آقازاده 2

خوشحال میشم نظرات شما رو درباره این پست بدونم

تصاویر بعدی، از سریال گابلین.......به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۶:۳۱ 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

من زدمش ولی هنوز نگا نکردم:(

به نظر من که اولاش قشنگ، بعد کم کم مسخره شد
سه شنبه ۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۶:۵۷ 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

آهان پس بزا بمونه بعدا نگا میکنم فعلا که دارم میرم سراغ درسام^^

باشه، موفق باشی

به نظر منم همین جوری بود اولاش قشنگ بود آخراش مسخره شد من که نتونستم تا آخر ببینم برام جذاب نبود ولی خب خانواده دیدن

بعد دیدن دست و پا شکسته این سریال فهمیدم همون بهتر برم سمت سریال های کره ای 😂

ولی با اینکه سریال شو دوست نداشتم این چیزی از ارزش عکس های شما کم نمیکنه

عکس هاتون عالی بود 😍

کلا تم این سریال بهم نچسپید. فقط شاید سیاست هاش جالب بودن. و اصلا از پایان بندیش و روند داستانش خوشم نیومد
مرسی عزیزم

سریال خیلی مزخرفیه. پیشنهاد میکنم هیچکس نگاش نکنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan