببینم. 

لطفا اگه اطلاع دارین، بگین

والا من فقط دونگ یی رو دیدم که بیشتر درمورد زندگی دونگ یی هست. اما زندگی شخصیت ها خیلی واقعی نیست و توی تاریخ ثبت نشده
و زندگی برای عشق رو ندیدم و تا اونجایی که خبر دارم توی اون سریال زندگی شخصیت ها با تاریخ شباهت بیشتری داره
نمیتونم قطعی بگم کدومو ببینین اما به نظرم اول جانگ اوکی جونگ رو ببینین بعد دونگ یی

به نظر من بین این سریال و دونگی قطعا دونگی خیلی بهتره

بازیگران و همین طور کارگردانی سریال دونگی عالی بود اما این سریال نه

و همون طوری هم که از اسمش مشخصه دیگه زیادی عاشقانه بود و این مدل سریال ها هم زیاد با مزاج من سازگاری نداره

کلا به نظر من سریال هایی که زیاد عاشقانه نیستند جذاب ترند

این سریال سناریو خوبی داشت ولی خب نتونست درست پیش بره

من بانو جانگ این سریال اصلا دوست نداشتم و به نظرم خیلی عقده ای و لوس بود

بانو جانگ سریال دونگی با شکوه و با ابهت و مقتدر بود

تازه خوبی دونگی اینه که نسخه دوبله شدش بدون سانسور موجود هست به نظر من یا دونگی رو ببینید یا هر دو رو با هم ببینید هایده خانم

چه جالبه که شما این نظرو دارین. اولین کسی هستین که می بینم بیشتر دونگ یی رو دوست داشتین تا زندگی برای عشق

واقعاً؟😂

نمی‌دونم چرا زیاد به دلم ننشست 😂

به نظر من عاشقان ماه و ملکه هفت روزه خیلی بهتر از این سریال بود با وجود اینکه این سریال ریتینگ بالاتری نسبت به اون دو داشت اما اون دو تا از این سریال چیزی کم نداشتند

نقطه ضعف هاش زیاد بود

نمی‌دونم چون اولین سریال کره ای که خارج از تلویزیون می‌دیدم بخاطر همون به نظرم اینجوری میومد یا واقعا اینجوری بود ولی احساس می‌کردم بغل و کلا صحنه های عاشقانه و بد زیاد داره 😂

من سریال هایی که صحنه های عاشقانه اش کمتره بیشتر میپسندم

والا من که خودم ندیدم پس نمی تونم هیچ نظری بدم. 

همون بهتر که ندیدید و به نظرم هیچ وقت هم نبینید چون مطمئنم زیاد بهتون نمی‌چسبه چون کلی سریال تاپ و مرتب دیدید مثل هیلر و شکارچی شهر و تاریخ آرتدال و گابلین و ملکه کی و ملکه سوندوک و عاشقان ماه و....

کلی سریال بهتر از این هست 

آره، خودمم اصلا تصمیم ندارم ببینم
راستی الان دارین چه سریالیو نگاه میکنین؟

قسمت های آخر مشکلی نیست خوب نباشی و دو هفته هستم، میدونم خیلی کندم😂

قسمت پنجم وقتی هوا خوبه هستم که آخرین سریال مین یانگ بود و خیلی دوستش دارم 😍

قسمت چهارم وارثان هم هستم 😂 اما حالا شاید تا آخرش ندیدم و دراپ کردم

2 قسمت کلاس ایته وون و نور چشمانت دانلود کردم

تا قسمت 5 انیمه وایولت اورگاردن دانلود کردم اینا رو فقط دانلود کردم هنوز نگاه نکردم 😂 اما از عالی بودنشون مطمئنم

به امید خدا امتحانات خرداد تموم بشه می‌خوام تاریخ آرتدال و آجوشی من و مستر سان شاین و سزاوار نامت زندگی کن نگاه کنم😂

میخوام تا میتونم نگاه کنم دیگه امسال مدرسه ها باز بشه دوازدهم میشم دیگه دوازدهم میشم وقت نمیکنم بخاطر همین نمیخوام حسرتی داشته باشم😂😂😂😅🤣

چطور عزیزم؟

میخواستی بهت سریال معرفی کنم؟

ماشالا، چقدر سریال !!😮😮
نه والا همین جوری پرسیدم😊
خودم الان دارم یه سریال می بینم. اصلا نمیدونم برای چی پرسیدم. شاید از سر کنجکاوی😊

آره خودم هم موندم چجوری میخوام این همه سریال ببینم 😂 ولی خب خواستن توانستن است 😂

و اینکه تابستون هم وقت زیاد دارم میتونم😄

آهان باشه، هر وقت سریال با هر مدل ژانری خواستی از من بپرس یه دونه خوبشو برات پیدا می‌کنم😅😂

شما الان چه سریالی می‌بینید؟

😂😁 :)
کتاب خانوادگی گو

تعریف این سریالی که گفتید شنیدم ولی هنوز ندیدم

گفتم بیام درست و حسابی در مورد این سریال نظر بدم و راحت شم 😂

به نظرم سناریو متفاوتی داشت بر خلاف کلیشه های همیشگی که دختر داستان خیلی مثبت و ساده ست و هیچ اتفاقی نمیتونه باعث بد شدنش بشه که این آدم به سمت رویا میبره چون هیچ آدمی مثبت مطلق و هیچ آدمی هم بد ذات و منفی نیست هر آدمی خوبی ها و اشتباهات خودش داره این کلیشه که یه عده مثبت و یه عده منفی هستند تو سریال های دونگی و یانگوم دیده شد حتی تو سریال های ایرانی خودمون هم از این کلیشه ها داریم نمونش ستایش و کیمیا

 

خوبی این سریال این بود که تقریبا همه شخصیت ها خاکستری بودن و دختر داستان هم به مرور زمان شرایط وحشتناک قصر باعث میشه که بد بشه

ولی خب در کنار این سناریو خوب نقطه ضعف زیادی وجود داشت از جمله نبود بازیگران خوب کیفیت پایین طراحی دکور و صحنه و لباس هم خوب نبود

شخصیت پردازی خوبی هم نداشت و خیلی از عاشقانه هاش قابل درک نبود

و به نظرم اسم سریال اگه همون جانگ اوکی جونگ میموند و بخش دوم بهش اضافه نمی‌کردن بهتر بود چون دیگه زیادی عاشقانه شد مثلاً اینکه زوج سریال تو بچگی هاشون همدیگه رو دیده بودند همدیگه رو بوس کردن 😂 تازه به هم قول دادن بزرگ شدن به هم برسن😂

نمی‌دونم چرا پای بچه های بیگناه میکشن وسط عشق و عاشقی و ول کن هم نیستند 😂

دیگه یه جوری شده هر سریالی که میبینم آرزو میکنم زوج سریال تو بچگی همدیگه رو ندیده باشن😂

خب یه نقطه ضعف دیگه هم بگم و اونم اینکه شوخی های جنسی داشت و خیلی بد بود

نمی‌دونم آیا خود کره ای ها هم به این شوخی ها میخندن؟ اگه میخندن که خیلی متاسفم براشون

یه نکته دیگه اونم اینکه خیلی زود سیاسی شد و اوایل رو مخم بود جوری که میزدم جلو

خیلی ممنونم

نظرتون درباره سریال خیلی جالبه برام
من کلا از جانگ اوکی جونگ توی دونگ یی هم خوشم نیومد پس فکر نکنم اینجا هم ازش خوشم بیاد. پس اصلا نمی خوام نگاش کنم
مرسی از نظرت

تصاویر زیبایی بودن خسته نباشی

ممنونم

این دو نفر چه نسبتی باهم دارن. 

میشه یکم توضیح بدین نقششون توی این سریال چیه؟

راستش هووی همن 😊
اون لباس بنفشه بانو جانگ همسر پادشاه سوک جونگه، و اون لباس سفیده ملکه اینهیون، ملکه ی پادشاه سوک جونگ هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan